مرکز فروش شیره ی خرما ارگانیک

شیره خرما یک خوردنی بسیار خوشمزه و با کیفیت است که بسیاری از افراد استفاده از آن را به انواع مواد شیرین دیگر همانند مربا ترجیح می دهند. شیره خرما علی‌رغم مزه بسیار شیرین خود دارای قندهای طبیعی بوده که برای افراد دیابتی مضر نمی باشد و همین مسئله موجب محبوبیت بیش از پیش آن شده است. به دلیل تقاضای بالا برای این محصول بسیاری از مراکز فروش شیره ی خرما ارگانیک اقدام به گسترش فعالیت های خود در زمینه توزیع و فروش این محصول نموده اند.

مرکز فروش شیره ی خرما ارگانیک

بررسی خواص شیره ی خرما ارگانیک

بررسی خواص شیره ی خرما ارگانیک شیره خرما دارای خواص بسیار زیادی است که تمامی طیف ها را در جامعه مشتاق به مصرف خود نموده است. به عنوان چند نمونه از خصوصیات و خواص بی نظیر آن می توان به خواصی از قبیل موارد زیر اشاره نمود.

  1. شیره خرما به دلیل خاصیت خون سازی خود برای افرادی که از کم‌خونی و فقر آهن رنج می‌برند بسیار مفید و موثر است و به مرور زمان موجب درمان‌کم‌خونی در آن ها و تولید هرچه بیشتر گلبول قرمز در بدن آن ها می‌شود.
  2. شیره خرما همچنین همانند خود خرما دارای طبیعتی گرم می باشد و مصرف آن با موادی مانند ارده کنجد باعث افزایش این خاصیت گرما بخشی آن شده و برای افراد سرد مزاج یک داروی بسیار موثر و معجزه گر به شمار می‌آید.
  3. شیره خرما سرشار از انرژی است و می تواند انرژی لازم برای فعالیت های روزانه را فراهم نماید. این محصول برای زمستان نیز بسیار مناسب است چرا که انرژی لازم بدن برای گرم کردن را فراهم می نماید.
  4. این محصول همچنین سرشار از انواع ویتامین ها از جمله ویتامین آ و ب است. ویتامین آ موجب تقویت بینایی و ویتامین ب موجب رفع حالت های افسردگی و بی حالی در افراد می شود.
  5. خرما و محصولات فرعی دیگر آن همانند شیره برای درمان مشکلات دستگاه گوارشی به خصوص مشکلاتی همانند یبوست بسیار موثر عمل می‌کنند. ملین بودن این محصول بسیار معروف بوده و کسانی که از اجابت مزاج سختی رنج می برند می توانند از آن استفاده نمایند.
  6. خرما و شیره آن محصولی کاملا عالی برای افزایش کمی و کیفی شیر مادر می باشند. مادرانی که شبر کافی برای نوزاد خود ندارند می‌توانند به صورت روزانه دو فنجان شیره مصرف کنند تا هم مقدار شیرشان زیاد شود و هم کیفیت و غلظت آن بهتر بشود.

ماندگاری طولانی شیره ی خرما ارگانیک

ماندگاری طولانی شیره ی خرما ارگانیک عموما بسیاری از کارخانجات و تولیدی هایی که نسبت به تولید شیره خرما اقدام می‌کنند آن را در دو صورت غلیظ و رقیق تولید می کند که عمدتا ماندگاری و طول عمر شیره خرما ارگانیک غلیظ بهتر و بالاتر از نوع رقیق شده آن می باشد.

در کارخانجات بیشتر شیره خرما تولید شده را روش هایی از جمله استریلیزه کردن عاری از هرگونه میکروب و باکتری های مضر و فاسد کننده می نمایند. این پروسه موجب ماندگاری هرچه بیشتر محصول می‌شود.

برخی از تولید کننده های صنعتی اقدام به افزودن برخی از مواد نگهدارنده به شیره خرمای تولید شده می نمایند. این عمل ماندگاری محصول را بیشتر می کند اما در واقع موجب وارد شدن مواد غیر طبیعی و مضر به آن نیز می‌شود.

بسیاری از افرادی که شیره خرما را به روش خانگی تولید می کنند نیز می توانند آن را به صورتی تولید کنند که از ماندگاری خوبی برخوردار باشد. به این صورت که پس از تهیه شیره و رد کردن خرما از صافی آن را بجوشانند تا به غلظت مناسب برسد. این عمل باعث افزایش طول عمر آن می شود.

برای نگهداری این محصول در منزل خود به مدت طولانی هرگز آن را در کابینت هایی که نزدیک گاز هستند و دمای آن ها بالا است قرار ندهید‌ بهتر است درب بطری آن را کامل ببندید تا هیچگونه هوایی به داخل آن نفوذ نکند و سپس آن را در یک جای خشک و خنک قرار دهید در این صورت می‌توان حدود یک سال یا بیشتر از این محصول استفاده نمود.

لازم به ذکر است که اگر طعم شیره شما برگشت و رو به ترشی نهاد هرگز از آن استفاده نکنید و طعم ترش موجود در آن به منزله و معنی فاسد شدن آن می‌باشد.

میزان مصرف شیره ی خرما ارگانیک برای کودکان

میزان مصرف شیره ی خرما ارگانیک برای کودکان شیره خرما یک محصول بسیار مناسب برای کودکان نوپا است که به انرژی زیادی برای تکاپو کردن و بازی کردن نیاز دارند مصرف شیره خرما به اندازه فعالیت کودک باید به آن خورانده شود.

کودکانی که زیاد فعالیت نمی کنند و معمولا در واحدهای آپارتمانی زندگی می کنند می بایست کمتر از کودکانی که در فضاهای آزاد به جست و خیز مشغول هستند شیره خرما مصرف کنند.

همچنین اگر کودک شما به خوردن این محصول رغبت خوبی نشان نمی دهد می توانید آن را در داخل ارده کنجد ریخته و به صورت مخلوطی از شیره و ارده به کودک تان بخورانید. همچنین شما می توانید از این شیره یک حلوای خوشمزه درست کنید و به جای شکر برای شیرین کردن حلوای خود از شیره خرما استفاده کنید.

علاوه بر آن شما می‌توانید از شیره در ساخت بسیاری از کیک های خانگی نیز کمک بگیرید. اگر کودک بد غذایی دارید می توانید این محصول را در روش‌های متنوعی که به ذکر چند مورد از آن ها بسنده کردیم به کودکتان بدهید.

توجه داشته باشید که محصول بسیار گرم است اگر که بیش از حد مجاز آن را به کودکانتان بخورانید موجب عوارضی همچون گرمی کردن بدن آن ها می شود‌. به خصوص در تابستان که هوا گرم است بهتر است از مصرف زیاد از حد آن خودداری نمایید.

فروشگاه انواع شیره ی خرما ارگانیک

فروشگاه انواع شیره ی خرما ارگانیک به دلیل استقبال گسترده و روز افزون مردم برای خرید شیره خرما بسیاری از مراکز و واحدهای فروش شیره خرما اقدام به پخش و عرضه آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم نموده اند.

ما نیز به عنوان یک واحد فعال در زمینه فروشگاه شیره خرما اقدام به عرضه مستقیم و غیر حضوری این محصول در عالی ترین قیمت ممکن و بالاترین درجه کیفی نموده ایم. محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ما به دلیل کوتاه کردن دست واسطه ها در خرید و فروش آنها دارای قیمتی بسیار عالی و استثنایی هستند.

شما می توانید حجم مورد نیاز این محصول را خریداری نمایید و آن را درب منزل خود را در هر مکانی که خودتان مایل هستید تحویل بگیرید. کیفیت موجود در محصولات ما کاملا تضمینی بوده و شما قطعا هنگام مشاهده آن از نزدیک شاهد کیفیت بسیار بالای آن خواهید بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما