قیمت خرید شیره خرما 800 گرمی در اهواز

شیره خرما از مواد غذایی بسیار مغذی و پر سودی است که در مناطق گرمسیری کشور به عمل می آید. شهر اهواز یکی از شهر هایی است که در عرصه شیره گیری خرما فعالیت چشمگیری دارد و بهترین شیره خرما اهواز در اندازه ۸۰۰ گرمی را به بازار عرضه می کند.

قیمت خرید شیرینی خرمای ۸۰۰ گرمی در اهواز بسیار مناسب بوده و از این رو باعث جذب مشتری های بسیاری شده که هم بومی و هم غیر بومی هستند. این شیره های خرما مرغوبیت زیادی دارند چرا که از تازه ترین خرما ها به دست می آیند.

قیمت خرید شیره خرما 800 گرمی در اهواز

بررسی خاصیت ضد پیری شیره خرما تازه

بررسی خاصیت ضد پیری شیره خرما تازه

در خاصیت های مختلف شیره خرما به خصوص اگر تازه باشد، هیچ شکی نیست. ما در اینجا به صورت خلاصه خاصیت ضد پیری شیره خرمای تازه را مورد بررسی قرار می دهیم.

معمولاً پیری زمانی به سراغ انسان می آید که از قوای جسمی فرد کاهش یافته و انرژی سابق جوانی را ندارد این پیری ممکن است در پوست فرد نیز تاثیر بگذارد. خوشبختانه با مصرف شیره خرما رقیق شده، روزانه روند پیری رو به کاهش می‌رود.

شیره خرما دارای ویتامین های c و B است که در جوان سازی پوست و تامین نیازهای مهم بدن بسیار موثر هستند.

با مصرف شیره خرمای تازه ساکاراز، گلوکز و لاکتوز های فراوانی به بدن خود هدیه می‌دهید که نه تنها سودمند بوده بلکه انرژی مورد نیاز روزانه بدن را تامین می‌کنند و از خستگی مفرط جلوگیری می کنند؛ لذا برای افرادی که پر مشغله هستند یا دانش‌آموزانی که مداوم پیگیری روند درسی خود هستند، شیره خرما بسیار انرژی زا بوده و خاصیت تقویت اعصاب دارد.

هر فرد برای کاهش روند پیری باید مواد ضد پیری، مانند شیره خرما مصرف کنند چرا که شیره خرما باعث تقویت اعصاب شده و هر چقدر اعصابم آرام تر باشد پیری دیرتر به سراغ فرد می آید.

علت کپک زدن شیره خرما رقیق چیست؟

علت کپک زدن شیره خرما رقیق چیست؟

شاید برای شما نیز سوال باشد که علت کپک زدن شیره خرما رقیق چیست چگونه می توان از آن جلوگیری کرد؟

شیره خرمای رقیق از آن جهت که دارای رطوبت بیشتری نسبت به شیره خرمای غلیظ بوده و لذا شکر بیشتری در آن استفاده می شود مستعد کپک زدن است.

اگر شیره خرما شما را رقیق است و به سرعت آن را مصرف کنید چرا که اگر کپک زد، کپک به تمام بافت‌های آن نفوذ می کند حتی اگر کاملا آن را نپوشانده باشد.

کپک خاصیت تجزیه گلوکز را دارد و چون شیرینی خرما جزو مرباجات ها به حساب می آید و در صورتی که رقیق باشد و در جای گرم و نامناسب قرار گیرد به دلیل گلوکز فراوانی که دارد شروع به کپک زدن می کند.

یکی دیگر از علت کپک زدن شیره خرما رقیق این است که به علت سپری نشدن زمان کافی برای پخت شیره خرما بسیاری از موارد بیماری زا مانند کپک ها در آن باقی می ماند و بعد از بسته بندی نیز حتی اگر در جای خنک نگهداری شوند، شروع به کپک زدن میکند و فاسد می شود.

سفارش شیره خرما اهواز در حجم بالا

سفارش شیره خرما اهواز در حجم بالا

خوشبختانه در کشور نخلستان های زیادی مرغوب ترین خرما های شیره دار و تازه را در اختیار تولیدکنندگان شیره قرار داده و و خود نیز اقدام به تولید انواع شیره خرما گرمی می کنند.

فروشندگان شیره خرما اهواز چون خود نیز تولید کننده هستند، شیره خرمای در حجم بالا را نیز قبول می‌کند و مشتری می‌تواند با خیالی آسوده نسبت به خرید حجم بالای شیری خرمای مرغوب و با بهترین قیمت شیره خرما اقدام به سفارش دهی کند.

این فروشندگان علاوه بر فروش حضوری و بی واسطه نسبت به فروش غیر حضوری و آنلاین نیز اقدام کرده‌اند و از طریق سایت های معتبر خود سفارش محصولات را قبول می کنند. آن ها در سایت های خود جزئیات و اطلاعات کامل انواع محصول های خود را قرار داده اند و شما برای خرید می توانید به این سایت ها مراجعه کرده و با تیم پشتیبانی آنها هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما