بازار فروش شیره توت طبیعی اعلا

شیره توت طبیعی یکی از شیرهای خوشمزه و پر از خاصیت است که که از طریق فروشگاههای سراسر کشور توسط توزیع کنندگان به فروش می رسد، علت اینکه شیره توت در تصور خیلی از افراد این است که شیرین نیست بعضی موارد ممکن است افراد اقدام به خرید شیره توت نکنند.اما این یک فکر غلط است زیرا شیره‌توت بسیار خوشمزه است و ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این یکبار از آن استفاده کنید تا متوجه خوشمزه بودن آن شوید.

بازار فروش شیره توت طبیعی اعلا

طرز تهیه شیره توت طبیعی با استفاده از خاک سفید

طرز تهیه شیره توت طبیعی با استفاده از خاک سفید

  • شیره توت طبیعی به روش سنتی و خانگی تهیه می‌شود که در روش خانگی با استفاده از خاک سفید می توان شیره توت درست کرد، مراحل تهیه شیره توت با استفاده از خاک سفید به روش زیر می باشد:
  • مواد اولیه شیره توت فقط و فقط توت می باشد
  • ابتدا توت ها را کامل می شویند و بعد از این که آب آن گرفته شد با خاک سفید که دارای آهک و املاح معدنی می باشد مخلوط شده و با اضافه شدن خاک سفید آب توت سفید نیز تسویه می‌شود که در این مرحله آب توت را در پارچه های مخصوص و تمیز می ریزند و با فشردن آن آب توت را از خاک سفید جدا میکنند، بعد از جداسازی جوشانده می شود.
  • بعد از انجام مراحل بالا در اثر جوشاندن آب بقیه توت تبخیر می شود و بر میزان شیرینی آن می‌افزاید.
  • روش سنتی و خانگی دیگر وجود دارد که از خاک سفید استفاده نمی شود و فقط با ریختن توت در قابلمه و گذاشتن آن روی حرارت پس از له شدن توت ها شهد آن را توسط یک توری جدا کرده می‌جوشانند تا شیره توت به دست آید.
  • برای اینکه شیره توت خوشرنگ تر شود باید باید مرحله جداسازی شهد از خود توت چند بار انجام شود که این کار با پارچه های نخی انجام می شود.

شیره توت طبیعی چه ویژگی هایی دارد؟

شیره توت طبیعی چه ویژگی هایی دارد؟

  • شیره توت اصل دارای ویژگی هایی می باشد که میتوان از آن به عنوان راه تشخیص از شیره اصل و تقلبی به کار گرفت، در اینجا نکاتی را درباره شیره‌ توت اصل بیان می کنیم تا هنگام خرید یک محصول با کیفیت را به دست آورید:
  • رنگ شیره توت باید مشکی و قهوه‌ای باشد و ت زیادی دارد به گونه‌ای که در نگاه اول رنگ آن سیاه به نظر می‌رسد.
  • میزان قندهای احیا کننده موجود در داخل خرمای پیارم سیاه، مورد توجه قرار می گیرد، که مقدار آن حدود پنجاه و هشت درصد می باشد و این میزان برای این محصول کاملا استاندارد و مطلوب است.
  • شیره توت کاملا شفاف است و از بافت نرم عصبی برخوردار است به گونه ای که داخل آن مشخص می باشد و هیچ گونه ماده و یا مواد زائدی در آن نمی باشد.
  • از ویژگی های اصل بودن یک شیره‌توت تمام آن نیز می‌باشد که طعم واقعی توت را میدهد و اصلاً نباید شیرینی و طعم شکر حساس شود اگر شیره توت طعم شکر داد نشان دهنده این است که به آن شکر یا قند اضافه شده و خالص نیست.
  • شیره توت سفت نمی باشد و زیاد هم مشکل نیست بلکه غلظت آن متوسط است.
  • با وجود این که از این طریق می‌توان یک شیره توت اصل را تشخیص داد اما بهتر است از جایی مطمئن خرید کنید و یا اگر اطمینان کافی ندارید می توانید در خانه به روش هایی که در فوق ذکر شد شیره‌توت تهیه کنید.

قیمت عمده شیره توت طبیعی اعلا

قیمت عمده شیره توت طبیعی اعلا شیره توت عمده با قیمت مناسب در سایت ما موجود می باشد وب سایت ما این محصول را به صورت مستقیم به فروش می‌رساند که از کیفیت عالی برخوردار است و برای کسانی که از آن خرید دارند تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است.شما می توانید همین الان یا در واقع زمانی دیگر از ما شیره توت خرید کنید که با ارسال مطمئن محصولات و تمامی نقاط ایران در مدت زمان کوتاه این وظیفه را به اتمام خواهیم رساند یکی از بیشترین موادی که در خرمای پیارم شیراز وجود دارد، آهن است، که تاثیر خیلی زیادی در خون سازی داشته و بر روی سلامتی، سرزندگی و نشاط کلی افراد اثرات قابل توجهی می گذارد و از بروز ضعف، کسالت و بیحالی جلوگیری می کند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه خدمترگزاران شما هستند در ارتباط باشید و از طریق شماره تلفن های موجود با ما تماس بگیرید مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت کنیم و به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهیم بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما