عرضه مستقیم شیره خرما فله ای در اصفهان

شیره خرما دارای خواص فراوانی است و مصرف غذایی گوناگونی دارد که یکی از عمده ترین آن استفاده همزمان با فرنی است. در این مقاله قصد داریم پیرامون شیره خرما فله ای، شیره خرما اصل، شیره خرما اصفهان و عرضه شیره خرما صحبت کنیم.

عرضه مستقیم شیره خرما فله ای در اصفهان

نحوه تشخیص کیفیت انواع شیره خرما اصل

نحوه تشخیص کیفیت انواع شیره خرما اصل

شیره خرما همانند دانه خرما سرشار از خواص مختلفی است و یک منبع غنی از ویتامین، قند، آهن و مواد تقویت کننده به شمار می رود. شیره خرما به تناسب خرمایی که از آن شیره گرفته شده است از شیره ای تا شیره ای دیگر متفاوت است. این ماده مغذی را هم به صورت فله ای، هم کیلویی و هم در بسته های چند صد گرمی عرضه می کنند.

روش تشخیص شیره خرما اصل از تقلبی امر ساده ای نیست و مستلزم مهارت و تجربه است. یکی از ساده ترین روش های این کار تشخیص رنگ شیره می باشد. شیره خرما داری رنگ تیره ای است. پس چنانچه رنگ آن روشن باشد، شیره از نوع تقلبی است. روش دیگر تشخیص شیره اصل از تقلبی، نوع طعم و مزه آن است. در این روش، بایستی آن را چشید و بررسی کرد که آیا مزه خرما حفظ شده است یا خیر.

غلظت شیره خرمای مرغوب، نه آنقدر رقیق است که به راحتی سر ریز شود و نه آنقدر غلیظ که در ظرف خود باقی بماند. به عبارت دیگر غلظت این محصول همانند عسل است. از حیث طعم، این معجون مغذی، شیرین می باشد. از جنبه ظاهری، می‌توان به شفاف بودن آن اشاره کرد و علت این شفافیت صاف شدن آن پس از استفاده از خاک شیره می باشد. از دیگر ویژگی‌ های شیره خرمای اصل این است که ته نشین نمی شود. شکرک زدن این محصول نشان می دهد این محصول دارای کیفیت پایین است و غیر اصل می باشد. این معجون در صورتی که مرغوب و اصل باشد، شکرک نمی زند. قیمت شیره خرما از دیگر فاکتور هایی است که می ‌توان اصل و تقلبی بودن این محصول را تشخیص داد. از دیگر ویژگی هایی که می ‌توان با توجه به آن مرغوب بودن محصول را تشخیص داد، نشان استاندارد است.

فواید مصرف شیره خرما برای کم خونی

فواید مصرف شیره خرما برای کم خونی

شیره خرما از محصولات مغذی است و از میوه خرما گرفته می شود. این محصول دارای فواید بسیاری می باشد و مصرف آن برای بدن بسیار ضروری است. از ویژگی شیره خرما می توان به رنگ تیره آن، اشاره کرد. شیره خرما اصل بسته به نوع خرمایی که در تهیه آن استفاده می شود، دارای رنگ های متفاوتی است اما اکثراً رنگ های شیره خرما تیره می باشد.

شیره خرما دارای خواص درمانی و ارزش غذایی فراوان می باشد. به علت طبع گرمی که دارد دارای خاصیت فراوان است و سبب کاهش التهابات و درد در بدن می شود. به علت طبع گرمی که دارد مصرف آن به افراد سرد مزاج توصیه می شود، زیرا سبب افزایش نیرو و قوای جنسی می شود. گنجاندن شیره خرما در رژیم غذایی بانوانی که دچار درد های قاعدگی هستند، نقش موثری در درمان و بهبود علائم این دوران دارد. مصرف آن باعث افزایش خون رسانی در بدن می شود و به جذب آهن کمک بسیار زیادی می کند. این محصول بسیار مقوی و پرخاصیت است و انرژی بسیار زیادی به بدن هنگام فعالیت های سنگین ورزشی و فعالیت‌های سنگین روزانه می رساند. توجه داشته باشید افرادی که دچار بیماری دیابت هستند و مادران بارداری که به دیابت بارداری مبتلا هستند، حتما باید با پزشک خود در زمینه مصرف شیره مشورت کنند و بدون اجازه پزشک از مصرف آن خودداری کنند.

فروش شیره خرما اصل اصفهان بصورت عمده

فروش شیره خرما اصل اصفهان بصورت عمده

فروش شیره خرما اصل اصفهان معمولا به صورت عمده، فله ای و کیلویی انجام می شود. قیمت فروش آن بسته به نوع خرمای به کار رفته در تهیه آن متفاوت است و چنانچه شیره خرما رنگ تیره ای داشته باشد نسبت به شیره های دارای رنگ روشن از نرخ بالاتری برخوردار خواهد بود چرا که دلالت بر اصل بودن آن خواهد داشت. شیره خرما اصل در اصفهان را می توان از فروشگاه های عرضه کننده محصولات خرما و رطب و مراکز توزیع انواع شیره خرما تهیه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما