خرید انواع شیره خرما فله شیراز

خرید شیره خرما فله از مراکز مختلف در سراسر کشور انجام می گیرد. البته شما برای خرید این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید از این مجموعه اقدام کنید. شیره خرما بسیار مقوی بوده و به عنوان مکمل های غذایی اساسی و مهم بدن استفاده می شود. و برای درمان کم خونی کاربرد بسیاری دارد.

خرید انواع شیره خرما فله شیراز

آشنایی مختصری با شیره خرما فله

آشنایی مختصری با شیره خرما فله شیره خرما اصل یکی از انواع محصولات برتر تولید شده در صنایع غذایی می باشد که می تواند نقش مهمی را در زمینه سلامتی ایفا کند. خرما پیارم تلفظ مرغوب و اصل را می‌ توان به راحتی از روی رنگ آن نیز تشخیص داد، شیره خرما اصل دارای مقادیر بسیار زیادی آهن می باشد. مصرف و گنجاندن نوع ارگانیک آن در افراد مبتلا به کم خونی بسیار موثر است و مشکلات این عارضه را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی از دیگر مواردی است که سبب شده محصول روز به روز بر تعداد مشتریانش افزوده شود و بازار فروش آن سیر صعودی را طی کند. طبع شیره خرما گرم است، به همین علت استفاده و گنجاندن آن در رژیم غذایی افراد سرد مزاج توصیه می شود، زیرا سبب تقویت نیرو و قوای جنسی شده و مشکلات ناشی از سرد مزاجی را برطرف می کند.

این محصول علاوه بر مشتریان داخلی، به علت خواص درمانی بی نظیری که دارد به دیگر کشورها اعم از اروپایی، عربی و… صادر می شود.

خواص انواع شیره خرما فله

خواص انواع شیره خرما فله شیره خرما بسیار پر خاصیت بوده و حاوی مقادیر زیادی ویتامین B1, B2, B5 و B12 می باشد. همچنین منبع خوبی از قند های طبیعی گلوکز، ساکارز و فروکتوز بوده و برای تقویت و انرژی بدن مفید است و به قدرت یادگیری کودکان و نوجوانان کمک بالایی می کند. و به دلیل داشتن ویتامین A برای تقویت بینایی چشم مفید است و از شب کوری جلوگیری می کند. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • در دوران بارداری مفید و دهانه رحم را بازتر می کند و فرآیند زایمان و وضع حمل را آسان ترمی کند.
  • منبع خوبی از آهن و اسید فولیک بوده و برای درمان کم خونی و بیماری های خونی مفید است.
  • به دلیل داشتن منیزیم و پتاسیم بالا برای رفع خستگی و ضعف بدن مفید است و باعث تقویت سلول های عصبی مغز می شود.
  • حاوی مقادیر زیادی ویتامینC و D بوده و با کلاژن سازی پوست از پیری و افتادگی پوست جلوگیری می کند.
  • تقویت کننده قوای جنسی بوده و باعث افزایش استقامت بدن می شود.
  • منبع غنی از آهن و اسید فولیک است و باعث افزایش پردش خون در زیر پوست می شود.
  • به دلیل داشتن پتاسیم و کلسیم بالا برای استخوان بندی بدن مفید است و از پوکی استخوان ها تا حد بالایی پیشگیری می کند.
  • خاصیت ضد التهاب داشته و برای درمان آرتروز و التهاب مفاصل مفید است.
  • تنظیم کننده کلسترول خون است از بیماری فشارخون و قلب و عروق پیشگیری می کند.

روش نگهداری شیره خرما فله

روش نگهداری شیره خرما فله روش های نگه داری شیره خرما‌ متفاوت می‌باشد و حتما نباید داخل یخچال نگه داری شود. ویژگی و خواص شیره خرما اصل روش تهیه شیره خرما اصل به صورت صنعتی و سنتی روش تهیه شیره خرما اصل به صورت صنعتی و سنتی روش های مختلفی برای تهیه و تولید شیره خرما وجود دارد یکی به روش سنتی و یکی به روش صنعتی که هر کدام کیفیت و خواص خود را در بر دارند.

خرما پیارم اهواز غلیظ کاملاً خالص بوده و اصل می باشند بنابراین مصرف نمودن آنها نیز برای بدن ما بسیار مقوی خواهد بود.

در روش سنتی افراد در خانه برای تولید شیره خرما اقدام می‌ نمایند. کیفیت و مرغوبیت این نوع شیره خرما بسیار بالا بوده و اکثر افراد تمایل به خرید و مصرف شیره ای دارند که به روش سنتی تولید شود. این محصول به روش های مختلفی به بازار عرضه می شود. در روش صنعتی افراد و یا تولید کنندگان با استفاده از دستگاه های پیشرفته برای تولید شیره خرما اقدام می نمایند.

این روش تولید مزایای خاص خود را دارد. تولید این محصول روز به روز بیشتر شده و مصرف کنندگان زیادی در سراسر کشور را مجذوب خود کرده است. این تولید‌کنندگان شیره خرما صادراتی خود را به تمام نقاط کشور فرستاده و روز به روز بازار فروش خود را گسترش می دهد. راه تشخیص شیره خرما اصل شیره خرما باید در شرایطی تولید شود که کیفیت و مرغوب بودن آن حفظ شود.

راه های زیادی برای تشخیص شیره ی خرما اصل وجود دارد مثلا می توان به کمک رنگ آن تشخیص داد که آیا این شیره اصل می باشد یا خیر. همچنین بو و مزه آن روی اصل بودن شیره تاثیر بسزایی دارد. این محصول باید دارای غلظت خوبی باشد یعنی نه خیلی شل و نه خیلی سفت باشد. شیره هایی که به روش سنتی تهیه و تولید می شود اصل بوده چرا که از مواد افزودنی در آن استفاده نمی شود. قیمت کم شیره می تواند‌ نشان بر بی کیفیتی این محصول باشد و توصیه می شود افراد قبل از خرید حتما به استاندارهای آن توجه نمایند.

فروشگاه انواع شیره خرما فله

فروشگاه انواع شیره خرما فله فروشگاه شیره خرما در این راستا با ارائه محصولی ارگانیک توانسته رضایت مندی مشتریان را جذب کند. فروش شیره خرما درجه یک از طریق مراکز معتبر خرید و فروش انجام می شود. قیمت این محصول در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به کیفیت و اندازه آن اشاره کرد. پخش و توزیع شیره خرما در بازار به دو صورت عمده و مستقیم انجام می گیرد که موجب کاهش قیمت تمام شده محصول برای خریداران خواهد شد.

فروش شیره خرما در ایران به دو صورت عمده و جزئی انجام می گیرد. یکی از مزیت های فروش عمده شیره در مقایسه با فروش جزئی، کاهش قیمت تمام شده محصول برای خریداران است. قیمت عمده فروشی این محصول بسیار پایین تر است و خریداران می توانند با این نوع خرید در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

شیره خرما یک ماده غذایی بسیار ارزشمند و مفید است که دارای قند طبیعی و گیاهی می باشد. وجود قند گیاهی در این محصول باعث شده تا مصرف آن برای افراد دیابتی هیچ مشکلی نداشته باشد. این محصول دارای املاح معدنی ارزشمندی است که نقش مهمی در تامین آهن بدن خواهد داشت.

لازم به ذکر است شیره خرما درجه یک و با کیفیت ویژگی ها و مشخصات مختلفی دارد که از بارز ترین این ویژگی ها می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • شیره خرما با کیفیت و مرغوب دارای طعم بسیار شیرینی است و مصرف آن برای همه افراد لذت بخش خواهد بود.
  • یکی دیگر از ویژگی های شیره های خرما با کیفیت، رنگ تیره این محصول می باشد. خالص بوده دارای رنگ تیره ای می باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما