صادرات شیره خرما به صورت کیلویی

شیره خرما عمده در مناطق مختلف کشور تولید می شود. از بی رقیب ترین محصولاتی به شمار می روند که تاثیر بسزایی در درمان بیماریهای گوارشی و قلبی خواهد داشت. شیره خرما درجه یک بهترین و مقوی ترین صبحانه به شمار می رود. صادرات شیره خرما به دیگر کشورهای منطقه به صورت عمده و کیلویی صورت می پذیرد. اهمیت صادرات شیره خرما به دیگر مرزها به دلیل افزایش سطح اقتصادی خواهد بود.

صادرات شیره خرما به صورت کیلویی

طرز تهیه شیره خرما در طب سنتی

طرز تهیه شیره خرما در طب سنتی

همانطور که می دانید شیره خام محصولی است که مواد تشکیل دهنده ی آن حاوی انواع مختلفی از ویتامین ها و پروتئین ها می باشد. بی نظیر ترین محصول از لحاظ مواد افزودنی است که بسیار مغذی و مقوی است. این شیره ها توسط آب جوش نرم و غلیظ می شوند و به صورت شیره به دست مصرف کننده می رسند.

تهیه شیره خرما اصل در طب سنتی توسط کارخانه ها و کارگاههای تولیدی به سرانجام می رسد. تولیدکنندگان کارخانه های تولیدی، شیره خرما را از خرماههای شیره دارکه در مناطق مختلفی از کشور عزیزمان است درست می کنند.

آنها با نرم کردن خرما توسط آب جوش و حرارت، شیره را از خرمای شیره دار جدا می کنند، به دنبالش با نگه داشتن خرما در آب جوش به مدت کمی، خرما را نرم می کنند تا بتوانند از صافی عبور دهند. و در نهایت شیره خرما مورد نظر بدست می آید. و در مرحله آخر آنها را در بسته بندی های مختلف شیشه ای و یا پلاستیکی بسته بندی می کنند.

خواص مصرف شیره خرما برای درمان یبوست

خواص مصرف شیره خرما برای درمان یبوست شیره خرما طعم ملس دارد. به دلیل کیفیت عالی و تاثیر شگفت انگیز شیره ی خرما در درمان بیماریهای عفونی و غیر عفونی از آن استفاده می شود. اطلاعاتی جامع در خصوص شیره خرما که از مهمترین ویژگی های شیره ی خرما هم به شمار می رود این است که شیره خرما دارای مقدار بسیار زیادی پروتئین و قند طبیعی است که کمک خوبی در تامین مواد ویتامینی بدن خواهد داشت.

جالب است بدانید که شیره های خرما یکی از عوامل موثر در کاهش یبوست به شمار می رود، همینطور عاملی جهت تسکین دردهای ناشی از یبوست شما می باشد. به دلیل وجود عناصر مهمی همچون آمینو اسیدها و پتاسیم گزینه مناسبی در درمان اختلالات گوارشی خواهد بود. در بعضی از تعریف ها شیره خرما، آن گونه توصیف شده که اگر شیره خرما را منظم مصرف کنید کمبود آهن خون شما جبران خواهد شد.

خرما و شیره ی آن برای درمان یبوست مفید است. فیبرهای موجود در این ماده غذایی برای تحرک روده مفید بوده و باعث می‌شود مواد غذایی به ‌آسانی از مجاری روده عبور کند. این میوه دارای مقادیر زیادی از فیبر رژیمی و فیبر نامحلول است که باعث هضم مواد غذایی از طریق افزایش مدفوع می‌شود و برای از بین بردن علائم یبوست مناسب می‌باشد.

فروشگاه عرضه کننده شیره خرما عمده اصل

فروشگاه عرضه کننده شیره خرما عمده اصل اگر به دنبال کسب و کار عرضه شیره خرما عمده اصل هستید حتما ملزومات استفاده، خرید و فروش، مرکز تهیه، شرایط تولید و هزار دلیل دیگر از شیره خرما کیلویی را خوب بررسی کنید. موضوع مورد بحث ما مسئله عرضه عمده شیره خرما است که خود عمده یعنی خرید کلی محصول از محل تولید شیره خرما است که قیمت پایین آن را گوشزد می کند.

فروشگاه عرضه شیره خرما بر اساس پارامترهایی چون نحوه بسته بندی شیره ها، داشتن برچسب آیتم وزن با حداقل شروع تا حداکثر وزن و استاندارد محصول و برند محصول شیره ها می باشد. در ضمن در مورد برندهای مختلف از شیره ها مشتری باید مطلع باشد.

در فروش شیره خرما سنجش فروش بر اساس کیفیت شیره، نوع بسته بندی، شکل ظاهری و ارزش غذایی شیره ها که هر یک بایستی با برچسب برند کارخانه تولید شده باشند، صورت می پذیرند. فروش شیره های خرما در فروشگاههای عرضه بر اساس قیمت خوب و کیفیت بالا و با اهداف به کارگیری شیره ها در زمینه درمانی و انرژی زا بودن آنها انجام می شود مثلا در درمان بیماریهای قلبی عاملی جهت کاهش تری گلیسیرید و استرس اکسیداتیو محسوب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما