کارگاه تولیدی شیره خرما صنعتی

دستگاه تولید شیره خرما صنعتی،با استفاده از روش های نوین و بدون نیاز به مداخله انسان، شیره خرما را استخراج و بسته بندی می کند. این خط تولید از بخش های مختلفی، جهت تولید شیره خرما صنعتی باکیفیت تشکیل شده است. همچنین توانایی تولید 20 کیلوگرم شیره خرما کاملا بهداشتی را در هر ساعت دارا می باشد و در صورت سفارش مشتریان بسیاری، در انواع ظرفیت ها قابل تولید می باشد.در ساخت این دستگاه،از فلز فولاد استفاده شده است. بدین ترتیب تمامی قطعات بسیار بادوام و مقاوم می باشد و در تماس با رطوبت و هوا زنگ نمی زند.

بسته بندی محصول نهایی نیز، توسط دستگاه بسته بندی اتوماتیک خطوط تولید صنایع غذایی صورت می گیرد.لیست تجهیزات اصلی خط تولید شیره خرما عبارتند ازشیر توپ دریچه ها،آسیاب کلوئیدی،دستگاه خرد کن ،مخازن مرحله بندی، پمپ های پیچ و پمپ نوشیدنی وفیلتر ریز می باشد.اهداف ساخت خط تولید شیره خرما عبارت از:رفع بخشی از نیاز تغذیه ای جامعه، افزایش صادرات غیرنفتی و کسب درآمد بالا برای کشور و ایجاد اشتغال بصورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد.

کارگاه تولیدی شیره خرما صنعتی

معرفی مشخصات شیره خرما صنعتی

معرفی مشخصات شیره خرما صنعتی مشخصات شیره خرما صنعتی در ایران و سایر کشورها متفاوت می باشد.در زیر به ویژگی های آن می توان اشاره کرد.

  • رنگ این محصول قرمز متمایل به سیاه می باشد.
  • رنگ این محصول به دلخواه کارخانه دار و مسئول تولید است با تنظیم خط تولید می توان رنگ شیره را زرد ، قرمز و سیاه است وحتی با انجام فرایندی دیگر شیره خرما را به رنگ عسل تولید کرد.
  • نباید طعم ترشیدگی یا تلخی داشته باشد.
  • نباید خیلی رقیق و آبکی باشد.
  • برخی اوقات مشاهده شده از شکر و رنگ مصنوعی شیره خرما ی تقلبی تولید می کنند .برای تشخیص آن کمی از آن شیره بر روی پارچه ای سفید رنگ ریخته شود .در صورتیکه رنگ زرد یا هر رنگ دیگر از خود بجای گذاشت آن شیره تقلبی است البته طعم و مزه آن نیز با شیر واقعی بسیار فرق می کند.
  • معمولا شیره طبیعی بعد از مدتی شکرک می زند و این موضوع هیچ اشکالی ندارد اما شیره صنعتی و دست ساز شکرک نمی زند.اما به چه دلیل می‌گوییم شیره صنعتی بهتر است؟ معمولا در صنعت میوه‌های انتخابی و روند فرآوری شیره از نظر بهداشتی تائید شده و تحت کنترل است و از همه مهم‌تر چون شیره‌های صنعتی در دیگ‌هایی تحت خلأ تهیه می‌شوند،شیره‌گیری در دمای پایین و با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

خاصیت بی نظیر شیره خرما صنعتی

خاصیت بی نظیر شیره خرما صنعتی خاصیت بی نظیر شیره خرما صنعتی در زیر بیان شده است.

حاوی کلسیم و منیزیم است که سبب تقویت و استحکام استخوانها می شود.سرشار ازپروتئین است که به حفظ عضلات و ماهیچه ها کمک می کند.سرشار از پتاسیم و منگنز است.مصرف آن هنگام صبح با شیر ولرم، سبب فعال شدن سلول های عصبی می شود.سبب برطرف شدن ناراحتی های گوارشی و باعث ایجاد باکتری های مفید در روده می شود.

تقویت کننده قلب است وسبب دفع سموم از کبد می شودودرمان گلودرد، تب و سرماخوردگی مفید است.شیره خرما صنعتی برای درمان کم خونی مناسب است.شیره خرما صنعتی حاوی آهن و اسید فولیک فراوان است و به برطرف شدن و درمان کم خونی کمک می کند.فولات موجود در خرما خون ساز است و بسیار مفید میباشد.

آهن طبیعی موجود در شیره خرما، باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود.شیره خرما چربی کمی دارد و فاقد کلسترول می باشد.بنابراین با مصرف کنترل شده آن می توانید از مزایا شیرین کنندگی آن بهره برده و درنهایت کلسترول خود را نیز کنترل کنید.بهترین تولیدی، شیره خرما را با مقدار فراوانی پتاسیم، کلسیم و آهن تولسط تولید کنندگان تولید می شود.فروشنده شیره خرما شیره صنعتی از کارخانجات شیره خرما به طور مستقیم و غیر مستقیم خریداری می کنند.

نحوه تولید شیره خرما صنعتی

نحوه تولید شیره خرما صنعتی در روش صنعتی به کمک آب و اعمال حرارت، مواد جامد محلول در آب میوه ی کاملاً رسیده ارقام مختلف نخل خرما به نام علمی Phoenix dactylifera از خانواده Palmacea به دست می آید.شیره خرمای صنعتی در زمره صنایع تبدیلی خرما به شمار می رود. این محصول همچنین به صورت سنتی از میوه خرما استحصال می گردد که از روی هم انباشتن خرما در محل های خاص نگهداری خرما حاصل شده و پس از تصفیه ی جزئی، بسته بندی می گردد.محصول شیره همان خواص خرما را دارد.

در کارخانجات پس از تولید این محصول،نشانه گذاری بر روی برچسب بسته بندی باید به طور کامل و به زبان فارسی نوشته شده باشند.درزیر به مواردی اشاره شده است.

  • نام محصول باید درج شود
  • نام و نشانی تولید کننده کامل نوشته شود.
  • ذکر مواد متشکله به کار رفته
  • شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی
  • شماره سری ساخت
  • تاریخ تولید و انقضای مصرف
  • وزن خالص
  • ساخت جمهوری اسلامی ایران
  • شرایط نگهداری و میزان بریکس

تولید شیره خرما صنعتی با توجه به موارد بالا از اهمیت بالایی برخورددار هست.بدین جهت در کارخانه جات از مهمترین محصولاتی هست که باید به تمام موارد به آن توجه کرد.

فروشگاه انواع شیره خرما صنعتی

فروشگاه انواع شیره خرما صنعتی فروشگاه انواع شیره خرما ارزان ترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت به فروش می رسد.شیره خرما مغذی ترین مواد غذایی می باشد که می تواند جایگزین مناسب برای انواع شیرینی هایی که در تهیه آنها از شکر استفاده می شود.فروشگاه اینترنتی شیره خرمای یکی از سریع ترین راههای فروش و پخش این محصول پرخاصیت است که در سراسر جهان از آن استفاده می شود.فروشگاه اینترنتی شیره خرما از آن جهت بسیار کار آمد و آسان می باشد که محدودیت زمانی و مکانی نمی شناسد و به مقدار قابل توجهی در اتلاف وقت و صرف هزینه های خریداران عمده و خرده این محصول جلوگیری می کند.

امروزه از فروشگاه اینترنتی در سراسر جهان جهت خرید تمامی مایحتاج زندگی از جمله مواد غذایی استفاده می شود و استقبال خیلی خوبی از آن شده است.این عامل تولید کنندگان این محصول با راه اندازی فروشگاه های آنلاین بستری را فراهم کرده اند که مصرف کنندگان و خریدارن این حصول در هر جایی از کشور که باشند می توانند در کم ترین زمان ممکن نسبت به خرید و سفارش شیره خرمای درجه یک اقدام کنند و در سریع ترین زمان ممکن محصول خریداری شده را دریافت نمایند.فروشگاه شیره خرما صنعتی هر ساله در نمایشگاه های داخلی از تولید کنندگان خریداری می کنند.همچنین از نمایندگی های فروش هر استان محصولات جدید شیره خرما در بسته بندی های متفاوت به مشتریان عرضه می کند.خرید شیره خرما در فروشگاه های زنجیره ای مورد استقبال افراد جامعه قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما