مرکز پخش شیره خرما اصل یک کیلویی

شیره خرما یکی از قدیمی ترین و لذیذترین انواع شیرینی های کشور ایران است و به خاطر طبیعی بودن و خواص درمانی بالای خود همواره از محبوبیت بالایی برخوردار است و در بسیاری از دستورات غذایی به کار می رود. این مجموعه یکی از برترین مراکز پخش شیره خرما اصل و مرغوب می باشد. شما عزیزان می توانید بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول را با کمال ارامش از این مرکز تهیه و در کنار عزیزان خود مصرف نمایید. در ادامه به برخی از خواص و مصارف شیره خرما می پردازیم.

مرکز پخش شیره خرما اصل یک کیلویی

خواص شیره خرما برای تسکین دردهای روماتیسمی

خواص شیره خرما برای تسکین دردهای روماتیسمی شیره خرما خالص همچون خرما سرشار از خواص درمانی است این خوراکی خوشمزه و لذیذ از ویتامین ها و مواد معدنی است و مصرف آن فواید بی نظیری را برای بدن انسان و سلامت ما به همراه دارد. یکی از اثرات فوق العاده مصرف این شیره لذیذ، تاثیر آن در تسکین دردهای روماتیسمی بدن است.

همانطور که می دانیم منظور از درد روماتیسم، درد اندام های حرکتی بدن است و بافت ها، مفاصل و استخوان های ما را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین عفونت و التهاب نقش بزرگی در بروز و تشدید بسیاری از ناراحتی ها از جمله روماتیسم ایفا می کند.

بعضی از مطالعات این احتمال را بیان کرده اند که مصرف شکر می تواند دردهای روماتیسمی را افزایش دهد اما شیره خرما در ترکیبات خود مواد معدنی همچون کلسیم، مس، منیزیم و سلنیوم را شامل می شود و سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که نه تنها منجر به بروز درد نمی شوند بلکه به تقویت و استحکام مفاصل و استخوان های بدن کمک می کنند.

بنابراین برای کاهش و تسکین دردهای روماتیسمی و آرتروز با تایید پزشک معالج، گنجاندن این شیره مغذی در رژیم غذایی افراد توصیه می شود.

مصرف سرکه شیره به همراه کاهو

مصرف سرکه شیره به همراه کاهو سرکه شیره در واقع نوعی سکنجبین است که با استفاده از شیره خرما تهیه می شود. در تولید سرکه شیره، مقدار معینی از شیره خرما و سرکه با هم ترکیب و جوشانده می شود و در نهایت مخلوطی بسیار خوشمزه حاصل می شود که طعمی ترش و شیرین دارد و بسیار گوارا بوده و عطر مطلوبی دارد.

شربت سرکه شیره را می توانیم به خصوص در روز سیزده بدر یا روز طبیعت به همراه کاهو میل کنیم. مصرف کاهو سرکه در روز طبیعت یکی از رسم های دیرینه و زیبای ایام نوروز است که از دیرباز باقی مانده است و امروزه نیز بسیاری از خانواده های ایرانی این رسم زیبا را دنبال می کنند.

می توانیم این ترکیب را به طور خالص با کاهو مصرف کنیم یا پس از ترکیب آن با مقداری آب، کاهو را به آن آغشته و میل نماییم.

خوردن سرکه شیره با کاهو اشتها را در فرد افزایش می دهد و بنابراین میان وعده ای خوشمزه و ایده آل محسوب می شود. بعلاوه مصرف سرکه شیره علاوه بر طعم خوش خود خواص درمانی نیز دارد و می تواند از برخی ناراحتی ها جلوگیری کند. همچنین در ترکیب آن شیره خرما به کار می رود که شکری طبیعی است و بنابراین نیازی نیست نگران سلامتی خود باشیم.

فروشگاه عرضه عمده شیره خرما اصل

فروشگاه عرضه عمده شیره خرما اصل این مجموعه شیره خرما خالص و ارگانیک را به مشتریان گرامی عرضه می کند. در تهیه شیره خرما خالص تنها ماده اولیه به کار رفته خود خرما می باشد و بنابراین محصول نهایی کاملا طبیعی است و هیچ گونه مواد افزودنی در فرآیند تولید به آن اضافه نمی شود.

عرضه شیره خرما در این مرکز در بسته بندی های یکی کیلویی صورت می گیرد و شما عزیزان می توانید شیره خرما کیلویی را به صورت مستقیم از همین مجموعه خریداری کنید.

برای سفارش محصول کافی است از طریق شماره های تماس موجود در سایت با مسئولان و همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید و سفارش خود راثبت نمایید.

ارسال کالا به صورت کاملا بهداشتی و با رعایت نکات استاندارد انجام می شود تا از بروز هرگونه آسیب به محصول جلوگیری شود و کالا با کیفیتی ایده آل به دست مشتری برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما