صادرات کلی شیره خرما با کیفیت به روسیه

شیره خرما با کیفیت محصولی است عالی با خواص متعدد که علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای جهان نیز رواج پیدا کرده است. با توجه به خواص بسیار زیاد این محصول صادرات آن نیز افزایش پیدا کرده است. با توجه به خوب بودن روابط بین ایران و روسیه صادرات شیره خرما این کشور به وفور انجام می شود.

این محصول از خواص متعددی برخوردار است و بسیاری از افراد با استفاده از این محصول توانسته اند بیماری های خود را برطرف کنند. شما نیز می توانید از خواص آن بهره مند شوید و سلامتی را برای بدن خود به ارمغان بیاورید. شیره خرما در درمان بیماری یبوست و اختلالات گوارشی و رفع کم خونی موثر است و شما نیز می توانید آن را به راحتی تهیه کنید و از خواص آن بهره مند شوید.

صادرات کلی شیره خرما با کیفیت به روسیه

مدت زمان پخت شیره خرما با خرما خشک

مدت زمان پخت شیره خرما با خرما خشک پخت شیره خرما به روش های مختلفی صورت می گیرد. روش پخت برای تهیه شیره برمیزان کیفیت بدست آمده این محصول تاثیر گذار است. بنابراین شیره هایی که به روش سنتی و طبیعی تهیه می شوند از میزان خلوص و کیفیت بالاتری برخوردار هستند. همچنین نوع خرمای انتخاب شده می تواند بر روی کیفیت شیره تاثیر گذار باشد. شما می توانید این محصول را نیز در منزل تهیه کرده و یا بصورت آماده آن را خریداری کنید. تهیه شیره خرما نیز با استفاده از خرماهای مختلفی تهیه می شود که در اینجا می خواهیم به طرز تهیه این محصول عالی با خرمای خشک اشاره کنیم.

میزان آب موجود در خرماهای خشک 18 درصد است به همین دلیل میزان رطوبت در آنها کمتر است و می توان مدت زیادی از آنها نگهداری کرد. به دلیل داشتن این ویژگی می توان از آن در تهیه شیره خرما استفاده کرد.

برای تهیه شیره خرما خشک می توان از روش زیر استفاده کرد:

ابتدا هسته خرماهای خشک را خارج کرده و آنها را در قابلمه ریخته و برحسب میزان خرما روی آن آب می ریزیم و بعد از نیم ساعت آن را روی حرارت گذاشته تا 5 دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. بعد حرارت را خاموش کرده و اجازه می دهیم خرما نیم ساعت در همان آب بماند و بعد از آنکه نرم شد آن را از صافی عبور داده و بعد شیره به دست آمده را روی حرارت قرار می دهیم تا بجوشد و غلیظ شود در این مرحله شیره آماده شده و آن را در ظرف مناسب ریخته و می توان برای مصارف روزانه و حتی در تهیه برخی غذاها از آن استفاده کرد.

میزان پروتئین موجود در شیره خرما غلیظ

میزان پروتئین موجود در شیره خرما غلیظ آیا می دانید میزان پروتئین موجود در شیره خرما چقدر است؟ خرما نیز مانند دیگر مواد غذایی دارای خواص بالایی است بطوریکه می توان با استفاده از آن انرژی مورد نیاز بدن را تهیه کرد. شیره خرما غلیظ برای رفع لاغری در افراد ضعیف الجثه بسیار مفید است بطوریکه اگر آن را بطور مرتب در برنامه غذایی خود استفاده کنند باعث افزایش وزن در آنها می شود.

در هر یک گرم شیره خرما میزان پروتئین در حدود 2.5 گرم است. مصرف پروتئین و تامین آن از طریق شیره خاما باعث می شود فرد بطور طبیعی وزن خود را افزایش دهد. با استفاده از این ماده ارزشمند به راحتی می توان پروتئین بدن را تامین کرد.

پخش کلی شیره خرما با کیفیت در بازار

پخش کلی شیره خرما با کیفیت در بازار شیره خرما صادراتی یکی از محصولاتی است که از لحاظ کیفیت در رده بالایی قرار گرفته است. باتوجه به اینکه خواص زیادی در درمان بسیاری از بیماری ها دارد و در طب سنتی نیز پرکاربرد بوده بنابراین تقاضا برای خرید آن افزایش پیدا می کند. صادرکنندگان این محصول توانسته اند با صادرات این محصول سود قابل توجهی را کسب کنند. پخش کلی این محصول در کشور توسط فروشندگان باتجربه این مرکز انجام می شود. برای شناخت شیره خرما باکیفیت در بازار بهتر است با فروشندگان خبره در این زمینه مشورت کنید. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با مشاوران سایت ارتباط گرفته و یک محصول عالی را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما