پخش انواع شیره خرما کیلویی

شیره خرما به عنوان یک صبحانه کامل شناخته می شود و می تواند انرژی لازم برای بدن را تامین کند. امروزه درخواست برای خرید شیره خرما رو به افزایش است و به همین جهت پخش شیره خرما کیلویی در سراسر کشور صورت می گیرد. تولید شیره خرما در ایران به خوبی توانسته به نیاز بازار پاسخ دهد و همچنین به عنوان یک محصول صادراتی کمک به درآمد ارزی کشور نماید.

پخش انواع شیره خرما کیلویی

مشخصات کامل شیره خرما کیلویی

مشخصات کامل شیره خرما کیلویی

شیره خرما به عنوان یک ماده غذایی با ارزش شناخته می شود. ترکیبات شیمایی بی نظیر شیره خرما به گونه ای است که در زمینه تامین انرژی، مواد معدنی و ویتامین های لازم برای بدن انسان منحصر به فرد است. ترکیب شیره خرما و ارده، ترکیب مورد علاقه ایرانیان از گذشته تا به امروز بوده است. این ترکیب می تواند به خوبی تمام نیاز های بدن را تامین کند.

شیره خرما دارای ترکیبات ضد باکتریایی است که به مراتب تاثیر بیشتری از عسل دارد. شیره خرما دارای ترکیبات ضد باکتری موثرتر از عسل است. اگر استفاده از شکر را محدود کرده اید، شیره خرما می تواند انتخاب مناسبی باشد. شیره خرما غلیظ بوده و به رنگ قهوه ای تیره است. این ماده بسیار خوشمزه، مغذی و فوق العاده سالم است که می توان از آن به عنوان یک جایگزین عالی برای شکر تصفیه شده در محصولات پخته شده و نوشیدنی ها نام برد.

در تولید شیره خرما فقط یک ماده نقش آفرینی می کند که همان “خرما” می باشد. بنابراین تمام خواص و ویژگی های خرما در شیره خرما هم وجود دارد. خرما یک میوه گرمسیریشیرین و یک منبع غذایی غنی است. این میوه ممکن است در مناطق خاصی رشد کرده و در شرایط خاص آب و هوایی کشت شود که در بسیاری از کشورهای جهان در دسترس نیست. به عنوان نمونه در کشور ما، خرما بیشتر در استان های جنوبی به عمل می آید که آب و هوایی گرم و مرطوب دارند.

شیره خرما یک منبع غذایی درجه یک می باشد که حاوی انواع مختلف ویتامین ها، مواد معدنی، قند و فیبر است. از جمله مهمترین مواد معدنی موجود در شیره خرما می توان به کلسیم اشاره کرد. کلسیم برای رشد استخوان و جلوگیری از بیماری هایی مانند پوکی استخوان به شدت مورد نیاز است. همچنین مقدار بسیار زیادی آهن در شیره خرما وجود دارد و از همین جهت است که خرما را به عنوان یک ماده خون ساز به افرادی از که از بیماری کم خونی رنج می برند توصیه می کنند.

علاوه بر این مواد معدنی دیگری مثل فسفر، سدیم، پتاسیم، منیزیم و روی نیز در این محصول وجود دارد که جزو مواد معدنی ضروری برای بدن هستند. شیره خرما همچنین دارای مقدار بسیار زیادی ویتامین A می باشد. وجود مقادیر کافی این ویتامین در بدن برای سلامتی چشم الزامی بوده و به همین جهت است که می گویند کسانی که به طور روزانه حداقل یک خرما می خورند در کل عمر خود مشکل بینایی نخواهند داشت.

در کنار ویتامین A می توان به ویتامین k هم اشاره کرد که شیره خرما یک منبع غنی از این ویتامین می باشد. همانطور که می دانید ویتامین K یکی از ویتامین های ضروری برای بدن می باشد و افراد با خوردن خرما می توانند نیاز بدن به این ماده را تامین کنند.

کالری انواع شیره خرما کیلویی

کالری انواع شیره خرما کیلویی شیره خرما دارای مقدار بسیار زیادی انرژی می باشد که در مقایسه با خرمای تازه بسیار بیشتر است. زیرا شیره خرما در واقع عصاره و کم حجم شده خود خرما است. بیشترین سهم کالری شیره خرما مربوط به کربوهیدرات ها می باشد. قسمت کمی از انرژی خرما هم توسط پروتئین ها تامین می شود. برای مقایسه 100 گرم خرمای تازه دارای 277 کالری انرژی است در حالی که همین مقدار شیره خرما 377 کالری انرژی دارد.

موارد مصرف شیره خرما کیلویی

موارد مصرف شیره خرما کیلویی شیره خرما در بین ایرانیان به عنوان میان وعده ای محبوب و پر طرفدار شناخته می شود. تولید این محصول در دیرباز در کشور ما رایج بوده و جایگاه خوبی در وعده های غذایی داشته است. شیره خرما به غیر از استفاده به عنوان میان وعده مصارف دیگری هم دارد که در ادامه برخی از آنها را به اختصار بیان می کنیم.

شیره خرما می تواند به عنوان یک افزودنی به غذا ها، انواع دسر و سایر محصولات پخته شده مورد استفاده قرار بگیرد. اضافه کردن آن باعث می شود تا غذا عطر و طعم طبیعی و جذابی به خود بگیرد. همچنین برای این که نوشیدنی هایی مختلف از جمله قهوه، چای، شیر، میل شیک طعم شیرین دلچسبی داشته باشند می توان از شیره خرما را با آنها مخلوط کرد.

در تهیه تمام کیک ها، پودینگ ها، شیرینی ها، اسموتی ها می توان به جای شکر و قند های مصنوعی از شیره خرما برای شیرین کردن محصول استفاده کرد. این کار علاوه بر طعم متفاوت و جالبی که به شیرینی ها می دهد باعث تولید محصولی بسیار سالم تر خواهد شد. علاوه بر این برخی افراد از شیره خرما برای تهیه سس سالاد و ماریناد گوشت استفاده می کنند. البته ذائقه ها متفاوت است ولی درباره استفاده از شیره خرما تقریبا همه هم نظر هستند و کسانی که یکبار طعم این ماده را چشیده باشند به طور حتم دوباره آن را مصرف می کنند.

سلیقه غذایی افراد با گذشت زمان تغییر می کند و امروزه تقریبا در هر غذایی از انواع پنیر استفاده می شود. با این وجود شیره خرما نشان داده حتی با تغییر سلیقه غذایی مردم باز هم می تواند جایگاه خود را حفظ کند. به همین جهت استفاده از شیره خرما بر روی انواع پنیر و پنکیک به شدت مورد توجه قرار گرفته است و روز به روز هم به تعداد علاقه مندان افزوده می شود.

با این که شیره خرما در کشور های اروپایی نسبتا کمتر شناخته شده است ولی طعم لذیذ و به یاد ماندنی این محصول اروپائیان را هم به مصرف شیره خرما متمایل کرده است. امروزه در تهیه صبحانه های مورد علاقه خود از جمله انواع وافل، پنکیک، نان تست فرانسوی یا بلغور جو دو سر از شیره خرما استفاده می کنند. همچنین از شیره خرما می توان برای شیرین کردن آب میوه ها، بستنی ها و سایر محصولات خانگی هم استفاده کرد.

شیره خرما همچنین برای کودکان هم بسیار مفید بوده و می تواند نیاز های غذایی آنها را برطرف نماید. به صورت کلی شیره خرما یک شیرین کننده طبیعی خوشمزه است که می تواند برای انواع سبک زندگی و نیازهای غذایی پاسخ گو باشد و همچنین به عنوان جایگزین سالم قند تصفیه شده در نظر گرفته شود.

فروشندگان انواع شیره خرما کیلویی

فروشندگان انواع شیره خرما کیلویی شیره خرما در سراسر ایران به فروش می رسد و شما می توانید برای تهیه این محصول به مراکز پخش و نمایندگی های ما مراجعه نمایید. گروه ما به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان شیره خرما در خاورمیانه علاوه بر مراکز توزیع فعال در سطح کشور، فروشگاه آنلاین خود را نیز فعال کرده است تا خریداران برای تهیه این محصول هیچ مشکلی نداشته باشند و بتوانند به آسان ترین شکل ممکن شیره خرمای با کیفیت را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما