فروش انواع شیره خرما اصفهان

شیره خرما اصفهان

شیره محصولی است که خواص درمانی بسبار زیادی دارد . به طوری که مصرف آن اکثر ویتامین ها و پروتئین های بدن شما را تامین می کند . یکی از خواص درمانی این محصول این است که در لاغری نقش بسیار مهمی دارد .خرما اصفهان به عنوان یکی از بهترین و طبیعی ترین نمونه شیره های تولید شده در کشور می باشد که از خواص و فواید بسیار زیادی برخوردار بوده و به کشورهای مختلف نیز صادر می گردد، صادر کننده شیره خرما طبیعی اصفهان این محصول را که از کیفیت و خواص و ارزش غذائی بالائی برخوردار است به صورت بسته بندی شده با وزن های مختلفی در اختیار خریداران و مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرا می دهند و با عرضه و فروش مستقیم آنها زمینه خرید را برای متقاضیان فراهم می نمایند .

فروش انواع شیره خرما اصفهان

اطلاعات مختصری درباره شیره خرما اصفهان

اطلاعات مختصری درباره شیره خرما اصفهان شیره خرما صنعتی اصفهان توسط تولید کننده شیره خرما صنعتی اصفهان تولید می شود و پس از تولید به بازار های فروش داخلی و خارجی فرستاده می شود . این تولیدی ها سعی دارند که محصولی با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب را تولید کنند و در اختیار مشتری قرار دهند . خرما با توجه به کیفیت و نحوه تولید آن دارای انواع مختلفی است و عمدتا” به صورت طبیعی و یا کارخانه ای تولید و عرضه می گردد و از ارزش غذائی بسیار زیادی برخوردار ایت .

شیره خرما دارای اسیدیته ،PH ،قند ، و ویتامین ها و مواد معدنی دیگری مانند کلسیم ، آهن ، اسید فولیک ،ویتامین A ، ویتامین B ، ویتامین C، سیب و ترکیبات مفید و موثر زیاد دیگر می باشد که برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشند.

میزان قند شیرهخرما طبیعی اصفهان در حد مجاز و از قند های تولید شده است که دارای قند های احیا کننده و قند های غیر احیا می باشد که میزان قند های احیا کندده در این ماده غذائی حداقل 60 درصد می باشد و قند غیر احیا نیز متفاوت می باشد.

واحد تولیدی شیره خرما با استفاده از روش های نوین و بدون نیاز به دخالت انسان ، شیره خرما را استخراج و بسته بندی می کند و توانائی تولید 20 کیلوگرم شیره خرما کاملا” بهداشتی را در هر ساعت داشته و در صورت سفارش مشتریان ، در انواع ظرفیت ها قابل تولید است

کیفیت انواع شیره خرما اصفهان

کیفیت انواع شیره خرما اصفهان اصفهان یکی از مراکز فروش شیره خرما است. این مرکز از بهترین نوع خرما شیره درست می کنند از جمله:

1- پیارم

2- خاصویی

3- ربی

4- مضافتی

شیره خرما اصفهان بسیار با کیفیت است چون با استفاده از دستگاه های مجهز شیره را به دست آورده است و هم چنین با مناسب ترین قیمت محصولات خود را در اختیار عموم قرار میدهند.

این مرکز فروش دارای افراد مجرب می باشد که شیره خرما با غلظت مناسب را در اختیار هموطنان قرار می دهند و تولید انواع شیره خرما اصفهان که از دید مشتریان محصولی مرغوب به شمار می آید در حجم زیاد امکان پذیر شده است .

اصفهان یکی از شهرهای بسیار خوب در راستای فروش انواع شیره خرما است . طوری که هر شرکت محصول خاص خود را در آن ارائه داده و در رقابت با یکدیگر فعالیت دارند . طبیعی است که محصولات با کیفیت از توجه بیشتر برخوردار بوده و روش آنها بالاتر باشد. لذا اصفهان یکی از شهرهائی است که می توان سود آوری خوبی از بازار آن داشت .

شیره خرما اصفهان از لحاظ کیفیت رنگ ، تیره و از لحاظ بسته بندی مناسب بوده و غلظت شیر خرما نشانهمرغوبیت آن است . خوش طعم است و شکرک نمی زند و دارای نشان استاندارد می باشد و با توجه به ایکه قیت شره خرما از فاکتورهایی است که میتوا اصل و تقلبی بودن محصول را تشخیص داد فلذا با این فاکتور نیز اصل بودن و با کیفیت بودن و مناسب بودن شیره خرما اصفهان قابل تشخیص است.

تهیه بهترین شیره خرما اصفهان

تهیه بهترین شیره خرما اصفهان شیره خرما یکی از خوراکی هایی می باشد که برای همه مزاج ها مناسب است ، رنگ آن باید بسیار شفاف باشد و تحت هر شرایطی سالم بماند . برای خرید شیرهخرما اصفهان باسد بدانیم که آن را به به دو روش تهیه می کنند و هر یک از روش هاعبارت است از :

1- روش صنعتی : در این روش با استفاده از آب و اعمال حرارت روی آن ارقام مختلف خرما را می جوشانند . شیره خرما ئی که با استفاده روش صنعتی تولید می شود از جمله صنایع تبدیلی خرما است .

2- روش سنتی : شیره خرما به صورت سنتی از انباشته شدن خرماها تهیه می شود که آنها را در محل های خاصی نگهداری می کنند. بعد از اینکه تصفیه جزئی روی آن خرماها انجام می شود آنها را بسته بندی می کنند . شیره خرما خواصی که دارد دقیقا” همان خواص خرما است . فسفر و آنه از جمله مهمترین خواصی می باشند که شما می توانید از آن بهره مند شوید .در گذشته خریداران شره خرما اصفهان می بایست برای تهیه این محصول تا زمان تولید انواع شیره خرما صبر می کردند و چون حجم تولد کم بود سفارش برای خرید سخت می شد . اما زمانی که شیره خرمامرغوب اصفهان برای خریداران به یک محصول خوب تبدیل شد تولید آن نیز افزایش یافت . اکنون دیگر شیره خرما به صورت سنتی تهیه نشده و بهترین محصولات این شهر در بازار به صورت عمده عرضه می گردد.

خرید انواع شیره خرما اصفهان

خرید انواع شیره خرما اصفهان خرید شیره خرما

شیره خرما محصولی است که در کنار سایر شیره ها چون انگور ، توت و …. مورد مصرف قرار می گیرد . این محصول استثنائی توانسته است در چند سال اخیر جایگزین مناسبی به جای شکر در کارخانه ها و صنایع غذائی باشد .

شیره خرما در بسیاری از شهرها و از جمله شهرضا اصفهان با قیمت مناسب تولید و خرید و فروش می گردد. کارخانه های تولیدی شره خرما در شهرضا مفتخرند که شیره خرمائی با کیفیت مرغوب و قیمتی ارزان به دست مصرف کننده برسانند.

تولیدات شیره خرما تنها محدود به یک شهر یا یک منطقه نیست بلکه در هر جائی که نخلستان وجود دارد ممکن است این محصول به طور عمده وانبوه تولید گردد.

بازار شیره خرما و تولید شیره خرما در سال های اخیر رونق زیادی داشته است. بازار خریدو فروش شیره خرما ، محصولات خود را به صورت کاملا ارگانیک ارائه می دهد چراکه شیره خرما به خودی خود دارای تاریخ انقضای طولانی بوده و نیاز به مواد نگهدارنده ندارد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما