استعلام قیمت شیره خرما سنتی در سال 99

شیره خرما یکی از فراورده های جانبی میوه خرما می باشد و به علت خواص بسیار زیادی که برای سلامتی انسان دارد و پروسه سخت تولید آن، با قیمت قابل توجهی در بازار به فروش می رسد.

استعلام کردن به روز ترین قیمت شیره خرما سنتی در سال 99 در مراکز اصلی پخش و فروش این محصول در کشور ما امکان پذیر می باشد و افراد می توانند این کار را به صورت غیر حضوری نیز انجام دهند.

استعلام قیمت شیره خرما سنتی در سال 99

میزان قندهای احیا کننده در شیره خرما

میزان قندهای احیا کننده در شیره خرما شیره خرما و یک محصول کاملا طبیعی و سالم است، که از میوه خرما تهیه می شود و با توجه به طعم اصلی این میوه دوست داشتنی، طعم شیره خرما بدون نیاز به هر نوع افزودنی و طعم دهنده ای، کاملا شیرین و دلچسب می باشد.

بر این اساس، میزان قندهای احیا کننده موجود در داخل خرمای پیارم سیاه، مورد توجه قرار می گیرد، که مقدار آن حدود پنجاه و هشت درصد می باشد و این میزان برای این محصول کاملا استاندارد و مطلوب است.

قند احیا کننده ترکیبی از فروکتوز و گلوکز است، که قند های کاملا طبیعی و بی خطری هستند و وقتی یک محصول شیرین مثل شیره خرما تولید می شود، باید مقدار این قند بیش از چهل درصد باشد، تا این ماده از شکرک زدن یا متبلور شدن مولکول های قند و شکر موجود در آن در دراز مدت محافظت گردد.

همانطور که گفتم قند احیا کننده کاملا سالم می باشد و مصرف آن برای افراد مبتلا به دیابت یا قند خون تقریبا بی ضرر است، در نتیجه همه افراد در هر سنی که باشند می توانند با خیال راحت از شیره خرما اصل، خالص و درجه یک استفاده کنند و لذت ببرند.

تفاوت مزه شیره خرما سنتی با صنعتی

تفاوت مزه شیره خرما سنتی با صنعتی شیره خرما به دو شیوه مختلف تولید می شود، که شامل شیوه سنتی و صنعتی یا کارخانه ای است و در هر یک از این روش ها، شیره را با راهکار های متفاوتی تهیه می کنند که موجب تغییر میزان غلظت محصول، درجه خلوص، رنگ و طعم نهایی آن می شود.

بر این اساس مزه شیره خرما سنتی با شیره خرما صنعتی کمی متفاوت است، چرا که شیره خرمای تولید شده به روش سنتی، کاملا غلیظ بوده و درصد خرمای موجود در آن خیلی بیشتر است و در نهایت مایعی که بدست می آید، گرانروی بالاتری دارد.

پس طعم این محصول خیلی قوی تر از نوع کارخانه ای آن است و از سلامتی خیلی بیشتری نیز برخوردار بوده و مصرف مقدار کمی از آن در هر روز، موجب افزایش قوای جسمی و جنسی افراد می گردد، چرا که این محصول طبع گرمی دارد و سرشار از املاح معدنی مختلف است.

یکی از بیشترین موادی که در خرمای پیارم شیراز وجود دارد، آهن است، که تاثیر خیلی زیادی در خون سازی داشته و بر روی سلامتی، سرزندگی و نشاط کلی افراد اثرات قابل توجهی می گذارد و از بروز ضعف، کسالت و بیحالی جلوگیری می کند.

سفارش شیره خرما سنتی با قیمت مناسب

سفارش شیره خرما سنتی با قیمت مناسب مراکز پخش کلی شیره خرما سنتی، این محصول درجه یک و اصل را به صورت کلی از تولید کننده های آن خریداری می کنند و سپس در اندازه های مشخص و به صورت جزئی به مصرف کننده ها ارائه می دهند.

خرید و سفارش شیره خرما به روش های مختلفی قابل انجام است، که مسلما راحت ترین و سریع ترین راه حل ممکن این است، که محصول را از طریق درگاه های فروش اینترنتی و به صورت غیر حضوری تهیه کنید، تا از عبور و مرور در سطح شهر ها بی نیاز شوید.

در این راستا، درگاه های اینترنتی مختلفی در بستر فضای مجازی راه اندازی شده اند، که آماده دریافت سفارش خرید شما هستند و یکی از این درگاه ها همین وب سایت می باشد.

پس شما می توانید جهت ثبت سفارش شیره خرمای سنتی، از طریق این سایت اقدام نموده و محصول را در هر حجمی که می خواهید، به سادگی و از راه دور خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما