مرکز تولید شیره خرما جهرم

شیره خرما جهرم دارای خواص و مزایای بسیاری می باشد و دارای ارزش غذایی بالایی است البته شیره خرما جهرم یک ماده غذایی بسیار مقوی است که به سلامت بدن و درمان برخی بیماری ها نیز کمک بسیاری می کند. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره مرکز تولید شیره خرما جهرم به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

مرکز تولید شیره خرما جهرم

خصوصیات مختلف شیره خرما جهرم

خصوصیات مختلف شیره خرما جهرم از خصوصیاتی که شیره خرما جهرم دارد می توان به طبع شیره خرما اشاره کرد که دارای طبع گرم و خشک می باشد و بهترین نوع مصرف آن برای همه مزاج ها این است که شیره را می توان با سرکه بجوشانید و از سرکه شیره استفاده کنید. از طرفی شیره خرما دارای خاصیت هایی می باشد که می توان به داشتن ویتامین های موجود در شیره خرما اشاره کرد از طرفی هم شیره خرما حاوی پروتئین، قند طبیعی مواد معدنی و ویتامین های مختلفی از جمله ویتامین B1، B2 ،B3 و B5 و همچنین A1 و C می باشد که در صورت مصرف این نوع شیره دیگر نیازی به مولتی ویتامین ها نخواهید داشت از سوی دیگر این شیره حاوی قندهای طبیعی مانند گلوکز، ساکارز و فروکتوز است و برای میان وعده یک انتخاب مناسب به شما می آید.

از سویی دیگر می توان از شیره خرما برای تامین انرژی بدن استفاده کرد زیرا شیره خرما انرژی زا بوده و مصرف آن انرژی بدن را به طور کامل تامین می کند. همچنین مصرف این شیره قدرت یادگیری کودکان و دانش آموزان را نیزافزایش می دهد. از طرفی دیگر شیره خرما برای درمان یبوست بسیار مناسب است زیرا فیبر های موجود در شیره خرما سبب می شوند که خاصیت ملین داشته باشند و فرایند دفع را بسیار آسان کند.

شیره خرما جهرم برای سلامت دستگاه گوارش هم بسیار مفید است زیرا مصرف شیره خرما باعث افزایش فعالیت باکتری های موجود در دستگاه گوارش می شود و به همین علت برای سلامت دستگاه گوارش مفید می باشد.

از شیره خرما برای درمان شب کوری هم استفاده می گردد زیرا شیره خرما دارای کاروتنوئید و ویتامین A می باشد و از شب کوری که با علائمی مانند خشکی چشم و افزایش خطر ابتلا به عفونت همراه می باشد، جلوگیری کرده و بینایی را تقویت می کند. با توجه به تحقیقات انجام شده مصرف شیره خرما زایمان را آسان تر می کند به گونه ای که خوردن شیره خرما در دوران بارداری دهانه رحم را بازتر کرده و فرآیند زایمان و وضع حمل را آسان تر می نماید.

همچنین شیره خرما برای درمان کم خونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که شیره خرما حاوی آهن و اسید فولیک فراوان می باشد و به برطرف شدن و درمان کم خونی کمک بسیاری می کند. حال می توان گفت فولات موجود در خرما خون ساز می باشد و به همین علت برای زنان باردار بسیار مفید است و آهن طبیعی موجود در شیره خرما، باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شوند. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید شیره خرما به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید و این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید و از خرید خود لذت ببرید.

کیفیت انواع شیره خرما جهرم

کیفیت انواع شیره خرما جهرم کیفیت انواع شیره خرما جهرم به حدی بالاست که سرشار از ویتامین های گروه ب می باشد و از آن برای تعادل اعصاب، رفع خستگی و ضعف استفاده می کنند. از طرفی منیزیم و فسفر موجود در شیره خرما سلول های عصبی را تقویت کرده و سر زنده نگه می دارد. شیره خرما برای افزایش وزن هم مفید است اگر شما عزیزان وزنتان کم است و تمایل دارید وزنتان بیشتر شود پیشنهاد می کنیم که شیره خرما مصرف کنید. زیرا شیره خرما دارای کالری بالایی است و مصرف روزانه آن باعث می شود صورتی چاق داشته باشید.

مصرف شیره خرما با کیفیت هم برای پوست مناسب می باشدبه طوری که شیره خرما حاوی ویتامین های C و D می باشد که برای پوست شما بسیار مفید بوده و پوست را صاف تر و روشن تر می کند. از طرفی دیگر شیره خرما خاصیت ضد پیری دارد و از تجمع ملانین در بدن جلوگیری می کند. در اینجا نکته ای قابل ذکر است که طبع شیره خرما گرم می باشد واگر با خوراکی های گرم دیگر مانند ارده میل شود باعث ایجاد جوش های پوستی می شود. از این رو شرکت شیره خرما مجموعه ما انواع شیره خرما جهرم را با بسته بندی های متنوع به سراسر کشور پخش و توزیع می کند که قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد.

طعم بی نظیر شیره خرما جهرم

طعم بی نظیر شیره خرما جهرم در کنار همه خصوصیاتی که شیره خرما جهرم دارد از طعم لذیذ و خوشمزه این محصول نمی توان گذشت این نوع شیره خرما طعم بسیار خوب و مطلوبی دارد به گونه ای که باعث شده بسیاری از مردم طرفدار این نوع شیره خرما باشند که بسیار انرژی زا بوده و مصرف آن برای مواقعی که بدن به انرژی بیشتری نیاز دارد مفید می باشد.

مصرف شیره خرما هنگام صبح با صبحانه یا شیر ولرم، باعث فعال شدن سلول های عصبی خواهد شد و شیره خرما تسکین دهنده دردهای روماتیسمی هم می باشد که شیره خرما به راحتی هضم می شود و انرژی زاست.

شیره های خرمای جهرم ناراحتی های گوارشی را برطرف می کند و باعث ایجاد کلنی های باکتری های مفید در روده ها می شوند و فیبر موجود در آن مانع از یبوست می شود که برای قلب بسیار تقویت کننده می باشد این نوع شیره غنی از کلسیم است بنابراین برای تقویت استخوان هم نیز مفید می باشد همچنین از این شیره بی نظیر برای تقویت بینایی استفاده می کنند و این شیره خرما سموم را از کبد دفع می کند.

فروش انواع شیره خرما جهرم

فروش انواع شیره خرما جهرم فروش شیره خرما جهرم در بسته بندی های متنوع و مختلف از سوی شرکت ما به سراسر کشور امکان پذیر می باشد به گونه ای که کیفیت این محصول به حدی بالاست حتی کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی هم طرفدار این محصول هستند و سالیانه چندین تن از این محصول را از شرکت ما سفارش می دهند و شرکت تولیدی ما هم این نوع شیره با کیفیت و مرغوب را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت به صورت عمده به فروش می رسانیم که می توانید برای اطلاعات دقیق تر درباره قیمت این محصول و نحوه صادرات آن به سایت رسمی ما مراجعه فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما