مرکز فروش شیره خرما تهران

مراکز فروش شیره خرما در تهران زیاد می باشد. زیرا در این شهر جمعیت زیادی زندگی می کنند. فروش شیره خرما در تهران به صورت سنتی و همچنین اینترنتی و از طریق سایت امکان پذیر می باشد. شیره خرما تهران با توجه به دلیل تقاضای مشتریان فروش خوبی را به خود اختصاص داده است. مراکز فروش عمده شیره خرما این محصول را به صورت کلی به فروش می رسانند.

مرکز فروش شیره خرما تهران

نکاتی درباره شیره خرما تهران

نکاتی درباره شیره خرما تهران

شیره خرما تهران به وسیله ی نمایندگی ها و مراکز مختلف توزیع می شود. این شیره خواص مفیدی برای بدن دارد. شیره خرما به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می شود. توزیع و پخش شیره خرما به صورت فله (کلی) صورت می‌گیرد. زمان خرید به صورت فله بهتر است به ظاهر، بو و مزه شیره خرما دقت کافی را داشته باشید تا محصولی درجه یک و اصل را خریداری نمایید.

در زمان خرید باید به رنگ شیره و میزان غلظت و همچنین استاندار بودن آن توجه کافی را داشته باشید. خرید از فروشگاه ها و مراکز معتبر باعث می شود که شیره خرما اصلی را خریداری کنید. خرید شیره خرما از کارخانه و با حذف واسطه ها باعث صرف هزینه ی کمتر در خرید می شود.

انواع مختلف شیره خرما تهران

انواع مختلف شیره خرما تهران

خرما ها انواع مختلفی دارند. انواع شیره خرما که در تهران به فروش می رسد شامل شیره خرما زاهدی، کبکاب، مضافتی، خاصویی و پیارم می شود. شیره خرما به دلیل دارا بودن مواد معدنی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. شیره خرما ارائه شده به بازار تهران برای فروش به صورت بسته بندی و فله وجود دارد.

مزایایی شیره خرما ی تولید شده به روش صنعتی نسبت به سنتی بهتر است. زیرا در روش تهیه شیره ی خرما صنعتی از دستگاه استفاده می شود. در این روش که بدون دخالت دست صورت می گیرد شیره ی خرما بیشتری تولید می شود و همچنین از نظر بهداشتی بهتر است. شیره خرما تولید شده به روش سنتی با استفاده از حوضچه انجام می شود.

در این روش تولید خرما ها را درون حوض های که از زمین فاصله دارند می ریزند. بر اثر فشاری که خرما ها روی هم می آورند شیره آن ها خارج می شود و از قسمتی که در پایین حوضچه قرار دارد خارج می شود. در این روش تولید شیره ی خرما کمتر تولید می شود و از نظر بهداشتی نیز مناسب نمی باشد. در روش تولید شیره ی خرما به طریق سنتی استاندارد ها انجام نمی شود.

در روش تولید شیره خرما به صورت صنعتی خرما ها را درون ظرف یا دیگ قرار می دهند. سپس آب را به آن اضافه می کنند. سپس به وسیله حرارت و گرما که به خرما وارد می شود شیره آن گرفته می شود. بعد از این مرحله برای اینکه شیره به دست آمده را صاف نمایند آن را از صافی عبور می دهند به این وسیله نا خالصی شیره گرفته می شود. سپس شیره صاف شده را درون ظروف شیشه ای بسته بندی می کنند.

خواص انواع شیره خرما تهران

خواص انواع شیره خرما تهران

آیا شیره خرما برای بدن خاصیت دارد و برای به دست آوردن انرژی می توان از آن استفاده نمود؟ از خواص شیره خرما تولید کالری و انرژی زیاد می باشد. اگر مشکلات دفع مزاج و یبوست دارید می توانید از شیره خرما استفاده کنید.

فیبر موجود در شیره خرما باعث درمان این بیماری می شود. وجود آهن در شیره خرما باعث می شود تا افرادی که کم خونی دارند با مصرف شیره خرما مشکل خود را رفع نمایند.

ویتامین های گروه B در این شیره وجود دارد. قندهای طبیعی مانند ساکاروز و فروکتوز در این شیره خوشمزه و مفید وجود دارد. وجود ویتامین A در این شیره به شما در جلوگیری از بیماری هایی مانند خشکی چشم کمک می کند.

به دلیل دارا بودن منيزيم و فسفر و همچنین ویتامین های مختلف برای رفع خستگی و تقویت عمومی بدن بسیار مفید می باشد. اضافه کردن وزن برای افراد لاغر که علاقه به چاق شدن دارند با مصرف شیره خرما امکان پذیر می باشد.

تقویت نیروی جنسی با مصرف این شیره خوش طعم امکان پذیر می باشد. شیره خرما به دلیل داشتن ویتامین C برای جوان و زیبا تر نمودن پوست مفید می باشد. به دلیل دارا بودن شیره ی خرما از مواد معدنی مانند کلسیم، منيزيم و پروتئین به استحکام و تقویت عضلات بدن کمک می کند. درمان سرما خوردگی، تقویت قلب و دفع سموم کبد از بیماری هایی است که با مصرف این شیره رفع می شود.

شیره خرما را می توان به جای شکر در تهیه دسر استفاده نمود. این شیره را می توان با برف نیز استفاده کرد. تولید شیره خرما به روش سنتی و صنعتی وجود دارد. انواع مواد مغذی مانند انواع ویتامین ها، منيزيم، پتاسیم، اسید فولیک و کلسیم در شیره خرما وجود دارد. طبیعت شیره خرما گرم می باشد بنابراین برای افرادی که دچار سردی مزاج هستند بسیار مناسب و مفید می باشد.

اگر می خواهید موهای خود را تقویت نمایید و سرعت رشد آن ها را افزایش دهید می توانید با بهبود وضعیت فولیکول‌های مو به وسیله ی شیره خرما به هدف خود دست پیدا کنید. اگر مشکل کلسترول خون دارید و نمی توانید هر غذایی را استفاده کنید شیره خرما به دلیل دارا بودن چربی پایین غذای مناسبی برای شما باشد.

فروشنده انواع شیره خرما تهران

فروشنده انواع شیره خرما تهران

برای خرید شیره خرما اصل بهتر است به مراکز و نمایندگی های معتبر که در زمینه ی تولید شیره خرما فعالیت می کنند مراجعه کنید. فروشنده انواع شیره خرما در تهران این محصول را به صورت بسته بندی و فله به فروش می رسانند. فروشندگان انواع شیره خرما تهران می توانند برای سود بیشتر اقدام به صادرات این محصول نمایند.

کارخانجاتی که در زمینه ی تولید شیره خرما فعالیت می کنند با استفاده از دستگاه و به روش صنعتی اقدام به تهیه و توزیع محصول می نمایند. فروشندگان این محصول می توانند برای صرفه جویی در هزینه های خود به صورت کلی اقدام به خرید نمایند. فروشندگان برای فروش بیشتر و بهتر باید محصولی مرغوب و درجه یک را به دست مشتریان برسانند.

فروشنده شیره خرما می تواند برای معرفی انواع شیره خرما از طریق وب سایت های معتبر اینترنتی اقدام به فروش نماید. در این سایت ها مشتریان با مشاهده قيمت و نوع محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید می کنند. خریداران می توانند با توجه به نیاز خود بسته بندی های مختلف را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما