فروش عمده شیره خرما بسته بندی 550 گرمی

خرما یکی از سالم ترین و پرمصرف ترین مواد خوراکی مورد مصرف مردم کشور ما است. شیره به دست آمده از این میوه خوشمزه سالیان سال است که مهمان سفره های ما بوده است. فروش عمده شیره خرما بسته بندی به صورت شیره 550 گرمی در این مجموعه با بهترین کیفیت و سالم ترین و لذیذترین طعم و مزه به صورت مستقیم در این مجموعه صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و نحوه خرید آن می توانید ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

فروش عمده شیره خرما بسته بندی 550 گرمی

بهترین شیره خرما بسته بندی شده شیشه ای

بهترین شیره خرما بسته بندی شده شیشه ای یکی از انتخابات مهم هنگام خرید شیره خرما بسته بندی آن است. نگهداری شیره خرما در بسته بندی های شیشه ای باعث می شود، طعم و کیفیت این شیره تا مدت ها همچون کیفیت لحظه تولید این خوردنی حفظ گردد. شیره موجود در بسته بندی شیشه ای را در صورت بستن صحیح درب آن،می توان به مدت یک سال در یخچال نگهداری نمود ومی توانیم آن را با همان تازگی و طعم اولیه مصرف نماییم. همچنین بسته های شیشه ای ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی به شیره ما می بخشند و تمایل و اشتیاق به مصرف شیره را افزایش می دهند.

به علاوه شفاف بودن شیشه این امکان را فراهم می کند تا خریدار پیش از خرید محصول، رنگ، کیفیت و سلامت محصول را بررسی نماید. همچنین علاوه بر کیفیت محصول، شیشه خود محصولی بازیافت پذیر است و می تواند با حفظ کیفیت اصلی بازیافت شود.

برای کسانی که به خوردنی های شیرین علاقه مند هستند اما نمی خواهند شکر مصرف کنند، شیره خرما جایگزینی سالم و بسیار مناسب و ایده آل است. شیره خرما یکی از سالم ترین و محبوب ترین محصولاتی است که از فرآوری خرما بدست می آید. این خوردنی نه تنها شیرین و لذت بخش است، بلکه سرشار از فواید مفید و بی نظیری برای سلامت بدن نیز می باشد.

مطالعات آزمایشگاهی نشان داده اند که ویتامین ها و مواد معدنی موجود در خرما به مقدار بسیار ناچیزی در فرایند تولید شیره خرما تغییر می کنند و شیره خرما پس از تولید بیشتر خواص خرما را حفظ می کند . در واقع شیره خرما ار نظر ارزش غذایی نسبت به سایر شیره ها و شیرین کننده های موجود در بازار، رتبه بالاتری را به خود اختصاص می دهد.

تنها یک قاشق غذاخوری از شیره خرما مرغوب و با کیفیت شامل پتاسیم، کلسیم، منیزیم، فسفر، ویتامین های گروه B شامل B1، B2 و B6، فولات، نیاسین، منگنز و بیش از هفت نوع اسید آمینه می باشد.

میزان فیبر موجود در شیره خرما تازه

میزان فیبر موجود در شیره خرما تازه جدا از تمام ویتامین ها و مواد معدنی موجود در شیره خرما، این خوراکی لذیذ فواید دیگری نیز دارد. به عنوان مثال شیره خرما سرشار از فیبرهای محلول است. این فیبرها به حرکت دستگاه گوارش کمک می کنند و به تسکین ناراحتی های ناشی از یبوست و درمان آن کمک می نمایند.

همچنین نوع فیبر موجود در شیره خرما، فیبر بتا گلوکان، به کلسترول LDL موجود در بدن به کلسترول”بد” نیز شناخته می شود، متصل می شود و خلاص شدن و کاهش آن ها را میسر می سازد و کاهش تعداد کلسترول را آسان می کند.

بنابراین مصرف این خوراکی مفید و مغذی بسیار توصیه می شود و برای افرادی که به سلامت بدن خود اهمیت می دهند بسیار مناسب است.

عرضه بدون واسطه شیره خرما در بازار

عرضه بدون واسطه شیره خرما در بازار شیره خرما تازه، مرغوب، با کیفیت و لذیذ را می توانید به طور مستقیم و بدون واسطه از این مجموعه تهیه نمایید. تولید و عرضه شیره خرما با کیفیت و مرغوب توسط متخصصان و دانش آموختگان این حرفه انجام می شود و شما می توانید با آرامش خاطر محصولی مقوی و لذیذ را با بهترین و مناسب ترین قیمت و با صرف کمترین زمان تهیه نمایید.

جهت سفارش و خرید محصول کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با مسئولان و همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید و پس از کسب اطلاعات مورد نظر، محصول خود را سفارش داده و آن را در نهایت سلامت و کیفیت در محل دلخواه دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما