فروشنده شیره خرما درجه یک صادراتی

شیره خرما یک خوراکی بسیار مقوی است که ارزش غذایی بالایی نیز دارد. این ماده بسیار انرژی زا بوده و مصرف آن به کودکان در حال رشد و زنان باردار بسیار توصیه می شود. احتمالا شما نیز تمایل زیادی به تهیه این محصول دارید اما نمی دانید که شیره خرما درجه یک چه ویژگی هایی دارد ؟

خواص و فواید این ماده غذایی چیست و از کجا می شود آن را تهیه کرد؟

بهترین شیره خرما صادراتی برای کدام شهر ایران است؟ اگر به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فروشنده شیره خرما درجه یک صادراتی

بهترین بسته بندی برای شیره خرما درجه یک

بهترین بسته بندی برای شیره خرما درجه یک شیره خرما یک خوراکی بسیار خوشمزه و مفید است که طرفداران بسیاری دارد. از این محصول می توان به عنوان میان وعده استفاده کرد. ترکیب آن با ارده نیز یک صبحانه خوشمزه می شود.

از شیره خرما برای طعم دادن به دسر ها نیز استفاده می شود. شیره خرما می تواند جایگزین بسیار خوبی برای شکر سفید باشد. در برخی شهر های ایران، حلیم را به جای شکر، با شیره خرما و شیره انگور میل می کنند.

این ماده غذایی ارزشمند شامل مقادیر بسیار زیادی مواد معدنی و ویتامین است. از این جهت بسته بندی آن نیز بسیار اهمیت دارد. ممکن است شیره خرمای شما بسیار مرغوب و خالص باشد، اما اگر بسته بندی آن استاندارد نباشد کیفیت خود را از دست می دهد.

  • برای بسته بندی شیره خرما از شیشه، بطری های پلاستیکی و قوطی استفاده می شود. هرکدام از این مواد باید کیفیت لازم را داشته باشند.
  • بهترین بسته بندی، آن است که از ورود هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کند.
  • جنس مواد بکار رفته در بسته بندی باید به گونه ای باشد که مانع از صدمه نور خورشید به ماده غذایی شود و بتواند کیفیت محصول را مثل روز اول حفظ کند.
  • در بسته بندی های پلاستیکی خیلی مهم است که حتما از مواد پلاستیکی مرغوب استفاده شود نه از مواد بازیافتی! این کار علاوه بر غیر بهداشتی بودن، باعث تغییر طعم و مزه شیره خرما می شود.
  • بسته بندی باید به گونه ای باشد که اگر محصول برای مدت کوتاهی در شرایط نامناسب قرار گرفت، فاسد نشود.
  • بسته بندی نامناسب سبب از بین رفتن املاح و ویتامین های موجود در محصول می شود.
  • روی بسته بندی محصول باید حتما تاریخ تولید و انقضا، شماره مجوز سازمان بهداشت و درمان آموزش پزشکی، سری ساخت، وزن خالص و شرایط نگهداری درج شود.

فواید شیره خرما برای سلامت دستگاه گوارش

فواید شیره خرما برای سلامت دستگاه گوارش شیره خرما یک ماده غذایی بسیار قوی و سالم است. این ماده خواص بسیار زیادی برای بدن دارد. از جمله:

  1. به دلیل وجود پتاسیم، مصرف آن با شیر گرم باعث فعال شدن نورون های عصبی می شود و انتقال پیام در بدن بهتر صورت می گیرد.
  2. تقویت قلب.
  3. دفع سموم از کبد.
  4. درمان سرماخوردگی.
  5. درمان ضعف جسمی و تقویت کلی بدن.
  6. کاهش دهنده کلسترول خون است.
  7. افزایش استحکام و مقاومت استخوان ها و مفاصل بدن.
  8. افزایش گردش خون.
  9. افزایش رشد مو.
  10. بهبود قوای جنسی.
  11. افزایش وزن.
  12. درمان کم خونی.

از میان تمام این خواص، کمک به سلامت سیستم گوارشی از اهمیت بالایی برخوردار است.این ماده غذایی به طور مستقیم بر روی سیستم گوارش تاثیر می گذارد. شیره خرما باعث درمان یبوست می شود. این ماده غذایی مقدار زیادی فیبر در خود دارد که مانند یک ملین عمل می کند و به بهبود یبوست کمک شایانی می کند. همچنین این ماده غذایی باعث افزایش فعالیت باکتری های مفید در دستگاه گوارش می شود و شرایط را برای زیستن آنها فراهم می کند. همین امر باعث رفع بسیاری از بیماری ها و ناراحتی های گوارشی می شود.

خرید کلی شیره خرما درجه یک 900 گرمی

خرید کلی شیره خرما درجه یک 900 گرمی برای خرید شیره 900 گرمی به قیمت رقابتی و منصفانه می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. این مجموعه فروشنده شیره خرما به شکل عمده و جزئی است. شما به راحتی می توانید از سراسر ایران سفارش خود را ثبت کرده و بدون نگرانی آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما