تولید انواع شیره خرما صادراتی تبریز

شیره خرما صادراتی تبریز با قیمت مناسبی صادر می گردد این نوع شیره دارای خاصیت های بسیاری است که می توان از این خرما برای سود آوری کشور استفاده نمود که شرکت ما در زمینه تولید انواع شیره خرما صادراتی تبریز فعالیت خوبی داشته و رشد بازار مناسبی را به خود اختصاص داده است که می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره فروش شیره خرما با قیمت مناسب به سایت رسمی ما مراجعه فرمایید.

تولید انواع شیره خرما صادراتی تبریز

مشخصات انواع شیر خرما صادراتی

مشخصات انواع شیر خرما صادراتی خرما پیارم تلفظ مرغوب و اصل را می‌ توان به راحتی از روی رنگ آن نیز تشخیص داد، کیفیت شیره تهیه شده توسط شرکت ما بسیار مناسب می باشد و این شیره کاملا خالص است و هیچ گونه مواد نگهداری و اضافی به آن افزوده نشده است که یکی از مهمترین فاکتور کیفیت شیره خرما می باشد که شرکت ما این فاکتور مهم را به خوبی رعایت کرده است از این رو هنگام صادرات به خارج از کشور و مخصوصا کشورهای اروپایی علاوه بر کیفیت محصول صادر شده، عوامل دیگری نیز بسیار تاثیر دارند که یکی از این عوامل که بسیار در خرید محصول صادراتی مخصوصا شیره خرما توسط سایر کشورها موثر است، بسته بندی محصول صادراتی می باشد که شرکت ما به عنوان فروشگاه شیره خرما با توجه به اصول روز، مدرن و طراحی های زیبا این امر مهم را برای کشورهای خرید کننده شیره خرمای صادراتی فراهم آورده است.

قیمت بازار شیره خرما صادراتی با توجه به کیفیت و بسته بندی که دارد متفاوت است از این رو شیره خرما جزء آن دسته از محصولاتی است که در بازار های جهانی نیز طرفداران زیادی دارد.

از این رو اگر شیره خرما را به صورت استاندارد و تحت نظر کارشناسان متخصص فرآوری کنند ماده ای با ارزش غذایی بسیار بالا تولید و عرضه گردیده است زیرا شیره خرما تازه و مرغوب سرشار از آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم، مس، منگنز و بسیاری از ویتامین های مختلف می باشد که باعث شده مصرف شیره خرما به همه افراد توصیه شود.

از طرفی دیگر قند موجود در شیره خرما طبیعی می باشد و در بسیاری از مناطق ایران از آن به عنوان شیرین کننده در محصولاتی مانند حلوا، نان و … استفاده می کنند. شیره خرما صادراتی علاوه بر ایران در کشور های دیگر نیز طرفداران زیادی دارند. این محصول در کشور ما تولید می شود و به کشور های خریدار، صادر می گردد. قیمت خرید و فروش شیره خرما با توجه به هزینه های تولید و کیفیت و نرخ ارز متغییر می باشد.

کیفیت مناسب شیره خرما صادراتی

کیفیت مناسب شیره خرما صادراتی از آنجایی که تهیه شیره خرما بر کیفیت مناسب این نوع شیره صادراتی تاثیر بسیاری دارد به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود. در گذشته با نبود امکاناتی که امروزه در کارخانجات تولید مواد غذایی وجود دارد، مردم به صورت سنتی اقدام به تولید شیره خرما می کردند.

خرما پیارم اهواز غلیظ کاملاً خالص بوده و اصل می باشند بنابراین مصرف نمودن آنها نیز برای بدن ما بسیار مقوی خواهد بود.امروزه نیز پخت شیره خرما در بسیاری از شهر های جنوب کشورمان انجام می شود. حتما تا به حال شیره خرمایی که به صورت صنعتی تولید شده و در بسته بندی های متنوع در بازار وجود دارد را مشاهده کرده اید این شیره ها با طی کردن مراحلی در کارخانه ها تولید شده اند. که این مراحل به شرح زیر می باشد:

مرحله ای که شستشو خرما و ضد عفونی کردن آن انجام می گردد.

مرحله ای که هسته گیری صورت می گیرد.

مرحله ای که گرفتن عصاره خرما با رعایت کلیه نکات بهداشتی انجام می گردد.

مرحله ای که تصفیه کردن گوشت و عصاره خرما در آن صورت می گردد.

مرحله که خرما را حرارت داده و باعث تغلیظ شدن شیره خرما می باشد.

سپس وبت به مرحله پاستوریزه کردن شیره خرمامی رسد.

در پایان هم مرحله بسته بندی و انبار می باشد و سپس شیره های خرما تولید شده به کشورهای دیگر صادر می گردد.

نحوه تولید شیره خرما صادراتی

نحوه تولید شیره خرما صادراتی مواد لازم برای تهیه شیره خرما صادراتی:

خرما باید بدون هسته و کلاهک باشد

سپس استفاده از آب جوش:به مقدار وزن خرما

طرز تهیه شیره خرما به این است: ابتدا خرماها را شسته و از وسط نصف می کنند و هسته آنرا جدا می کنند و در یک قابلمه گود می ریزند و سپس روی آن آب جوش می ریزند و می گذارند نیم ساعت بماند.

بعد از این مدت قابلمه را روی حرارت قرار می دهند و اجازه دهید آب به جوش بیاید. وقتی آب جوش آمد زیر شعله را کم کنید و بگذارید ۵ دقیقه بجوشد تا بسیار نرم شود. از این رو پخت را تا زمانی ادامه بدهید تا خرماها کاملا نرم تر شوند و سپس قابلمه را از روی حرارت برداشته و بگذارید نیم ساعت دیگر در همان آب قرار بگیرد.

بعد از این مدت خرماها را در صافی بریزید و با دست آرام آرام فشار دهید تا شیره جدا شده و از صافی خارج شوند. قابل توجه اینکه باید دقت کنید که گوشت و پوست خرما از صافی رد نشود. حال شیره را دوباره روی حرارت بگذارید تا آرام آرام بجوشد و غلیظ تر شود. در این مدت باید شیره را مدام هم بزنید تا ته نگیرد.

از این رو بهتر است برای تهیه شیره خرما از خرماهای شیره دار استفاده کنید. استفاده از خرما های بدون شیره و خشک خیلی برای این کار مفید نیستند از طرفی هم باید دقت کنید اگر خرما خشک باشد مدت زمان پخت طولانی تر می شود.

حالا اگر غلظت شیره خرما کم باشد خیلی زود کپک می زند، بنابراین باید سعی کنید یا غلظت شیره را بیشتر کنید و یا اینکه به مقدار کم تهیه کنید. از سوی دیگر این شیره را بهتر است در جای خشک و خنک و در ظرف در بسته می توانید تا یک سال نگه داری و استفاده کنید. از طرفی ممکن است رنگ شیره خرمای خانگی اندکی تیره تر از رنگ شیره خرما معمولی باشد.

فروش انواع شیره خرما صادراتی

فروش انواع شیره خرما صادراتی صادرات و فروش انواع شیره خرما تولید صنعتی به کشور های دیگر بسیار سود آور است زیرا خواص این ماده غذایی بر کمتر کسی پوشیده است.

از این رو کارخانه شیره خرما ما این محصول را با بهترین خرمای تولید شده در کشور و با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از کادری مجرب تولید کرده است و به کشورهای دیگر هم صادر می کنیم که قیمت مقرون به صرفه ای دارد به گونه ای که قیمت خرید شیره خرما می تواند برای خریداران عمده این محصول بسیار مناسب باشد این خریدارن عمده معمولا شامل کارخانجات شیرینی و شکلات سازی، قنادی ها و هایپر مارکت ها می باشند که شما مشتریان گرامی می توانید برای بدست آوردن قیمت روز این محصول به سایت های معتبر فروش شیره خرما مجموعه ما سری زده و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما