مرکز خرید شیره خرمای کبکاب

خرما یکی از میوه های مغذی و با ارزش در کشور است که یکی از فرآورده های آن شیره است. شیره خرما طبع بسیار گرمی دارد و برای فصل زمستان بهترین گزینه است. یکی از خرماهای معروف و صادراتی کشور خرما کبکاب است.از خرما کبکاب جنوبی به دلیل گوشی بودن و رطوبتی که دارد به راحتی شیره گرفته می شود. مرکز خرید شیره خرمای کبکاب این محصول را با قیمتی مناسب و ارائه محصولی مطمئن به فروش می رساند.

مرکز خرید شیره خرمای کبکاب

معرفی مشخصات شیره خرمای کبکاب

معرفی مشخصات شیره خرمای کبکاب خرما کبکاب یکی از خرماهای معروف و صادراتی جنوب کشور است که بسیار پرفروش و خوش طعم و پرطرفدار است. این خرما رطوبت خوبی دارد و خشک نیست و گوشتی لذیذ دارد. از کبکاب شیره خوب و غلیظی گرفته می شود.

شیره خرما را به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می کنند. در روش صنعتی در کارخانه این شیره تولید می شود و در روش سنتی سه شیوه وجود دارد که شیره به وجود بیاید. در روش سنتی سه روش به نام روش جوشاندن, روش سرد و روش حصیر وجود دارد.

در روش جوشاندن یا همان روش گرم خرما را در دیگ می گذارند و در آن آب میریزند تا زمانی جوشیدن را ادامه می دهند تا مخلوط آب و خرما به یک ماده غلیظ تبدیل شود و پس از ان تفاله های آن را توسط صافی می گیرند تا شیره یک دست شود.

در روش سرد شیره طبیعی به دست می آید. در این روش خرماها را در حوضچه های سیمانی قرار می دهند و شیره خرماها در طی شرایط موجود در حوضچه بدست می آید. روش سوم یعنی روش حصیر مانند همین روش می باشد.

در روش حصیر نیز شیره مانند شیوه قبل با توجه به فشار خرما که درون حصیر و بر روی هم قرار دارند شیره آنها از حصیر خارج می شود. یعنی خرماها را در داخل حصیر می گذارند و با توجه به شرایط موجود و فشار خرماها بر روی هم شیره از حصیر به بیرون منتقل می شود.

برای معرفی مشخصات شیره خرمای کبکاب باید بگوییم این شیره ناب غلظت خود را حفظ کرده و تمامی مواد مغذی و قندی را در خود دارد و حفظ کرده است. این شیره لذیذ و خوشمزه رنگ شفافی دارد و کدر رنگ نیست.

کیفیت انواع شیره خرمای کبکاب

کیفیت انواع شیره خرمای کبکاب خرمای کبکاب محصول منطقه دشتستان شهر کازرون است. این خرما کیفیت بالا و سرشار از انرژی و خواص است. تولید شیره خرمای کبکاب در این منطقه همیشه فعالیت بالایی داشته و بسیار پر فروش است و توانسته در بازار های جهانی نیز سرآمد باشد.

شیره خرما انواع مختلفی در طعم خود دارند. هر خرمایی که شیره داشته باشد با توجه به طعم و طبع خرما شیره آن مزه خاصی پیدا می کند. شیره خرمای کبکاب انواع مختلفی در طعم خود دارند و همه مزاج ها را جذب می کند.

بسیاری از فروشندگان و ارائه دهندگان به این شیره برای جذب مشتریان بیشتر طعم می دهند تا مشتری قدرت انتخاب بیشتری برای خرید آن داشته باشد. درجه بندی شیرینی شیره کبکاب و طعم هایی که به آن می دهند تنوع دارد.

خرما کبکان میزان شیرینی و قندی به اندازه 45 تا 55 درصد دارد. شیره کبکاب در کشور جز بهترین شیره های خرما است. رطوبت این خرما چنان بالا است که پوست خرما از گوشت آن جدا می شود و هسته به راحتی جدا می شود.

خرما کبکاب تحمل گرمای بالا را دارد و این در مقایسه با دیگر خرما ها مقاومت بسیار بالای این خرما در گرمای جنوب را نشان می دهد. رنگ ظاهری خرما کبکاب قهوه ای تیره متمایل به سیاه است و به راحتی قابل تشخیص است.

طبع شیره خرما همانند طبع خود خرما گرم است. مصرف شیره برای افراد سرد مزاج و استفاده همه افراد در فصل سرد سال مناسب است ولی خوردن شیره برای گرم مزاجان به دلیل طبع گرمی که دارد مخصوصا مصرف بالای آن مناسب نیست.

نحوه مصرف شیره خرمای کبکاب

نحوه مصرف شیره خرمای کبکاب ما به شما مصرف این شیره مرغوب را پیشنهاد می کنیم تا سلامت خود را تضمین کنید و پر از انرژی باشید . شیره بسیار انرژی زا است و برای افراد کم انرژی مصرف آن بسیار موثر است. کودکان و افراد مسن با مصرف شیره بدن خود را قوی تر و پرانرژی تر می کنند.

شیره خرما برای محصلان و دانش آموختگان سبب تقویت ذهن آنها می شود. به دلیل داشتن آهن برای رفع کم خونی موثر است. زنان باردار و شیرده نیز با مصرف این محصول لذیذ جسم خود را مقاوم می کنند.

با داشتن ویتامین های B ضعف بدن و خستگی و استرس و اضطراب را رفع می کند و بهبود می بخشد. علاوه بر این خواص سرشار از منیزیم و فسفر است. برای افرادی که تمایل به چاق شدن دارند مصرف شیره خرما گزینه خوبی است.

شیره خرما همانند خود خرما برای مشکلات و دردهای استخوانی و مفصلی بهبود دهنده است و یک ضد التهاب قوی است و برای مشکلات روماتیسمی و آرتروز مفید و موثر است.مصرف این خرما برای سلامتی شما مشتری عزیز تضمین کننده است.

نحوه مصرفی شیره خرما به این صورت است که علاوه بر مصرف خالص آن می توانید با شیر و سرشیر و بسیاری از مواد خوراکی خوش طعم دیگر مانند ارده و شیربرنج و کاهو ترکیب و مخلوط کنید و مصرف کنید.

شیره کبکاب در بسته بندی های مختلف عرضه می شود. این شیره ماندگاری بالایی دارد و برای دوام آن باید در محیطی سرد و خنک نگه داری شود.پس آن را در یخچال نگه داری کنید تا دوام خود را داشته باشد.

پخش انواع شیره خرمای کبکاب

پخش انواع شیره خرمای کبکاب برای اینکه شیره خرما را همه افراد با مزاج های مختلف مصرف کننده راه حل به شما آموزش می دهیم و آن این است که شیره را با سرکه بجوشانیم و سپس مصرف کنیم به این محصول نهایی سرکه شیره می گویند که مناسب همه مزاج ها می باشد.

قیمت خرمای کبکاب به نسبت دیگر خرماها مناسب است و همین سبب فروش بیشتر آن شده است و همچنین شیره آن نیز مخاطبان و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. فروش شیره خرما بازار گرمی را به خود اختصاص داده است.

از شیره خرما می توانید به جای قند و شکر و دیگر محصولات شیرین کننده نوشیدنی و خوراک خود استفاده کنید. اگر در صبح و وعده صبحانه خود شیره خرما بخورید آرامش و سلامتی روح و جسم را به خود هدیه داده اید.

در بسیاری از شهرهای کشور ما شیره تولید می شود. شهرهایی که گرم تر هستند و شهرهای جنوبی نخل های خرمای زیادی دارند و خرمای با کیفیتی از این شهرها برداشت می شود و به سراسر کشور عرضه می شود.

در بسیاری از شهرها برای پختن حلوا نیز از شیره استفاده می کنند. پخش شیره خرما به سراسر کشور و همه مراکز فروش صورت می گیرد تا در دسترس همه مشتریان خود قرار بگیرد. این خرما و شیره آن سرشار از مواد مغذی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما