صادرکنندگان شیره خرما عمده به افغانستان

شیره خرما از آن دسته از ماده هایی است که آوازه اثرگذاری و خاصیت در همه جا پیچیده ودر تمام نقاط کشورمان و حتی کشور های همسایه افراد زیادی به آن علاقه دارند. و به همین دلیل ما تمام سعی مان را کرده ایم که سطح تولید خود را بالا ببریم.وشیره خرما عمده رابه مردم عرضه کنیم همچنین فقط به این کار بسنده نکرده صادرات شیره خرما به کشور های همسایه همچون افغانستان پرداخته ایم.

صادرکنندگان شیره خرما عمده به افغانستان

تفاوت روش گرم با سرد تهیه شیره خرما

تفاوت روش گرم با سرد تهیه شیره خرما شاید اگر از شما بپرسند شیره خرما چگونه تهیه می شود همه شما بگوئید که با پخته شدن خرما ها شیره خرما را تهیه می کنند. این حرف شما نه کاملا درست است نه غلط، چون که شیره خرما هم در روش صنعتی و هم روش صنعتی به دو نوع سرد وگرم تهیه می شود که برای شما درباره توضیحاتی می دهیم.

در روش گرم خرما ها را به دو نیم تقسیم کرده و هسته آن را خارج می کنند و آن را به درون دیگ هایی ریخته و همان مقدار آب به آن ها اضافه می کنند.و می گذارند که بجوش بیاید و وقتی که بافت خرما ها کاملا نرم شد آن را از آب داخل دیگ جدا کرده و خرما را صاف کرده و شیره آن را می گیرند. در روش صنعتی نیز تمام این کار ها را با دستگاه های پیشرفته انجام میدهند و زمان کمتری صرف تهیه شیره خرما می شود.

روش سرد: روش سرد را بیشتر مردم منطقه خرما خیز جنوب انجام می دهند به این صورت که خرما ها را درون ظرفی حصیری ریخته و روی آن نیز حصیر قرار می دهند و به آن فشار وارد می کنند که تا شیره های خرما از درون سوراخ و منفذ های حصیر خارج شود. و برای تهیه شیره خرما به صورت سرد حتما باید از خرماهایی که خودشان نرم و لطیف اند و درون خود شیره دارند استفاده کرد. همچنین برای تهیه شیره سرد خرما در تناژ های بالا خرما را در استخر های مخصوص سیمانی که یک مکان برای خروج شیره خرما دارد میریزند.و توسط فشاری که خرما ها به یک دیگر میاورند شیره خارج می شود.

نکات مهم هنگام انتخاب شیره خرما بسته بندی

نکات مهم هنگام انتخاب شیره خرما بسته بندی خرید با کیفیت یکی از دغدغه های هر کسی می باشد مخصوصا در خرید مواد غذایی که چون با بدن ما سروکار دارد باید با دقت فراوان تری انتخاب شود. وخیلی ها نیز هستند که فقط کیفیت برایشان مهم است قیمت برایشان اهمیت چندانی ندارد و خیلی ها نیز هم کیفیت برایشان مهم است هم قیمت این گونه افراد برای خرید محصولی چون شیره خرما بسته بندی شده باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشند؟

یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید یک شیره خرما بسته بندی شده قیمت آن است زیرا که کیفیت جنس بسیار ارزان مشخص نیست و احتمال اینکه کیفیت خوب و بالایی داشته باشد پائین است و خرید جنس گران نیز از عهده همه اقشار جامعه بر نمی آید. در این زمینه باید از قیمت های شیره خرما پرس وجو کرد و دانست که قیمت اصلی یک شیره خرما با کیفیت در اکثر نقاط چه قیمتی است و با توجه به آن قیمت خرید خود را انجام دهید زیرا همانگونه که خیلی ها سعی در ارزان فروشی اجناس بی کیفیت دارند بسیاری نیز منصفانه قیمت گذاری کرده اند.

رنگ شیره خرما از آن دسته فاکتور هایی است که به تعیین کیفیتش کمک می کند زیرا اگر از خرما ها نامرغوب در تهیه شیره خرما استفاده شود رنگ آن روشن و کدرتر است اما شیره خرما با کیفیت کاملا تیره و شفاف است. بسته بندی محصول نیز یک عنصر مهم است زیرا محلی که شیره داخل آن قرار دارد مهم است و اگر کاملا پلمپ نباشد و بسته بندی مناسبی نداشته باشد گزینه خوبی برای خرید نمی باشد.

خرید بدون واسطه شیره خرما عمده باکیفیت

خرید بدون واسطه شیره خرما عمده باکیفیت ما به تولید شیره خرما باکیفیت بالا و مناسب پرداخته ایم و سعی در ارائه بهترین ها به مشتریان خود داشته ایم و در تمام سال های فعالیت خود گستره کاریمان را گسترش داده ایم و حتی به صادرات محصولات نمونه و درجه یک خود در ابعاد و تناژ بالا پرداخته ایم و در کشور خود نیز سعی کرده ایم محصول با کیفیت مان را بی واسطه به دست خریدار برسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما