فروشنده عمده شیره خرما صادراتی 8 کیلویی

خریداران و مشتریان شیره خرما که در جست و جوی بهترین شیره خرما هستند و همچنین بانوان عزیز که در جست و جوی سلامت کودکان و خانواده خود می باشند قطعا به دنبال نوع ارگانیک و طبیعی شیره می باشند که حتی به خارج از ایران نیز صادر می شود.

برای یافتن چنین شیره خرمایی می توان به فروشندگان عمده شیره خرما از جمله شیره خرما صادراتی ۸ کیلویی مراجعه نمود.

فروشنده عمده شیره خرما صادراتی 8 کیلویی

بسته بندی شیره خرما درظروف آلومینیومی

بسته بندی شیره خرما درظروف آلومینیومی یکی از محصولات مهمی که می توان از خرما بدست آورد شیره خرما می باشد. شیره خرما خالص دارای تمان خواص خرما می باشد و باید آن را در یکی از وعده های غذایی خود مورد استفاده قرار بدهیم و استفاده از این شیره پر خاصیت محدود به یک گروه خاصی نیست و هیچ منعی برای هیچ گروهی ندارد فقط باید به اندازه استفاده گردد و در مصرف آن زیاده روی نکنید.

ظرف بسته بندی شیره خرما، یکی از مهم ترین گزینه ها برای بسته بندی این محصول است. چرا که جنس این نوع ظرف ها باید بسیار مقاوم و از مواد عالی ساخته شده باشند. در توزیع انواع ظرف بسته بندی شیره خرما بهترین جنس این محصول به مشتریان تحویل داده می شود. همچنین این ظرف ها دارای رنگ های بسیار متفاوت و طرح های بسیار زیادی می باشد.

شیره خرما صنعتی توسط شرکت های تولید کننده این محصول تولید می شود برای این که بتواند کیفیت و ماندگاری بالایی داشته باشند باید در ظروف مناسب بسته بندی شوند که در ادامه انواع ظروف بسته بندی را بیان خواهیم نمود.

  • ظروف شیشه ای
  • ظروف قوطی فلزی
  • ظروف پلیمری
  • ظروف آلومینیومی

در این بین ظروف آلومینیومی دوام و استحکام بالایی دارد و به هنگام حمل و نقل آسیب نمی بیند.

ویژگی بارز انواع شیره خرما صادراتی خالص

ویژگی بارز انواع شیره خرما صادراتی خالص شیره خرما از خوراکیهای بسیار سودمند و خوشمزه ای است که خواص فراوانی دارد و از قدیم تا کنون خواهان زیادی دارد. هر محصولی اگر از زادگاه خود تامین شود بسیار باکیفیت تر و اصیل تر است و البته مناسب برای صادرات می باشد شیره خرمای تولید شده در مناطق جنوبی ایران برای مصرف کننده در خارج از ایران طعم و جنسی بسیار متفاوت خواهد داشت و نیز اگر کیفیت و جنس شیره خرما اعلا باشد در امر صادرات بسیار تاثیر گذار خواهد بود و مشتریان همیشگی خواهد داشت در زیر به بعضی از ویژگی هایی که در صادرات مهم است اشاره می کنیم:

  1. هر چه در تهیه شیره خرما مواد افزودنی و ناخالصی کمتر استفاده شود و به روش سنتی و طبیعی تولید شود ار بهترین نوع شیره به شمار می آید.
  2. نوع خرما هم می تواند ویژگیهای شیره خرما را تعیین کند و درجه مطلوبیت آن را کم و زیاد کند.
  3. بهترین شیره خرما نیز باید رنگ تقریبا تیره ای داشته باشد و مزه خرما در ان بسیار حس شود
  4. طبیعتا نباید با مواد افزودنی چون چغندر شیرین شود بلکه باید شیرینی طبیعی داشته باشد.
  5. اگر مواد تشکیل دهنده شیره مرغوب باشد شیره زود شکرک نمی زند.
  6. غلظت شیره خرما متوسط است و نه به قدری رقیق است که به راحتی از ظرف سرازیر می شود و نه آنقدر سفت است که به سختی از ظرف خارج شود.
  7. اگر شیره از برندها و کارخانجات معروف تهیه شود می توان از بابت برتر بودن کیفیت آسوده خاطر بود. بهترین انواع شیره خرما قیمت مناسبی دارد و باید قبل از خرید از قیمتها مطلع بود تا صاحب شیره ای متقلب و گران قیمت نشد.

مشاوره خرید شیره خرما صادراتی درجه یک

مشاوره خرید شیره خرما صادراتی درجه یک از آنجا که خرما در مناطق جنوبی و گرمسیر بیشتر تولید و یافت می شود از این روی شاید بتوان بهترین انواع شیره ی خرما خالص را نیز در این مناطق یافت. تولید انواع شیره خرمای اصل در بسیاری از شهرهای ایران انجام می گیرد و در همه نقاط کشور پخش می گردد.

نمایندگی های این مراکز در سایر نقاط کشور نیز از پخش کنندگان شیره ی خرما درجه یک می باشند. پخش شیره خرما کیلویی علاوه بر اینکه در درجه اول توسط تولید کنندگان صورت می گیرد همچنین از طریق فروشگاههای آنلاین پخش انواع شیره خرما سریعتر و آسانتر انجام می شود.

فروشنده شیره خرما و مواد غذایی در سراسر ایران اصل و ارگانیک نیز به عرضه و پخش انواع شیره خرما در همه نقاط می پردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما