شرکت عرضه شیره خرما اصل در استان فارس

شیره خرما یک محصول صد در صد طبیعی و فاقد هر نوع شیرین کننده مضری همچون شکر و قند سفید می باشد. در نتیجه مصرف آن برای بیماران دیابتی هیچ گونه ضرری نخواهد داشت.

شرکت عرضه کننده محصولات طبیعی در استان فارس، شیره خرما اصل و درجه یک و توت در بازار را به طور گسترده و به صورت عمده عرضه می کند و با نرخ بسیار مقرون به صرفه ای در اختیار همه مصرف کننده ها قرار می دهد.

شرکت عرضه شیره خرما اصل در استان فارس

میزان بریکس مناسب برای انواع شیره خرما چیست؟

میزان بریکس مناسب برای انواع شیره خرما چیست؟ آیا می دانید اصطلاح میزان بریکس به چه چیزی اشاره می کند؟ درجه بریکس درصد مواد جامد موجود در یک محلول را نشان می دهد. این اصطلاح یعنی مقدار مواد جامد محلول نسبت مایع و آب موجود در آن.

پس هرچه درجه بریکس ماده ای مثل شیره خرما بالاتر باشد، غلظت آن بیشتر بوده و ارزش غذایی خیلی بیشتری خواهد داشت. با این اوصاف میزان بریکس مناسب و خوب برای شیره خرما، حدود هفتاد درصد می باشد، که چنین شیره ای از غلظت خیلی زیادی برخوردار است.

این مساله تا حد زیادی به روش تولید کردن محصول، میزان خرمای مورد استفاده در تولید شیره و حجم آب مورد مصرف در آن بستگی دارد.

در ضمن مقدار حرارت دادن به محصول در حین تولید هم بر روی درصد بریکس شیره تاثیر زیادی می گذارد. چون هرچه بیشتر شیره را حرارت داده و بجوشانید، آب بیشتری در داخل آن تبخیر می شود و مواد جامد بیشتری بر جای می ماند. این عامل موجب افزایش غلظت محلول می شود.

پس باید در هنگام خرید شیره خرما، حتما میزان غلظت آن را با استفاده از یک قاشق تست کنید. البته در این موضوع باید حد اعتدال را رعایت کنید. یعنی هم از خرید شیره های رقیق و آبکی خودداری کنید و هم شیره های خیلی غلیظ و سفت را نخرید.

شیره مرغوب باید غلظت متعادل و متوسطی داشته باشد و نسبت به عسل رقیق تر و روان تر به نظر برسد.

مواد مغذی موجود در شیره خرما اصل

مواد مغذی موجود در شیره خرما اصل یکی از اصلی ترین و مهم ترین مواد مغذی و املاحی که در داخل شیره خرما تازه و اصل، درجه یک و مرغوب وجود دارد، آهن و فولیک اسید است، که منبع اصلی آن میوه خرماست.

در نتیجه مصرف دائمی و روزانه این محصول می تواند به درمان سریع بیماری کم خونی و فقر آهن کمک کرده، موجب بهبود گردش خون در بدن شود و اکسیژن رسانی به تمام بافت های داخلی بدن را تسریع ببخشد.

در نتیجه از بروز بی حالی، کسالت، خستگی مفرط و دائمی و سردرد های همیشگی که در اثر این عارضه رخ می دهند، پیشگیری به عمل می آید و شما از سرزندگی و شادابی بیشتری برخوردار خواهید بود.

از همه مهمتر اینکه تیرگی زیر چشم که یکی از علت های آن همین کم خونی است هم با مصرف کردن شیره خرما برطرف می شود و شما ظاهری زیباتر پیدا خواهید کرد.

صادرکنندگان شیره خرما اصل 20 کیلویی

صادرکنندگان شیره خرما اصل 20 کیلویی

پخش و عرضه شیره خرما کیلویی و خرمای مضافتی بم در تبریز علاوه بر بازار های داخلی کشور ما، در سایر نقاط دنیا، به ویژه در سطح کشور های همسایه ایران نیز صورت می گیرد و با فروش این محصول ناب در این مناطق، سود خیلی زیادی نصیب کشور ما خواهد شد.

صادرکنندگان، این محصول را در بسته بندی های 20 کیلویی به بازار های بین المللی عرضه می کنند و در این مناطق آن را به صورت کلی یا جزئی، با توجه به نیاز مصرف کننده ها به فروش می رسانند.

شما همراهان گرامی می توانید برای ثبت سفارش و خرید شیره خرما اصل، از طریق درگاه های اینترنتی مختلفی همچون همین وب سایت اقدام نموده و این محصول درجه یک، ناب و مقوی را از هر جای ایران که هستید، به راحتی و از راه دور خریداری نمایید.

همکاران ما بعد از دریافت کردن سفارشات شما عزیزان، به سرعت محصول را از طریق پست پیشتاز یا پیک های مخصوص برای شما ارسال می کنند و به شما تحویل می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما