قیمت فروش شیره خرما فله در سال 99

شیره خرما فله

فروش عمده شیره خرما در ایران می تواند از طریق تولیدی ها و نمایندگی ها انجام گیرد . شیره خرما مواد غذایی مفیدی است که فواید متعددی برای بدن ما دارد و سبب قوی شدن حافظه و جسم می شود .امروزه ، این محصول به صورت خالص و صنعتی تولید میگردد که مشتریان می توانند برای تهیه آن از طریق مراکز فروش اقدام کنند تا این محصول را به مقدار لازم و در کیفیت بالا بدست آورند .

قیمت فروش شیره خرما فله در سال 99

مقایسه انواع شیره خرما فله با بسته بندی

مقایسه انواع شیره خرما فله با بسته بندی شیره خرما به دو شکل بسته بندی شده و فله در بازار عرضه می گردد که هر کدام از آنها نیز طرفداران مخصوص خود را دارند چرا که از مزایا و معایب مختص به خود برخوردار می باشند.تولید این محصولات به صورت فله از مزایای فوق العاده بالایی برخوردار می باشد به گونه ای که تولید فله آن ها مقرون به صرفه تر از سایر انواع بسته بندی شده می باشد که این باعث می شود تولید کنندگان کیفیت محصول را بالا ببرند و از قیمت فروش هم بکاهند .

کیفیت شیره خرما فله ای به نسبت محصولات مشابهی که بسته بندی شده اند بالاتر است چرا که این محصولات کاملا طبیعی می باشند در حالی که نوع بسته بندی شده آن را با مواد نگهدارنده گوناگونی ترکیب می کنند که این باعث کاهش کیفیت محصول می شود .

خواص شیره خرما برای پوست چیست؟

خواص شیره خرما برای پوست چیست؟ شیره خرما حاوی ویتامین c و D است که برای ویژگی الاستیک پوست شما بسیار مفید بوده و پوست را صاف تر می کند . شیره خرما خاصیت ضد پیری دارد و مانع از تجمع ملانین در بدن می شود.

اما طبع شیره خرما گرم است و اگر با گرمی های دیگر مانند ارده میل شود باعث ایجاد جوش های پوستی خواهد شد

تولید شیره خرما : شیره خرما یک ماده غذائی بسیار غنی از کربو هیدارته و از فرآورده های با ارزش ثانویه خرما است . در سالهای اخیر با توجه به نهادینه تر شدن ارزش خرما و جایگزین شدن آن با قند و شکر ، چندین واحد صنعتی در تولید شیره خرمای بهداشتی و تصفیه شده فعالیت می نمایند به طوری که تولید از روش سنتی به صنعتی رسیده و میزان عرضه و تقاضا و حتی صادرات افزایش داشته ولی ظرفیت تولید و توان بازاریابی این شرکت ها پائین بوده و بدین ترتیب سهم بازار بسیار جذئی را در اختیار گرفته است . تغییر الگوی مثرف و عمومیت بخشیدن به جایگزینی شیره خرما با شکر هم تولید را بالاتر می برد هم اشتغال زائی بیشتر میشود و هم میزان سلامت جامعه افزایش می یابد .

مراحل تولید شیره خرما در مقیاس صنعتی و انبوه از سه مرحله تشکیل شده است : 1- مرحله شستشو و ضد عفونی و هسته گیری خرما 2- مرحله عصاره گیری . 3 تصفیه شیره خرما

شیره درجه یک : بهترین شیره خرما امروزه توسط ایران به کشور های همسایه در خاور میانه و انواع کشور های اروپائی ، صادر می گردد . این محصول در میان مردم از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است به گونه ایی که هر یک از مردم در جستجوی یافتن آن با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی ، هستند. مشخصات شیره خرما اعلا:

1-شیره نباید خیلی رقیق باشد وگرنه کپک خواهد زد

2- این محصول اگر از غلظت بالایی برخوردار باشد نشان دهنده این است که خالص می باشد.

3- شیره خرما اصل باید نباید هیچ بوی سوختگی ، ترشیدگی و یا هر چیز دیگری بدهد.

4- مطمئن ترین راه تشخیص شیره خرما اصل ،تست کردن مزه آن خواهد بود .

تولید کنندگان شیره خرما فله ای درجه یک

تولید کنندگان شیره خرما فله ای درجه یک

قیمت شیره خرما : خرید فله ای شیره خرما به شما کمک می کند تا بتوانید با کمترین قیمت مرغوب ترین محصول را خریداری کنید چرا که این محصولات قیمت پائین تری نسبت به انواع بسته بندی شده را دارند و فاقد هزینه هایی می باشند که صرف بسته بندی می شود .شیره خرما علاوه بر طعم لذیذی ه دارد از خواص فوق العاده ای برخوردار است و این محبوبیتی ایجاد کرده که تولید کنندگان فراوانی در سراسر کشور شیره خرما فله را با کیفیت های گوناگون تولید کرده در اختیار مردم قرار دهند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما