فروشگاه محصولات شیره خرما 300 گرمی

شیره خرما یکی از خوراکی های بسیار مقوی و انرژی زا می باشد که در عین داشتن خواص عالی، دارای مزه ای بسیار دلچسب و دلنشین نیز است. این محصول برای مصرف به عنوان صبحانه و میان وعده گزینه بسیار عالی به حساب می آید. بسیاری از شرکت‌ های توزیع این محصول اقدام به توزیع آن به صورت بسته بندی های با وزن های مختلف نموده اند. ما نیز به عنوان یک فروشگاه شیره خرما 300 گرمی اقدام به توزیع عمده نوع با کیفیتی این محصول به صورت غیرحضوری نموده ایم.

فروشگاه محصولات شیره خرما 300 گرمی

مشخصات انواع شیره خرما 300 گرمی

مشخصات انواع شیره خرما 300 گرمی برای خرید شیره خرما با کیفیت حتما می بایست نسبت به مشخصات و ویژگی‌های آن آگاهی کامل داشته باشید مشخصات انواع شیرینی خرما ۳۰۰ گرمی با کیفیت را برای آگاهی هرچه بیشتر شما بیان کنیم؛

  1. شیره خرما دارای رنگی به نسبت تیره است. روشن بودن رنگ شیره نشان دهنده اصل بودن و عدم مرغوبیت این محصول می باشد.
  2. مزه اصیل خرما در انواع شیره آن باید حفظ شده باشد. اگر با خوردن آن مزه خرما زیر زبانتان حس نشد این محصول از کیفیت خوبی برخوردار نیست.
  3. به عنوان گزینه دیگر می‌ توان به غلظت انواع این محصول شاره کرد. غلظت شیره خرما مرغوب زیاد است. شیره نه از غلظت بسیار بالایی برخوردار است که به اصطلاح سفت باشد و نه اینکه دارای غلظت کم است که حالت شل و روان بودن به خود بگیرد. این محصول می‌بایست از غلظت میانه برخوردار باشد و تقریبا شدت غلیظ بودن آن همانند عسل باشد.
  4. توان و ماندگاری آن نیز می تواند یک نکته مهم و اساسی در ذکر مشخصات و ویژگی های نوع مرغوب این محصول باشد. وقتی که محصول به صورت کاملا استاندارد ساخته شده باشد دوام و ماندگاری خوبی نیز خواهد داشت.
  5. نوع با کیفیت محصول شکرک نمی زند و رست نمی بندد. به عبارتی به صورت یکدست و یکنواخت در مدتی طولانی باقی خواهد ماند.

مهمترین خواص شیره خرما 300 گرمی

مهمترین خواص شیره خرما 300 گرمی شیره خرما محصولی سرشار از خاصیت است که در بسیاری مواقع علاوه بر استفاده از آن به عنوان یک ماده غذایی به عنوان یک ماده دارویی نیز به کار برده می شود. به عنوان خواص دارویی این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  1. شیره خرما غذایی با طبیعت بسیار گرم می باشد. به همین دلیل می‌ تواند یک داروی بسیار موثر برای افرادی که مزاج سرد دارند و از سردی مزاج و عوارض ناشی از آن رنج می‌برند مفید و موثر واقع شود.
  2. این محصول در سرمای‌ زمستان می تواند یک غذای بسیار عالی برای تامین انرژی بدن به شمار بیاید. در فصل زمستان بدن برای گرم کردن خود به انرژی زیادی نیاز دارد و شیره خرما به وفور این انرژی را برای بدن فراهم می کند.
  3. در بسیاری از مواقع از شیره خرما به همراه ترکیب آن با شیره های دیگر به عنوان یک داروی موثر برای درمان کم خونی استفاده می کنند. کم خونی یک عارضه بسیار شایع در بین بانوان است و درمان آن به سهولت با ترکیب شیره خرما با شیره های دیگر امکان پذیر می باشد.
  4. خاصیت بسیار موثر دیگر را که برای شیر خرما می توان برشمرد تاثیر معجزه آسای آن برای افزایش کمی و کیفی شیر مادر می باشد. این محصول نه تنها حجم شیر را افزایش می‌دهد بلکه کیفیت و غلظت آن را نیز تا حد قابل توجهی بالا می برد.
  5. مصرف این محصول در درمان انواع مشکلات روده نیز بسیار مفید و موثر است. درمان یبوست را می توان یکی از انواع مختلف درمان های مشکلات سیستم گوارشی توسط این محصول نام برد.
  6. از جمله موارد موثر دیگر در ویژگی های درمانی شیره خرما را می توان به درمان انواع التهابات توسط این محصول اشاره نمود. دوره درمانی شیره خرما برای هر مشکل متفاوت می باشد ولی چیزی که بین همه آنها مشترک است این است که می بایست پس از اتمام دوره به مدت یک ماه وقفه ایجاد کنید و سپس دوره بعدی را شروع کنید.

انواع مختلف شیره خرما 300 گرمی

انواع مختلف شیره خرما 300 گرمی انواع مختلف شیر خرما در بازار موجود می باشند. در بسیاری از مواقع برچسب‌ هایی روی بسته بندی شیره خرما درج می شوند که نشان دهنده سنتی بودن و خانگی بودن محصول می باشند. در واقع شیره خرما در دو نوع اساسی در بازار موجود می باشد و آن دو نوع از قرار زیر هستند؛

  • شیر خرما سنتی و یا خانگی: حجم و مقدار این شیره در بازار کمتر از انواع دیگر یعنی شیره های ساخت کارخانه می باشد. در ساخت این نوع شیره ها مراحل پاستوریزه کردن و استریلیزه کردن انجام نمی شوند. رنگ شیره نیز در این مدل نسبت به انواع دیگر آن تیره تر بوده، و به دلیل اینکه پروسه و مراحل پاستوریزه کردن در آن رعایت نمی‌ شوند امکان کمتر بودن عمر این محصولات نیز وجود دارد. از طرفی امکان اینکه این محصول در شرایط بهداشتی خوب و استانداردی ساخته نشده باشند نیز وجود دارد.
  • شیره خرما ساخت کارخانه و یا صنعتی: طی این نوع فرآوری در ساخت این محصول تمام نکات بهداشتی در حد استاندارد رعایت می شوند و هیچ گونه نگرانی برای این مسئله وجود نخواهد داشت. از طرفی به دلیل استریلیزه کردن شیره تولید شده ماندگاری و دوام آن بیشتر خواهد بود. رنگ تولید شده توسط فرایندهای کارخانه نیز نسبت به شیوه خانگی آن کمی روشن تر است.
  • در حالت کلی بهتر است از خرید شیره های سنتی، دست ساز و فله خودداری کنید. زیرا این محصول استعداد جذب آلودگی ها را در سطح بسیار گسترده ای دارا می باشد و ممکن است برای شما مضراتی را به همراه داشته باشد.

فروشنده انواع شیره خرما 300 گرمی

فروشنده انواع شیره خرما 300 گرمی امروزه بسیاری از کسانی که به عنوان فروشنده شیره خرما نسبت به پخش شیره خرما در حجم های متنوع در حال فعالیت هستند افزایش چشمگیری پیدا کرده اند. پخش این محصول به صورت فله نیز اخیرا بسیار زیاد به چشم می خورد. اما دقت داشته باشید که به دلیل شیرین بودن و چسبنده بودن این محصول حالت فله آن زیاد بهداشتی نبوده و بهتر است نسبت به خرید آن صورت فله خودداری شود.

ما نیز به عنوان یکی از فروشنده های این محصول اقدام به پخش عمده و گسترده انواع مختلف شیره خرما در عالی ترین کیفیت ممکن و به صورت بسته بندی‌های ۳۰۰ گرمی نموده ایم. محصولات ارائه شده توسط ما به صورت مستقیم در معرض فروش قرار داده شده اند دست واسطه ها در تهیه و توزیع آن را حذف نموده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما