عرضه شیره خرما مرغوب کیلویی در اردبیل

شیره خرما مرغوب

شیره خرما از محصولات مغذی می باشد و از میوه خرما گرفته می شود . دارای فواید بسیار زیادی می باشد و برای بدن بسیار ضروری است . از ویژگی شیره خرما می توان به رنگ تیره آن ، اشاره کرد .

شیره خرما اصل بسته به نوع خرمایی که در تهیه آن استفاده می شود ، دارای رنگ های متفاوت است ولی اکثر رنگ های شیره تیره می باشد .

عرضه شیره خرما مرغوب کیلویی در اردبیل

بهترین راه تشخیص شیره خرما مرغوب از نامرغوب

بهترین راه تشخیص شیره خرما مرغوب از نامرغوب تشخیص شیره خرما اصل از تقلبی ، در بازار کار آسانی نیست و نیاز به مهارت و تجربه دارد .یکی از راههای ساده که می توان شیره اصل را تشخیص داد ، رنگ شیره می باشد.

شیره خرما رنگ تیره دارد .در صورتی که رنگ آن روشن باشد ، شیره تقلبی است . از دیگر راه های تشخیصی ،مزه است . در این نوع از شیره ،مزه خرما باید حفظ شود .غلظت شیره خرما مرغوب ، نه آنقدر رقیق است که به راحتی سر ریز شود،نه آنقدر غلیظ.

به عبارت دیگر این محصول همانند عسل است .از نظر طعم ، این معجون مغذی ، شیرین می باشد . از نظر ظاهری ، می توان به شفاف بودن آن اشاره کرد و علت این شفافیت صاف شدن آن پس از استفاده از خاک شیره می باشد .

از دیگر ویژگی های شیره خرمای اصل این است که ته نشین نمی شود.شکرک زدن این محصول نشان می دهد این محصول دارای کیفیت پایین است و غیر اصل می باشد . این معجون در صورتی که مرغوب باشد ، شکرک نمی زند.

شیره خرما کیلویی

قیمت شیره خرما از دیگر فاکتورها یی است که می توان اصل و تقلبی بودن محصول را تشخیص داد.از دیگر ویژگی هایی که می توان با توجه به آن مرغوب بودن محصول را تشخیص داد ، نشان استاندارد است .

مزایای شیره خرما مرغوب برای افزایش رشد مو

مزایای شیره خرما مرغوب برای افزایش رشد مو

شیره خرما و خرمای مضافتی بم در تبریز سرشار از آهن است و باعث افزایش گردش خون در زیر پوست شده و به تقویت فولیکول های مو کمک کرده و رشد مو را افزایش می دهد .

شیره خرما دارای خواص درمانی و ارزش غذائی فراوان می باشد .

به علت طبع گرمی که دارد مصرف آن به افراد سرد مزاج توصیه می شود ، زیرا سبب افزایش نیرو و قوای جنسی میشود. و اگر با سرکه جوشانده شود و سرکه شیره تهیه گردد مناسب برای تمام مزاج ها خواهد شد که برای رشد مو بسیار مناسب است . سرکه شیره با کاهو نیز مصرف می شود.

گنجاندن شیره خرما در رژیم غذائی بانوانی که دچار دردهای قاعدگی هستند ، نقش موثری در درمان و بهبود علائم این دوران دارد .

مصرف آن باعث افزایش خون رسانی در بدن می شود و به جذب آهن کمک بسیار زیادی می کند .

این محصول بسیار قوی و پر خاصیت است و انرژی بسیار زیادی به بدن هنگام فعالیت های سنگین روزانه می رساند .

تولید کننده شیره خرما مرغوب صنعتی

تولید کننده شیره خرما مرغوب صنعتی شیره خرما صنعتی

در روش صنعتی به کمک اب و اعمال حرارت ، مواد جامد محلول در آب میوه ی کاملا” رسیده ارقام مختلف نخل خرما از خانواده palmacea بدست می آید . شیره خرمای صنعتی در زمره صنایع تبدیلی خرما به شمار می رود .

شیره خرما به صورت صنعتی دارای مزایای فراوانی دارد که در روش سنتی رعایت نمیشوند

-رعایت اصول بهداشتی در تولید و بسته بندی

– حفظ رنگ محصول تولیدی و شفاف بودن محصول به دلیل تولید تحت شرایط طبیعی و سالم

– بالا بودن راندمان تولید

– خوش طعم بودن شیره به علت تصفیه املاح معدنی ناخواسته

– داشتن نام محصول ، نام و نشانی تولید کننده ، ذکر مواد متشکله به کار رفته ، شماره پروانه ساخت ،

سری ساخت ، تاریخ تولد و انقضای مصرف ، وزن خالص ،ساخت جمهوری اسلامی ایران ، شرایط نگهداری و میزان بریکس

این فرآورده می تواند در شیشه ، قوطی و انواع بسته بندی های مواد خوراکی در ظرف شکل داده شده از مواد پلیمری و ورقه های آلومینیومی مطابق استاندارد مربوطه بسته یندی شود .

بازار شیره خرما

قیمت روز شیره خرما و توت در بازار را شما می توانید از از بازار فروش این محصول مطلع شوید و از قیمت استثنائی آن بهره ببرید این که ما بتوانیم یک محصول مرغوب و مطمئن را به قیمت مناسب بخریم موضوعی خیلی مهم محسوب می شود چون قیمت از مهمترین فاکتورهایی است که مورد توجه قرار می گیرد . و یک بازار خوب بازاری است که محصولی مرغوب و با کیفیت با قیمتی مطمئن و مطلوب داشته باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما