صادرات کلی شیره خرما تازه به تاجیکستان

امروزه صادرات شیره خرما تازه در بازار امروز از رونق بالایی برخوردار است و توزیع خرما صادراتی توسط مراکز فروش مخصوص آن صورت می گیرد و قیمت خرما در این مراکز به مراتب ارزان تر از بازار می باشد و این مراکز همیشه در تلاش بوده اند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود و خارج از کشور ارائه دهند.

علاوه بر آن، شیره های خرمای تولید شده در ایران به سایر کشور های جهان از جمله تاجیکستان نیز صادر می شوند و علی الخصوص در کشور های حاشیه خلیج فارس از این محصول استقبال فراوانی به عمل می آید که برای کشورمان می تواند جنبه اقتصادی و پر سودی باشد.

صادرات کلی شیره خرما تازه به تاجیکستان

دلیل ترش مزه بودن شیره خرما چیست؟

دلیل ترش مزه بودن شیره خرما چیست؟ خرما چهار مرحله رسیدن را طی می‌کند و در این مراحل تغییرهایی در رنگ، بافت، مزه، اندازه و ترکیب‌های شیمیایی آن رخ می‌دهد و گاهی در انواع خرمایی که عرضه می شود انقدر شرایط نگهداری نامناسب است که لکه های کپک زده را می توان به سادگی مشاهده کرد.

دلیل ترش مزه بودن شیره خرما در اثر حضور انواع باکتری، کپک، مخمر و افت های انباری ایجاد می شود و بوی ترشیدگی شیره خرمای تازه نشانه شاخصی از تخمیر خرما است.

همچنین از دلایل ترشیدگی شیره خرمای تازه می توان به کرم خوردگی و وجود آفات در خرما موقع برداشت اشاره کرد و رفع این مشکل به مراحل داشت و برداشت خرما انجام می شود. تخمیر میکروبی سبب ترش شدن خرماهایی می شود که بیشتر از 25 درصد رطوبت دارند.

بهترین روش تهیه شیره خرما تازه محلی

بهترین روش تهیه شیره خرما تازه محلی برای تهیه شیره خرما محلی ابتدا خرما محلی ها را شسته و از وسط نصف و هسته آنرا جدا می کنیم و در یک قابلمه گود ریخته و روی آن آب جوش می ریزیم.

بعد از مدتی قابلمه را روی حرارت می گذاریم وقتی آب جوش آمد زیر شعله را کم می کنیم و 5 دقیقه میزاریم جوش بیاید تا نرم شود.

سپس قابلمه را از روی حرارت برداشته و می گذاریم نیم ساعت دیگر در همان آب بماند، بعد از این مدت خرماها را در صافی ریخته و با دست آرام آرم فشار می دهیم تا شیره جدا شده و از صافی خارج شود، حال شیره را دوباره روی حرارت می گذاریم تا ارام ارام بجوشد و غلیظ شود، در این مدت باید شیره را مدام هم بزنیم تا ته بگیرند.

تهیه شیره خرما مانند شیره های دیگر برای خانم های باردار بسیار مناسب و توصیه می شود، بهتر است برای تهیه شیره خرما تازه از خرماهای شیره دار استفاده کنیم؛ استفاده از خرماهای بدون شیره و خشک خیلی برای این کار مفید نیست چون اگر خرما خشک باشد مدت زمان پخت شیره خرما محلی طولانی تر خواهد شد و اگر غلظت شیره خرما کم باشد زود کپک می زند، بنابراین باید غلظت شیره را بیشتر کنیم و یا اینکه به مقدار کم تهیه کنیم.

توزیع عمده شیره خرما تازه در بازار اهواز

توزیع عمده شیره خرما تازه در بازار اهواز اهواز یکی از شهر های خوزستان است که دارای آب و هوایی گرم و متناسب با درخت خرما می باشد. امروزه فروش شیره خرما تازه در اهواز به اوج خود رسیده است و مشتریان زیادی دارد و به عنوان یکی از قطب های توزیع کننده و تولید کننده ی عمده در کشور محسوب می شود.

بسته بندی های خرما در اهواز معمولا به صورت بسته بندی و کیلویی یعنی ۱۰ کیلویی، ۸ کیلویی و ۵ کیلویی می باشد و نوع بسته بندی ها معمولا کارتن بوده که برای صادرات و ارسال به خارج از کشور به صورت شیرینگ شده در کارتن ها قرار می گیرد و در نهایت توزیع و صادر می شود.

مرکز توزیع خرما تازه اهواز با در اختیار داشتن حجم عظیمی از این محصولات، توانایی تامین نیاز تمام متقاضیان را خواهد داشت و پذیرای سفارش مشتریان در طیف های مختلف می باشد؛به دلیل اینکه همواره مرغوب ترین نمونه ها را در اختیار مشتری قرار می دهد، می توان با اطمینان کامل خرید خود را به انجام رسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما