فروشگاه انواع شیره خرما یزد

فروشگاه انواع شیره خرما یزد در خدمت شماست. شاید تا به اکنون نمی دانستید که حتی می توانید بهترین تولید شیره خرما را در تنوع فراوان را به صورت مستقیم و اینترنتی از دست تولید کننده این محصول دریافت نمایید. ما به شما در این مرکز بزرگ فروش بهترین نوع یک شیره خوب و خالص و غلیظ با بهترین و ارگانیک ترین محصول تولیدی، به صورت کاملا سالم و بدون هیچ گونه ناخالصی در سطح. کشور در اختیارتان قرار می دهیم. ما به شما محصولی بی نظیر را ارائه می دهیم که هم کیفیت بسیار لوکس و درجه یکی دارد و هم از قیمت بسیار ارزان تری به نسبت دیگر مراکز خرید برخوردار است.

فروشگاه انواع شیره خرما یزد

روش تشخیص شیره خرما یزد

روش تشخیص شیره خرما یزد روش تشخیص شیره خرما یزد شامل موارد زیر است:

  • غلطت کشسان شیره خرما
  • طعم خرمایی
  • دارابودن نشان استاندارد بهداشت
  • روش تولید
  • تیره تر بودن از شیره انگور

معمولا شیره خرما یزد رنگی تیره تر و متمایل به سیاه دارند و رنگ شیره خرما صنعتی دیگر شهرها روشن تر است.استاندارد ها و درج پروانه اداره بهداشت یکی از بهترین راه ها برای تشخیص سلامت شیره خرما یزد توجه به استاندارد های جهانی و البته مهر و پروانه اداره بهداشت بر روی محصولات است.

اداره بهداشت برای اینکه شرکتی از مهر آن بر روی محصولاتش استفاده کند دستورالعمل ها و روش های سختگیرانه ای دارد. شرکت های تولید کننده شیره خرما با کیفیت و استاندارد باید برای دریافت مهر اداره بهداشت داخل شرکت آزمایشگاه های دقیق داشته باشند و بصورت مکرر شیره خرما و یا انواع شیره دیگر را تست کنند.

روش تولید شیره خرما یزد

روش تولید شیره خرما یزد

روش تولید شیره خرما یزد بسیار صنعتی و ایده آل است. طعم و مزه شیره خرما مهم است زیرا از خرمای اصل گرفته شده است و اینکه شیره خرما گرفته شده است و پخته شده است نباید مزه یا طعم خرما را کامل از بین برده باشد. منظور اینکه با چشیدن شیره خرما نهایتا طعم خرما شیرین را باید احساس کنید. ضمن اینکه معمولا خرماهایی برای پختن و شیره شدن انتخاب می شوند که شیرینی زیادی دارد و در زمان پخته شدن هم به دلیل از دست دادن رطوبتشان میزان شیرینی آنها بیشتر می شود. در نتیجه شیرین بودن زیاد شیره خرما طبیعی است اما نباید بی مزه باشد.

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید شیرینی غیر طبیعی شیره است. برخی از تولید کنندگان به شیره خرما شکر اضافه می کنند که این باعث افت کیفیت نهایی شیره خواهد شد و اگر مزه شکر را قبلا تجربه کرده باشید به خوبی در زمان چشیدن شیره انگور این مزه را احساس خواهید کرد.

همیشه به یاد داشته باشید که دلیل اصلی اینکه شیره خرما مزه خرما نمی دهد و یا طعم مناسبی ندارد اضافه شدن افزودنی هایی است که هر چقدر هم خوب نباید اضافه شود. رنگ شیره خرما یکی از اساسی ترین راه های تشخیص شیره خرما اصل رنگ آن است. شیره خرما یا از خرما های زاهدی، کبکاب، رطب عسلی و غیره گرفته می شود. اما نهایتا رنگ شیره خرما به نسبت شیره انگور تیره تر است.

رنگی شیره خرما در زمانی که طبعی و درست به عمل بیاید عسلی مایل به قهوه ای مشکی یا مایل به خرمایی است. البته در مواردی مانند شیره خرما یزد رنگ کمی تیره تر می شود. در خصوص رنگ شیره خرما این نکته را به یاد داشته باشید که حرارت مستقیم و بالا در رنگ شیره تاثیر زیادی دارد.

حرارت زیاد خیلی برای پخت شیره خوب نیست و باعث می شود تا مواد معدنی، ویتامین ها و بسیار از خواص شیره از بین برود. در واقع بسوزد، این امر در روش های سنتی زیاد اتفاق می افتد. در روش های صنعتی اگر شرکت معتبر باشد از دیگ های تحت خلا و روش حرارت غیر مستقیم برای پخت شیره استفاده می شود که هم زمان بسیار کمتری برای پخت شیره و غلظت مورد نظر نیاز است و هم اینکه نهایت درجه حرارت حدود 60 درجه است که به هیچ عنوان روی مواد مغذی خرما تاثیر بد ندارد و رنگ شیره خرما بسیار روشن تر خواهد بود.

در روش های صنعتی بهینه با استفاده از دستگاه های تصفیه تمامی مواد اضافی شیره خرما گرفته می شود و شیره ای خالص تهیه می شود و حتی درصد قلیایی شیره نیز استاندارد می شود. این باعث خواهد شد شیره خرما کیفبتی عسلی تر و شفاف تر داشته باشد و هیچ نوع الاینده ای در شیره خرما دیده نشود.

به در روش های سنتی معمولا با دیدن غلظت بصورت چشمی و تجربی حرارت را قطع می کنند، اما در روش های صنعتی صحیح غلظت توسط دستگاه تعریف می شود و حرارت در زمان تعیین شدن بصورت اتوماتیک قطع می شود. در روش های سنتی به دلیل انباشت شیره در دیگ ها معمولا رطوبت خودش را نشان نمی دهد اما در روش های مکانیزه و استاندارد صنعتی شیره انگور در دیگ های مخصوص و در سطح مشخصی قرار دارند و با حرارت مورد نیاز و کم به غلظت کافی می رسند.

کیفیت انواع شیره خرما یزد

کیفیت انواع شیره خرما یزد کیفیت انواع شیره خرما یزد بسیار درجه لوکس می باشد. در نظر داشته باشید که شیره خرما باکیفیت و غلظت مناسب کمی حالت کش دار دارد و همانند عسل و کمی شل تر از قاشق خالی می شود. اینکه قیمت شیره خرما را در فاکتورهای تشخیص شیره با کیفیت در نظر گرفتیم به این دلیل است که شیره های خرما بی کیفیت و یا غیر استاندارد ارزان تر هستند. زیرا غیر اصولی و سریع درست شده اند و اضافاتی دارند که باعث افت ارزش آنها شده است.

فروشنده انواع شیره خرما یزد

فروشنده انواع شیره خرما یزد فروشنده معتبر انواع شیره خرما یزد، محصولی سالم و با کیفیت عالی و غلطت بالا را به تمام نقاط کشور معرفی و عرضه می نماید. قیمت این نوع شیره بهشتی با ارزش که از بهشت خرماهای کشورمان کشورمان به دست آمده در این مرکز فروش به علت فروش مستقیم بسیار ارزان تر می باشد.خرید شیره خرما از این فروشگاه یکی از برترین نوع خرید هاست.

فروش انواع شیره جات استاندارد خرما با بهترین قیمت به تمامی مشتریان عزیزمان در سایر نقاط کشور صورت می پذیرد. سفارش شیره خرما ارگانیک و سالم در بهترین اندازه که بدون افزودنی می باشد از طریق این نمایندگی فروش و سایت معتبر تضمین شده با قیمتی بسیار مناسب و امکان پذیر می باشد.

فروش شیره خرما به صورت مستقیم از تولید کننده امکان پذیر می باشد. پخش کننده و فروشنده شیره خرما اصل در کشور در این نمایندگی پخش مستقیم محصول حضور دارد تا بهترین نوع کیفیت محصول را به شما عرضه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما