صادرات انواع شیره خرمای شاهانی

در حال حاضر انواع خرماها در استان های جنوبی کشور تولید می شوند که خرما شاهانی از این نوع خرما بوده و اغلب در استان فارس شهرستان جهرم با تولیدات انبوهی توانسته خود را در زمره بهترین و مرغوب ترین محصول صادراتی قرار دهد که از فرآورده آن شیره خرما شاهانی است که با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به بازارهای جهانی به روش مستقیم و بدون واسطه صادر می شود و توانسته نقش مهمی در پیشرفت و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا نماید.

صادرات انواع شیره خرمای شاهانی

درباره شیره خرما شاهانی بیشتر بدانیم

درباره شیره خرما شاهانی بیشتر بدانیم

خرما شاهانی نمونه ای بارز و مرغوب از انواع خرماهای تولید داخل می باشد که دارای رنگ قهوه ای روشن و همچنین دارای بافتی نرم و خشک است که از آن بیشتر برای تهیه شیره خرما استفاده می شود.

تولید شیره خرما شاهانی به دو طریق در کشور صورت می گیرد که یکی به روش سنتی و دیگری به روش صنعتی است که روش صنعتی آن توسط شرکت های تولیدی معتبر با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات صنعتی مدرن و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب که آب و خرما سالم و طبیعی است و نیز بهره مندی از نیروی متخصص و نیروی انسانی فعال و با تجربه در این زمینه توانسته جهت رفع نیاز بازارهای داخلی و خارجی با کیفیت عالی مطابق با استانداردهای روز دنیا به طور کاملا بهداشتی و ارگانیک تولید و روانه بازارهای مصرف شود که امروزه مشتاقان زیادی را به خود جلب نموده است.

اما در روش سنتی با استفاده از دست خرماها را شسته و داخل دیگ های بزرگی می ریزند و به اندازه وزن خرما به آن اضافه می کنند سپس روی حرارت قرار می دهند تا بجوش آید و محلول آب و خرما با یکدیگر به خوبی مخلوط و شیره آن به صورت غلیظ درآید که بعد از سرد شدن آن را برای بسته بندی آماده و روانه بازار می نمایند که از ارزش و اهمیت غذایی زیادی برای سلامت بدن برخوردار می باشد.

باید خاطر نشان کرد که امروزه خریداران و مشتریان این محصول غذایی عمده ترجیح می دهند تا از نوع صنعتی آن برای مصرف خود استفاده نمایند چرا که تمامی نکات بهداشتی در آن رعایت شده و از سالم بودن و اطمینان کاملی برای سلامت بدن برخوردار می باشد.

انواع مختلف شیره خرما شاهانی

انواع مختلف شیره خرما شاهانی

امروزه انواع مختلف شیره خرما شاهانی در مناطق جنوبی کشور تولید می شوند که بسته به نوع خرما از شکل ظاهری متفاوت برخوردار بوده و توانسته با توجه به ارزش غذایی و مواد مغذی که دارد در حفظ سلامت بدن بسیار حائز اهمیت باشد و طرفداران زیادی را متوجه خود سازد.

ایران به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان بزرگ در زمینه تولید انواع فرآورده های غذایی مهم در دنیا شناخته شده که توانسته از انواع خرماهای مرغوب فرآورده ای به نام شیره خرما با کیفیت مطلوب تولید و با قیمت مناسب به اکثر کشورهای دنیا صادر نماید که صادرات شیره خرما به کشورهایی نظیر: عراق و افغانستان و دیگر کشورها باعث افزایش تولیدات انبوه محصول، ایجاد بازارهای رقابتی بین انواع برندهای ایرانی با نوع خارجی آن و همچنین زمینه ای مهم در پیشرفت اقتصاد کشور گردیده که از اهمیت زیادی برای شرکت های تولیدی برخوردار می باشد.

برای خرید شیره خرما می توان از طریق مراکز مختلفی اقدام نمود که یکی از بهترین، ارزان ترین و نیز سریع ترین روش های خرید محصول مراجعه به وب سایت اینترنتی محصول به روش آنلاین و غیر حضوری است که روش خرید اینترنتی نسبت به خرید مستقیم محصول بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر بوده زیرا دست واسطه ها از رسیدن به محصول کوتاه گردیده و نیز باعث شده محصول بدون هیچ گونه صرفه اقتصادی، انرژی، اتلاف وقت و نیز هیچ گونه هزینه جانبی با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان بدست مشتری برسد که دارای طرفداران زیادی می باشد.

خواص بی نظیر شیره خرما شاهانی

خواص بی نظیر شیره خرما شاهانی

بنابراین از خواص بی نظیر شیره خرما شاهانی می توان به طبیعت گرم و خواص آنتی اکسیدانی بسیار و همچنین سرشار بودن از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی فراوان از قبیل: کلسیم، آهن، فیبر، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، روی و غیره اشاره نمود که هر کدام از این عناصر به نوعی در تضمین سلامت بدن انسان نقش بسزایی داشته باشند.

لازم به ذکر است با وجود ارزش غذایی و درمانی زیادی که شیره خرما شاهانی دارد توانسته به درمان انواع بیماری ها نظیر: تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن، تقویت حافظه و مغز، رفع مشکلات گوارشی، یبوست، دردهای مفصلی، سردرد و سرماخوردگی و دیگر درمان ها کمک شایانی نماید که امروزه مشتریان زیادی را متوجه خود ساخته است.

ناگفته نماند که شیره خرما شاهانی دارای طعم فوق العاده شیرین، لذیذ و خوشمزه می باشد که از آن به عنوان میان وعده در صبحانه و عصرانه مورد استفاده قرار می دهند که مناسب برای افراد ورزشکار و دیگر افراد می باشد که این دلیل مقوی و مغذی بودن شیره خرما و نیز داشتن انرژی و کالری فراوان و همچنین ارزش غذایی زیاد آن است که توانسته در تأمین نیاز بدن انسان بسیار مفید و تأثیر گذار باشد.

پخش انواع شیره خرما شاهانی

پخش انواع شیره خرما شاهانی

پخش شیره خرما شاهانی به روش عمده و مستقیم و نیز با حذف واسطه در سراسر کشور با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در انواع برندها و تنوع بسته بندی در حجم و وزن های متفاوت امکان پذیر می باشد که پخش محصول به این روش بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

مرکز پخش شیره خرما شاهانی در اکثر شهرهای ایران با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده به کار خود ادامه می دهند که توانسته اند این محصول را با تنوع بالا و بسته بندی های دارای درج نشان استاندارد جهانی، پروانه ساخت، سری ساخت، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و انقضاء محصول آن را به بهترین شیوه ممکن در اختیار مشتریان قرار دهند امروزه این محصول از رایج ترین محصول غذایی در کشور به حساب آمده و دارای دوستداران زیادی می باشد.

ضمنا پخش شیره خرما در مجموعه های متفاوتی با برندهای مختلف و نیز با بهترین بسته بندی، کیفیت بالا با تضمین از سالم بودن آن با قیمت مناسب به بازارهای جهانی عرضه می شود که به دلیل کیفیت بالا و نحوه بسته بندی عالی توانسته خود را در زمره بهترین محصولات صادراتی کشور قرار دهد و توجه اکثر کشورها را به خود جلب نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما