عمده فروشان شیره خرما طبیعی در سرعین اردبیل

شیره خرما طبیعی به دلیل داشتن مواد مورد نیاز بدن از جمله ویتامین ها و مقدار زیادی فیبر برای ما فواید بسیار زیادی دارد و این امر باعث شده است تا طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

از جمله مکان هایی که برای خرید شیره خرما به شما عزیزان پیشنهاد می شود عمده فروشان شیره خرما در سرعین اردبیل است که محصولاتی با ضمانت و کیفیت عالی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

عمده فروشان شیره خرما طبیعی در سرعین اردبیل

خواص مصرف شیره خرما طبیعی برای گلو درد

خواص مصرف شیره خرما طبیعی برای گلو درد شیره خرما دارای مواد مورد نیاز بدن می باشد از جمله

1_مقدار زیادی فیبر که برای دستگاه گوارش بسیار مفید می باشد و در بهبود یبوست و هضم غذا به ما کمک می کند.

2_از طرفی وجود ویتامین های خانواده ب باعث می شود که این ماده غذایی با ارزش برای سلامت موها پوست و افزایش سیستم ایمنی مفید باشد به همین دلیل در هنگام گلودرد و سرماخوردگی برای افزایش سیستم ایمنی بسیار مفید و کاربردی است.

3_وجود مقدار زیادی ویتامین آ باعث می شود که شیره خرما برای سلامت چشم ها و افزایش بینایی مفید باشد همچنین وجود ویتامین آ باعث جلوگیری از خشکی چشم و پیری زودرس می شود شیره خرما دارای کلسیم منیزیم و آهن بسیار زیادی است که همه‌ی این مواد برای سلامت قسمتهای مختلف بدن انسان مفید می باشد.

4_وجود کلسیم در شیره خرما باعث می‌شود که این ماده ارزشمند برای دستگاه حرکتی و استخوان ها مفید باشد هم چنین شیره خرما برای کمک به کاهش دردهای التهابی مفید می باشد.

شیره خرما اصل دارای قندهای طبیعی گلوکز و فروکتوز می‌باشد به همین خاطر جایگزین مناسبی برای شکر و قند می باشد و مصرف آن برای افراد دیابتی مناسب تر است البته لازم به ذکر است که افراد دیابتی در مصرف آن طبق نظر پزشک عمل کنند و زیاده روی ننمایند.

تهیه شیره خرما طبیعی در حوضچه های سیمانی

تهیه شیره خرما طبیعی در حوضچه های سیمانی تهیه شیره خرما به دو صورت صنعتی و سنتی انجام می‌شود که هر کدام روش های مخصوص به خود را دارد.

در روش سنتی شیره خرما، خرما به صورت مستقیم به دست می‌آید که خرماها در محلی روی هم انباشته شده و نگهداری می شود.

در روش سنتی تولید شیره خرما نیز سه راه متفاوت وجود دارد.

1_ روش جوشاندن شیره خرما: در این روش خرما ها را در دیگ هایی می ریزند و به همان اندازه آب به آن اضافه می شود تا به طور کامل حل گردد. حرارت را تا زمانی که شیره به غلظت مورد نظر نرسد خاموش نمی‌کنند. پس از پایان کار با خاموش کردن حرارت شیره را از صافی رد کرده و در ظروف مناسب پلاستیکی یا حلب های فلزی انتقال می دهند.

2- تهیه شیره در حوضچه های سیمانی (یا همان روش سرد) : در این روش خرما را در حوضچه هایی که 1 الی 5/1 متر از سطح زمین بلندتر است و مخصوص عملیات شیره گیری ساخته می شود، می ریزند. خرماها با نیروی نیروی وزن خود به هم فشار می آورند و شیره از سوراخی که در ته حوضچه قرار دارد خارج می شود و جمع آوری می شود . این نوع شیره طبیعی بوده و به آن شیره خرمای طبیعی می گویند. حوضچه های سیمانی را نیز در زبان محلی مدبسه می گویند.

3 – تولید شیره خرما به طریقه حصیر: در برخی مناطق کشور به جای حوض های سیمانی خرما ها را روی هم در سبد های حصیری از جنس برگ های خرما می ریزند و فشار ناشی از وزن خرما ها باعث خروج شیره آن ها می شود.

قیمت جدید شیره خرما طبیعی در سال 99

قیمت جدید شیره خرما طبیعی در سال 99 قیمت شیره خرما به موارد بسیاری بستگی داشت از جمله نوع خرمای اولیه، نوع فرآیند تهیه، نوع بسته بندی و همچنین هزینه حمل و نقل و دیگر موارد که همه اینها باعث می شد قیمتی برای شیره خرما گرمی تصویب شود.

قیمت شیره خرما غلیظ در کشور به عوامل مختلفی نظیر نوع خرما مورد استفاده و همچنین بسته بندی و برند تولید کننده آن بستگی دارد. در حال حاضر با توجه به خواص بسیار زیادی که شیره خرما دارد میزان تقاضا برای آن در بازار نیز افزایش یافته است در نتیجه فروش این محصولات سودآوری خوبی دارد.

البته لازم به ذکر است برای تهیه شیره خرما بهتر است از عمده فروشان و مرکز آن تهیه شود تا دست واسطه ها حذف شود که این امر باعث می شود در قیمت پایانی شیره خرما تاثیر بسزایی داشته باشد و ارزان ‌تر تمام شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما