کارخانه تولیدی شیره خرما اصفهان

شیره خرما اصفهان درجه یک دارای خواص های بسیار زیادی برای بدن انسان می باشد که به موجب این امر تمامی مردم اشتیاق بسیار زیادی را برای مصرف و خرید این محصول از خود نشان می دهند که چند نمونه از مهم ترین و همچنین پر خاصیت ترین نوع خواص شیره خرما عبارت اند از: • یکی از مهم ترین و اصلی ترین خواص شیره خرما این است که این محصول می تواند به بالا بردن سیستم ایمنی بدن انسان کمک بسیار زیادی را به انجام برساند که به موجب این امر تمامی افرادی که به دلیل پایین بودن سیستم ایمنی بدنشان زود بیمار می شوند می توانند از شیره خرما برای بالا بردن سیستم ایمنی خود استفاده کنند. • تمامی افرادی که از سنگ کلیه رنج می برند می توانند برای از بین بردن سنگ کلیه در بدن خود از شیره خرما استفاده کنند چون این محصول می تواند به صورت طبیعی و صد در صد ارگانیک سنگ کلیه را بدون هیچ مواد شیمیایی از بین ببرد. شیره خرما اصفهان را به انواع مختلفی می توان مورد استفاده قرار داد که یکی از مهم ترین آنها این است که در تهیه انواع حلوا ها و شیرینی جات محلی می توان از آن بهره گرفت و از خواص بی شمار آن بهره مند شد.

کارخانه تولیدی شیره خرما اصفهان

آشنایی اجمالی با شیره خرما اصفهان

آشنایی اجمالی با شیره خرما اصفهان جهت تهیه شره خرما در اصفهان هم مانند سایر شهرها شیره با دو روش سنتی و صنعتی تهیه میشود .

در روش سنتی سه روش گرم،سرد و حصیری مرسوم میباشد.ولی با توجه به معایبی که در این روش تولیدی هست تلاش بر این شده تا تولیدات بصورت منسجم تر و یکپارچه به سمت تولید صنعتی حرکت کند .از جمله معایب این روش سنتی که عبارتند از:

– عدم رعایت اصول بهداشتی در تولید و بسته بندی

– نامناسب و تیره رنگ بودن محصول تولیدی

– پایین بودن راندمان تولید – پایین بودن غلظت شیره خرما

– مناسب نبودن طعم شیره به علت وجود املاح معدنی ناخواسته در آن

– پایین بودن درصد قند شیره به علت تجزیه قندهای محتوی خرما در حین حرارت دادن شیره

ارزش غذایی شیره خرما اصفهان

ارزش غذایی شیره خرما اصفهان مهمترین نکته در خرید شیره خرما توجه به ارزش غذایی شیره خرما میباشد.باتوجه به شرایط منطقه ای شهر اصفهان و تولید انواع خرما ها مضافتی، پیارم و زاهدی و….در این منطقه انتظار تولید شیره خرما در حجم انبوه حتی جهت صادرات دور از انتظار نمیباشد.فراوانی شرکتهای تولیدی شیره خرما در اصفهان خود گواه این مطلب بوده و خواهد بود.منهای اینکه شیره تهیه شده در اصفهان در کدام منطقه این استان تهیه شده باشد ارزش غذایی این محصول بسته به نوع خرمای استفاده شده تفاوت چندانی نخواد داشت.به طور کل میتوانیم ترکیبات ارزشمند شیره خرما که ارزش غذایی آن را تایید میکند شامل موارد ذیل میباشد:

  • ویتامین ها تنها یکی از معیار های ارزش گذاری مواد غذایی محسوب میگردد.ویتانین های موجود در شیره خرما حاوی پروتئین، قند طبیعی مواد معدنی و ویتامین هایی مانند B1، B2، B3 و B5 و همچنین A1 و C است که در صورت مصرف دیگر نیازی به مولتی ویتامین ها ندارید.
  • این شیره حاوی قندهای طبیعی مانند گلوکز، ساکارز و فروکتوز هستند و برای میان وعده یک انتخاب مناسب به حساب می آیند.
  • شیره خرما سرشار از آهن است و باعث افزایش گردش خون در زیر پوست شده و به تقویت فولیکول های مو کمک کرده و رشد مو را افزایش می دهد.شیره خرما سرشار ازپروتئین است که به حفظ عضلات و ماهیچه ها کمک می کند.
  • همچنین شیره خرما سرشار از پتاسیم و منگنز است.

مهمترین خواص شیره خرما اصفهان

مهمترین خواص شیره خرما اصفهان گذشته از اینکه کارخانه شیره خرما در اصفهان باشد یا در هر نقطه از کشور عزیزمان ،شیره تولید شده مرغوب این کارخانه ها خواص یکسانی بسته به نوع خرمای اولیه جهت تولید شیره را دارا میباشند.

  • یکی از خواص درمانی این محصول این است که در لاغری نقش بسیار مهمی دارد. شیره خرما یک غذای سنگین است و اگر شما مقداری از آن را مصرف کنید دیگر تا آخر وقت اشتهای غذا خوردن نخواهید داشت و این از مصرف مواد غذایی اضافه جلوگیری خواهد کرد. در واقع افرادی که اضافه وزن دارند می توانند برای کم کردن وزن خود از این محصول استفاده کنند.
  • همچنین این محصول خواص درمانی بسیار زیاد دیگری هم دارد مثلا مصرف آن باعث تنظیم قندخون و فشارخون می شود. این محصول برای تقویت سیستم ایمنی بدن نیز بسیار مناسب می باشد و باعث می شود که بدن شما در مقابل ویروس ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. همچنین مصرف این محصول باعث سلامت قلب نیز می شود.
  • مصرف شیره خرما برای خانم های باردار در دوران بارداری نیز بسیار مناسب می باشد این محصول به خاطر طبع گرمی که دارد مصرفش در فصل های سرد سال برای افراد سردمزاج نیز بسیار مناسب می باشد.
  • همچنین مصرف این محصول باعث می شود که تمرکز شما بالا برود و ذهن شما عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. مصرف شیره خرما خواص درمانی زیاد دیگری هم دارد که ما در اینجا قادر به توضیح دادن همه آن ها نمی باشیم.

شرکت تولید شیره خرما اصفهان

شرکت تولید شیره خرما اصفهان تفاوت قیمت یک محصول در شهرهای مختلف امری کاملا طبیعی ست. زیرا در هر شهر هزینه های مختلفی شامل خرید و فروش محصول شده که می تواند در نرخ آن تاثیر گذارد. بخصوص اگر نیاز به تامین کالای مد نظر از دیگر شهرهای کشور باشد.

آیتم هایی که در قیمت تاثیرگذار هستن شامل :

1. کیفیت خرما

2. نحوه تولید

3. بسته بندی

4. کیفیت شیره خرما

5. روش های نگهداری

هر کدام از گزینه های فوق، درصدی در قیمت روز شیره خرما تاثیر گذار است. که کیفیت یکی از مهمترین آن ها می باشد. امروزه بیشتر افراد جهت استعلام قیمت محصولی، به سایت های معتبر آنلاین مراجعه می کنند. فعالیت شرکت های مختلف تولید کننده در زمینه شیره خرما شرایطی را فراهم کرده در هر شهر بتوان برندهای مختلفی را به فروش رسانید. این شیره از محصولاتی ست که وقتی به صورت حرفه ای تولید می شود درصد خلوص بالایی داشته و می تواند تاثیرات مطلوبی بر روی وضعیت سلامتی گذارد. هر چقدر این محصول از نظر مصرف کننده ها بهتر باشد،بطبع خریداران این معجون سلامتی بالا میرود.شرکت شیره خرما در اصفهان با در نظر داشتن این اهداف موفقیتهای بسیاری در جذب خریدران در زمینه داشته.با توجه به آنچه گفت شد، اصفهان یکی از شهرهای بسیار خوب در راستای فروش انواع شیره خرما می باشد. به طوری که هر شرکت محصول خالص خود را در آن ارائه داده و در رقابت با یکدیگر فعالیت دارند. طبیعی ست که محصولات با کیفیت از توجه بیشتر برخوردار بوده و فروش آنها بالاتر باشد. لذا اصفهان یکی از شهرهایی ست که می توان سود آوری خوبی از بازار آن داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما