مراکز توزیع شیره خرما ارزان باکیفیت

شیره خرما از جمله خوراکی هایی به شمار می روند که از دیر باز در سرزمین ما صورت می گرفته است. همین طور در طب سنتی خوردن شیره خرما را برای افرادی که بیمارهای خاصی دارند و هم چنین کسانی که سالم هستند ، تاکید کرده اند.اگر شیره خرما ارزان می خواهید باز سایت اینترنتی ما کلیک کرده و خرید خود را انجام دهید.ما شیره ی خرما را از شهرهای جنوبی مخصوص پخش شیره خرما را می توانید بهترین شیره را از ما بدون واسطه خرید کنید.

مراکز توزیع شیره خرما ارزان باکیفیت

سه ویژگی مهم شیره خرما باکیفیت

سه ویژگی مهم شیره خرما باکیفیت بصورت کلی شیره خرما یکی از مقوی ترین و مناسب ترین مواد غذایی است که دارای ارزش غذایی بالا،می باشد.شیره خرما انرژی بسیار زیاد و تقویت کننده سیستم و بنیه بدن و توان ایمنی بدن می باشد. این شیره معمولا به همراه صبحانه و یا با اضافه کردن به برخی از مواد غذایی مصرف می شود و هم به عنوان یک شیرینی طبیعی تصفیه شده در نوشیدنی ها و کیک ها و شیرینی ها استفاده می کنند. شیره خرما عمدتا در بین مردم به داشتن آهن زیاد شناخته شده است و همه آن را به عنوان یک خون ساز طبیعی برای درمان افرادی که دارای کم خونی هستند و سرگیجه یا افت فشار دارند می شناسند. البته این ایده از طب قدیمی و سنتی ایران در مردم شکل گرفته و کاملا درست است .

زیرا داشتن آهن فراوان در شیره خرما باعث ساخت گلبول قرمزو بهبود کم خونی است. البته شیره خرما به دلیل داشتن قند زیاد و مواد معدنی فوق العاده ای همچون پتاسیم، منگنز و یا داشتن فیبر فراوان و بسیاری از انواع ویتامین ها بصورت کلی یکی از بهترین مواد طبیعی غذایی است و نباید تنها خواص آن را را برای کم خونی مثال بزنیم.

خواص شیره خرما اصل برای کلسترول خون

خواص شیره خرما اصل برای کلسترول خون متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی، مصرف شیره خرما باکیفیت طبیعی کم شده و جای آنها را مربا و شکلات های مصنوعی حاوی شکر و مواد نگهدارنده گرفته اند. اما شیره خرما همچنان مصرف بالایی نزد مردم دارد. شیره خرما را می توان در وعده های غذایی صبحانه یا عصرانه جای داد شیره خرما با ارده شیره خرما با کره و خامه شیره خرما با شیر برنج شیره و هم چنین تهیه حلوا با شیره خرما تهیه شیرینی های خانگی با شیره خرما به طور کلی در بسیاری از موارد ، شیره خرما اصل می تواند ؛ جایگزین شکر و مربا شود. شیره خرما به دلیل طبع گرمی که دارد برای سردرد های مزمن و رفع اضطراب و استرس بسیار عالی می باشد. شیره‌ی خرما همان خواص خرما را دارا می باشد حاوی فسفر و آهن است که مصرف آن در وعده‌ی صبح باعث پرانرژی شدن می شود.

شیره خرما، تسکین دهنده‌ی دردهای رماتیسمی و مفصلی و امراض شریانی و و ریوی هستند. دربسیاری از شهرها شیره خرما را به جای دارویی استفاده می کنند شیره خرما تسکین دهنده‌ی دردهای روماتیسمی و امراض شریانی و ریوی است. فواید شیره خرما – رنگ: رنگ شیره خرما باید شفاف بوده و تحت شرایط طبیعی و سالم به دست بیاید . طعم و بو شیره خرما باید به گونه ای باشد که طعم و بوی طبیعی داشته باشد و عاری از هر گونه طعم و بوی حاصل از سوختگی، تخمیر ، ترشیدگی و کپک‌زدگی باشد. از طرفی این ماده ارزش غذایی بسیار بالایی را دارد. آهن طبیعی که در شیره خرما، است باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود و در نتیجه خطر بروز کم خونی را کاهش داده و کم خونی را برطرف می کند. علاوه بر آهن، سرشار از پتاسیم و منگنز است . شیره ی خرما به راحتی هضم می شود و ناراحتی های گوارشی را برطرف می کند و فیبر موجود در آن مانع از رفع یبوست می شود. تقویت کننده قلب است. غنی از کلسیم است . برای تقویت بینایی بسیار مفید می باشد و سموم را از کبد دفع می کند. برای درمان گلودرد، تب و سرماخوردگی مفید است. از آنجا که انواع شیره، بسیار شیرین و پرکالری هستند به افراد دچار اضافه‌وزن یا چاق و کسانی که مبتلا به دیابت، فشارخون، هستند،‌ توصیه می‌کنیم این خوراکی را با احتیاط مصرف کنند. اگر آن‌ها بتوانند دور مصرف شیره خط بکشند، بهتر است اما اگر به خاطر علاقه شدید به این خوراکی شیرین نمی‌توانند آن را کاملا از برنامه غذایی‌شان حذف کنند، باید مصرف شیره را محدود کنند. در موارد بسیاری دیده شده خود فرد هم نمی‌داند چرا با اینکه غذای زیادی نمی‌خورد، وزنش بالا می‌رود؛ یکی از دلایل چاقی ، بالا رفتن وزن با مصرف حجم کمی از خوراکی‌های روزانه می باشد.

پخش مستقیم شیره خرما ارزان در بازار مشهد

پخش مستقیم شیره خرما ارزان در بازار مشهد تولید کننده با کیفیت ترین خرما کشور در بهترین محیط های بهداشتی و سر بسته بدون هیچ گونه آفت زدگی و خرابی کاملا سالم و ارگانیک بدون هیچ گونه مواد افزودنی در بسته بندی های کاملا بهداشتی و تضمینی زیر قیمت بازار در بازار الرضا ارسال می شود به سراسر ایران در پخش مستقیم شیره خرما با شیره های ارزان و تازه در خدمت شما عزیزان هستیم. برای اطلاع از قیمت ، نوع محصول و حجم مورد نیاز را از طریق سایت ما پیامک کنید تا با شما تماس گرفته شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما