صادرات انواع شیره خرما 100 گرمی

در حال حاضر صادرات شیره خرما 100 گرمی از طریق گمرک های مرزی کشور به صورت زمینی، هوایی و یا دریایی صورت می گیرد که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیتی مطابق با استاندارد های بهداشتی و بین‌المللی برخوردار بوده و توانسته با ارز آوری به کشور گام مهمی در رشد و توسعه اقتصادی آن و هم چنین افزایش حجم تولید این محصول به طرز شگفت انگیزی بیفزاید که به طور یقین در آن منافع تجار خارجی به خوبی لحاظ شده است.

صادرات انواع شیره خرما 100 گرمی

مشاوره انتخاب شیره خرما 100 گرمی

مشاوره انتخاب شیره خرما 100 گرمی

برای انتخاب انواع شیره خرما در کیفیت ها و بسته بندی های خرما می توان از مشاوره های رایگان کارشناسان و متخصصان فروش این محصول از طریق سایت اینترنتی منحصر به فرد آن و نیز نمایندگی های معتبر و شناخته شده آن در سراسر کشور بهره جست.

برای این امر کافی است تا با برقراری تماس حضوری و غیرحضوری با یکی از این کارشناسان که از تخصص و اطلاعات کافی برخوردار است شیره خرمایی با کیفیت مناسب و مطابق با حجم و میزان توان مالی خود انتخاب و خریداری نمود.

شایان ذکر است که هزینه تماس غیر حضوری با کارشناس فروش این محصول چه از طریق تلفن و چه آنلاین بسیار ناچیزی بوده و این مهارت و میزان ارایه اطلاعات این کارشناسان در مورد سطح کیفیت شیره خرما و نیز طرز برخورد با مشتریان است که نقش مهمی را در جذب مشتریان و کسب اعتماد و اطمینان خاطر آنها ایفا می کند.

همواره دوستداران و علاقمندان به این محصول می توانند با توجه به نوع موقعیت اجتماعی و اقتصادی خود آن را از طریق سایت منحصر به فرد آن در کوتاه ترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت تهیه نمایند که به طور یقین اعتماد و رضایت مندی آنها را به دنبال خواهد داشت و منجر به خرید مجدد آن به صورت مستقیم و عمده خواهد شد.

مشخصات کلی شیره خرما 100 گرمی

مشخصات کلی شیره خرما 100 گرمی

از مشخصات کلی شیره خرما می توان به کیفیتی مطلوب و قیمت مناسب آن در کنار نوع بسته بندی بهداشتی و جذاب، رنگ تیره تا روشن بر اساس رقم خرمای به کار گرفته شده در تهیه شیره، طعم و مزه کاملاً شیرین و طبیعی، غلظت مطلوب و مناسب و غیره اشاره نمود که در کانون توجه افراد مصرف کننده قرار گرفته است.

هم چنین درج نکات قابل ملاحظه بر روی بسته بندی آن مانند سری ساخت، تاریخ تولید انقضا، میزان کالری، نحوه نگهداری و غیره از مشخصات بارز این محصول در جهت در اختیار دادن مصرف کنندگان می باشد.

شایان ذکر است که نحوه تولید این محصول می تواند در میزان کیفیت ظاهر و طعم آن بسیار مهم باشد که این خود نیازمند دانش افراد حاذق و مهارت فراوان آنها در تهیه این محصول دارد.

البته ناگفته نماند که این محصول ارزشمند غذایی دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد در درمان انواع بیماری ها داشته چرا که سرشار از انواع ویتامین ها و املاح معدنی است.

اغلب به دلیل اینکه حاوی ویتامین های آ و گروه ب می باشد و نیز از کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن، فیبر، منگنز، سدیم، روی، منیزیم، خاصیت آنتی اکسیدانی و غیره بهره مند است که در درمان بیماری های هم چون ضعف بنیه بدنی، آلزایمر و کم حافظه بودن، آکنه، کم خونی، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و معده، رفع پوکی استخوان و غیره مورد توجه افراد مبتلا به این عوارض قرار دارد.

مزه شیرین شیره خرما 100 گرمی

مزه شیرین شیره خرما 100 گرمی

همان طور که مستحضرید به طور یقین طعم و مزه شیره خرما کاملاً شیرین و دلنشین است که می توان آن را جایگزین قند های سفید صنعتی قرار داد و از آن به صورت بهینه در برنامه غذایی خود استفاده نموده و آن را برای همیشه در این برنامه بگنجانند.

باید متذکر و خاطر نشان نمود که شیره خرما به دلیل داشتن قند طبیعی در ترکیب خود و عدم تغییر در کیفیت و نیز مزه آن می تواند به عنوان شیرین کننده کاملا ارگانیک و طبیعی در تهیه انواع دسر، کیک، شیرینی و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

هم چنین است که مزه شیرین این محصول به میزانی است که باعث دلزدگی از مصرف آن نمی شود چرا که هر چه از میوه خرمایی با کیفیت و مرغوب در تهیه آن استفاده شود از طعم و مزه بهتری برخوردار است.

اغلب تولید کنندگان این نوع شیره آن را بدون هیچگونه افزودنی به ترکیب اصلی آن تولید می کنند تا مانع از فساد پذیری و در نهایت افزایش غیر طبیعی قند و مزه شیرین آن شود.

لازم به یاد آوری است که شیوه نگهداری و قرار دادن در محیط های تاریک و خنک می تواند از تغییر میزان شیرینی این شیره جلوگیری به عمل آورد.

قیمت خرید شیره خرما 100 گرمی

قیمت خرید شیره خرما 100 گرمی

امروزه قیمت شیره خرما بر اساس عوامل متعددی از سوی تولید کنندگان اصلی و یا توزیع کنندگان عمده آن تعیین و مشخص می گردد که شامل: میزان کیفیت، بسته بندی و حجم آن، نحوه عرضه و تقاضا و میزان آن، برند، تاریخ تولید و انقضا، هزینه‌ های انبارش و نگهداری، سردخانه، حمل و نقل، داشتن نماد سیب سلامت، حلال بودن و غیره می باشد که هر یک نقش بسیار حائز اهمیتی در تعیین قیمت آن ایفا می کنند.

شایان ذکر است که اگر چه همه این پارامتر ها و معیار ها جدا از کیفیت آن مهم می باشند ولی نحوه عرضه و تقاضا برای آن نیز قابل توجه است که هر دو طرف معامله همواره آن را در نظر می گیرند.

باید گفت که عرضه مستقیم و بی واسطه آن به دلیل کوتاه نمودن دست واسطه ها و نیز کسر هزینه های دلالی نقش عمده ای در تسریع روند کاهش قیمت این نوع شیره ایفا می کند که همین امر منجر به افزایش مشتریان و هم چنین افزایش تولید و عرضه و تقاضای آن به صورت گسترده گردیده است که یقیناً منافع مالی و اعتباری زیادی برای هم خریدار و هم فروشنده به دنبال خواهد داشت.

البته ناگفته نماند که پارامتر ویژه دیگری که در تعیین قیمت مورد توجه است تولید شیره خرما به روش صنعتی و سنتی آن است که هر کدام دارای طرفداران مختص خود و نیز قیمتی فاحش می باشند.

هر چند که نوع صنعتی آن از سلامت بیشتری به لحاظ استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته برخوردار است می توان گفت کیفیت برتری نسبت به نمونه های خانگی و سنتی آن دارد و همین امر در جذب متقاضیان بسیار آن نقش بزرگی داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما