فروش عمده شیره خرما اصل در بازار

شیره خرما از میوه خرما گرفته می شود و از مواد مغذی می باشد که به دلیل شیرین بودن طعم آن می تواند جایگزین شکر در تهیه انواع شیرینی ها باشد.تعداد برندهای تولیدکننده شیره خرما اصل، امروزه به قدری در بازار بالا رفته است که مشتری را هنگام خرید دچار سردرگمی خواهد کرد. از این رو به دلیل تنوع بالای برندها قطعا برای انتخاب شیره خرما با کیفیت دچار مشکل خواهید شد که در ادامه راهکارهای لازم را جهت انتخاب بهترین شیره خرما به شما ارائه خواهیم کرد.

فروش عمده شیره خرما اصل در بازار

شیره خرما اصل خانگی چه ویژگی هایی دارد؟

شیره خرما اصل خانگی چه ویژگی هایی دارد؟ فروش شیره خرما خانگی در بازار با کیفیت های مختلفی انجام می شود که برای تشخیص اصل بودن آن نیاز است یک سری موارد را درباره آن ها بدانید:

  1. رنگ شیره : رنگ شیره خرما به آسانی در تشخیص اصل بودن آن به شما کمک خواهد کرد.
  2. رنگ شیره خرما اصل به نوع خرمایی که در آن استفاده می شود بستگی دارد اما غالبا باید رنگ تیره ای داشته باشد، اگر رنگ آن روشن باشد شیره مورد نظر تقلبی است.
  3. مزه شیره : مزه خرما باید در آن کاملا مشخص باشد.
  4. غلظت شیره : غلظت شیره خرما مانند عسل است، نه آنقدر غلیظ است که سر ریز نشود نه آنقدر رقیق، که به راحتی سر ریز شود.
  5. طعم شیره : دارای طعمی شیرین، همانند خرما است.
  6. ظاهر شیره : بعد از استفاده از خاک شیر، شیره خرما را صاف می کنند، به همین دلیل ظاهری شفاف خواهد داشت.
  7. شکرک نزدن شیره : شیره خرما اگر اصل باشد نباید شکرک بزند، در غیر این صورت محصولی نامرغوب و بی کیفیت است.
  8. قیمت شیره : قیمت شیره خرما از دیگر مواردی است که میتوانید با توجه به آن، اصل یا تقلبی بودن شیره را تشخیص دهید؛ بدین صورت که رنج قیمت شیره خرما اصل باید در بازار حدودا یکسان باشد، پس به راحتی اصل یا تقلبی بودن آن قابل تشخیص است.
  9. نشان استاندارد شیره: شیره خرما اصل معمولا دارای نشان استاندارد روی بسته بندی خود می باشد، از این رو اصل بودن آن مشخص می شود.

شیره خرما دارای خواص زیادی برای سلامت نگه داشتن بدن می باشد. طیع گرمی که دارد باعث می شود تا التهابات بدن و درد را کاهش دهد.شیره خرما بسته بندی شده قیمت بالاتری دارد زیرا دربردارنده هزینه های اضافی خواهد شد و به تبع بر قیمت محصول هم تاثیرگذار است.

خواص شیره خرما اصل برای کودکان

خواص شیره خرما اصل برای کودکان شیره خرما خواص بالایی دارد و برای کودکان و دانش آموزان بسیار مفید است. چون کودکان فعالیت بالایی در روز دارند و نیاز به تجدید انرژی دارند منبع انرژی زای بسیار خوبی است و از طرفی قدرت یادگیری کودکان را بالا میبرد.

خواص دیگر شیره خرما به صورت زیر می باشد:

  • شیره خرما فیبر زیادی در خود دارد و دارای خاصیت ملین است از این رو یکی از خواص آن درمان یبوست می باشد.
  • شیره خرما به سالم ماندن دستگاه گوارش کمک کرده و باعث افزایش فعالیت باکتری های مفید موجود در آن می شود.
  • باعث برطرف شدن کم خونی می شود زیرا سرشار از آهن و اسیدفولیک است.
  • سرشار از ویتامین ب می باشد از این رو برای رفع ضعف و خستگی و سرزندگی کمک شایانی میکند.
  • شیره خرما برای چاق شدن صورت موثر میباشد.
  • به دلیل داشتن کلسیم و منیزیم باعث استحکام و تقویت استخوان ها می شود.
  • در تسکین دردهای روماتیسمی و مفاصل مفید است زیرا ضد التهاب است.
  • به تقویت قلب کمک می کند.
  • به تقویت بینایی کمک می کند.
  • باعث دفع سموم کبد می شود.
  • برای سرماخوردگی مفید می باشد.

نکته حائز اهمیت در مصرف شیره خرما، برای کسایی که دچار دیابت هستند، این است که به دلیلی شیرینی زیادی که دارد حتما باید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.با اینکه مصرف شیره خرما بسیار مفید است و به سلامت بدن کمک زیادی می کند اما در صورت زیاده روی در مصرف آن ممکن است باعث چاقی و عوارض بعد از چاقی شود زیرا از کالری بالایی برخوردار است. توصیه ما این است که بعد از مصرف روزانه شیره خرما حتما ورزش منظم را در دستور کار خود قرار دهید.

خرید شیره خرما اصل کیلویی با قیمت مناسب

خرید شیره خرما اصل کیلویی با قیمت مناسب قیمت هر محصول را صنف مربوط به آن تعیین می کند و فروشندگان ملزم به فروش آن محصول با همان قیمت خواهند بود.شیره خرما هم همانند محصولات دیگر، صنف مخصوص به خود را دارد و قیمت نهایی آن را مشخص می کند.برای خرید شیره خرما کیلویی با قیمت کمتر، می توانید بصورت عمده از درب کارخانه خرید خود را انجام دهید تا با حذف واسطه قیمت کمتری شامل حال شما شود.اما به طور کلی می توانید با مراجعه به فروشگاه های شهر خود و یا سایت های معتبر، خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما