سفارش شیره خرما مرغوب در تناژ بالا

اگر به دنبال یافتن یک ماده غذایی کاملا سالم، مقوی و طبیعی برای وعده های صبحانه خود هستید، ما استفاده از شیره خرما را به شما توصیه می کنیم، که توسط مراکز پخش، در حجم گسترده ای در کشور خرید و فروش می شود.

سفارش شیره خرما مرغوب و خالص درتناژ بالا می تواند تاثیر زیادی در کاهش یافتن میزان هزینه های خرید داشته باشد، چون موجب کاهش سود های دریافتی و نرخ کلی فروش محصول خواهد شد.

سفارش شیره خرما مرغوب در تناژ بالا

خواص دارویی شیره خرما مرغوب چیست؟

خواص دارویی شیره خرما مرغوب چیست؟ آیا تا به حال به خواص دارویی و درمانی شیره خرما مرغوب و طبیعی فکر کرده اید؟ اگر تمایل دارید که بیشتر در مورد این محصول و فواید آن اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد می کنیم که با ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

  • شیره خرما همانطور که از نامش پیداست، عصاره و شهد شیرینی است که در دل میوه خرما وجود دارد و حاوی تمامی مواد معدنی و ویتامین های این میوه ارزشمند و مقوی می باشد، در نتیجه خوردن آن برای حفظ سلامتی و تندرستی بسیار مفید است.
  • یکی از خواص این محصول، وجود مقدار زیادی آهن و فولیک اسید در ترکیبات آن است، که موجب افزایش خون سازی در بدن شده و مشکلاتی چون کم خونی ناشی از فقر آهن را به سرعت برطرف می نماید.
  • این محصول حاوی قند طبیعی میوه یعنی فروکتوز است، که نسبت به قند موجود در شکر بسیار بی عارضه تر است و تمام افرادی که به بیماری دیابت یا قند خون مبتلا هستند، می توانند با خیال راحت از آن استفاده نمایند.
  • شیره خرما دارای مزاج گرمی می باشد و بر همین اساس، با افزایش حرارت داخلی بدن، سردی مزاج را برطرف کرده و موجب افزایش قوای جسمانی و نیروی جنسی افراد می گردد، در نتیجه ناباروری را نیز درمان می کند.
  • مصرف کردن شیره خرما به دلیل وجود کلسیم در ترکیباتش، برای تقویت کردن استخوان ها و دندان ها بسیار مفید است و از بروز بیماری هایی چون نرمی و پوکی استخوان جلوگیری می کند.

نحوه جوشاندن شیره خرما مرغوب به همراه سرکه

نحوه جوشاندن شیره خرما مرغوب به همراه سرکه برای تهیه کردن شیره خرما مرغوب و درجه یک، مقدار مشخصی از میوه خرمای تازه، رسیده و تر را شسته و هسته های آن ها را جدا کنید و سپس آن ها را در داخل یک دیگ بزرگ بریزید و به اندازه حجم خرماها به آن ظرف آب جوشیده اضافه نمایید.

در مرحله بعدی باید شیره را بر روی حرارت گذاشته و برای مدت زمان معینی بجوشانید، تا خرماها کاملا نرم شده و شیره ی خود را به آب پس بدهند و رنگ آن را تیره کنند، اما در این مرحله برای جلوگیری از شکرک زدن شیره در آینده، باید آن را با مقدار کمی سرکه بجوشانید.

در نهایت شیره آماده شده را از یک صافی رد کنید، تا پوست و گوشت خرما از آن جدا شود و محصول بدست آمده را یکبار دیگر روی حرارت قرار دهید، تا غلیظ شود و آنگاه شیره خرمای طبیعی و خالص شما آماده مصرف می باشد، که می توانید آن را نوش جان کنید.

شرکت تولید شیره خرما مرغوب بسته بندی شده

شرکت تولید شیره خرما مرغوب بسته بندی شده شرکت های صنعتی فعال در زمینه تولید شیره خرما خوب و مرغوب بسته بندی شده، این محصول را در شرایط کاملا بهداشتی تولید می نمایند و سپس آن را در داخل بطری های شیشه ای یا قوطی های فلزی و پلاستیکی قرار داده و راهی بازار های مصرف سطح کشور می کنند.

شیره خرما کارخانه ای که با نشان استاندارد در بازار عرضه می شود، در مراکز پخش و فروش کلی این محصول، به صورت مستقیم و بی واسطه و با سود خیلی کمی به مصرف کننده ها ارائه می گردد.

همه عزیزانی که قصد دارند این خوراکی مقوی را تهیه کنند، می توانند به راحتی و به واسطه همین وب سایت، آن را از راه دور و به صورت غیر حضوری سفارش داده و خریداری نمایند و در نهایت، محصول را درب خانه های خود تحویل گرفته و مورد استفاده قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما