شرکت صادرات شیره خرما فارس

با توجه به ظرفیت بالایی که در کشور برای تولید شیره خرما با کیفیت وجود دارد و همچنین اعتبار بالای شیره خرما فارس، بازار صادرات این محصول، رونق نسبتا خوبی پیدا کرده است. شرکت شیره خرما فارس به عنوان یکی از برترین و بزرگترین صادر کننده های انواع فراورده های شیره خرما مدت زیادی می باشد که فعالیت خود را شروع کرده است. محصولات ارائه شده توسط گروه ما همه از کیفیت و استاندارد بالا برخوردارند و می توانند به خوبی رضایت خریدار را جلب نمایند.

شرکت صادرات شیره خرما فارس

فرآورده های مختلف شیره خرما فارس

فرآورده های مختلف شیره خرما فارس شیره خرما به عنوان یک میان وعده محبوب مدت زمان زیادی است که جایگاه خود در سفره ایرانیان تثبیت کرده است. در گذشته از این محصول فقط به همراه مربا و یا ارده در میان وعده ها استفاده می شده است. اما امروزه به توجه به افزایش علاقه مردم جهان به این محصول بی نظیر، کاربرد های آن نیز بسیار بیشتر شده است. در ادامه به برخی از کاربردهای شیره خرما در تولید سایر مواد غذایی اشاره می کنیم.

امروزه در بسیاری از کارخانه های تولید بیسکوییت و شیرینی از شیره خرما به عنوان شیرین کننده و طعم دهنده استفاده می شود. این کار علاوه بر این که از نظر سلامتی بسیار مفید است، همچنین توانسته تا طعمی بی نظیر ایحاد کند. تجربه جذابی که این شیرینی ها به ارمغان آورده اند، باعث شده تا گستره استفاده از شیره خرما در محصولات به سرعت افزایش یابد. همچنین در تهیه انواع شربت ها و همینطور بستنی ها نیز ار شیره خرما استفاده می شود.

علاوه بر این برخی از شرکت ها و کارخانه ها در فرایند تولید انواع سس سالاد از شیره خرما استفاده کردند. اگرچه این یک انتخاب عجیب بود ولی با استقبال بی نظیری از جانب مردم مواجه شد. استقبال از این نوع سس سالاد نشان داد که شیره خرما را می توان در تولید محصولات بیشماری مورد استفاده قرار داد و در همه آنها نظر مصرف کننده را جلب کرد.

در ادامه همین مسیر از شیره خرما برای تهیه انواع وافل، پنکیک، نان تست فرانسوی یا بلغور جو دو سر استفاده شد و نتیجه همانطور که انتظار داشتند، رضایت کامل مصرف کنندگان بود. به غیر از موارد ذکر شده، با توجه به این شیره خرما دارای مواد معدنی و ویتامین های لازم بوده و همجنین انرژی نسبتا زیادی دارد، برای تولید غذای کودکان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع دیگر شیره خرما فارس

انواع دیگر شیره خرما فارس استان فارس به عنوان یکی از بزرگترین مناطق کشت انواع خرما در ایران شناخته می شود. گونه های مختلفی از خرما در این استان کشت می شود که می توان به گونه های شاهانی، زاهدی، کبکاب، پیارم، خاصوئی، هلیله ای، استعمران، مجول، برحی، دیری، کنتار و پنجه عروس اشاره کرد. در تهیه شیره خرما می توان از هر کدام از گونه های خرما استفاده کرد.

با در نظر گرفتن انواع مختلف خرما و برند های مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند، شناخت شاخصه هایی که با کیفیت بودن این محصول را نشان می دهد بسیار ضروری است و می تواند به افراد در انتخاب محصولی درجه یک کمک کند. به عنوان اولین مشخصه می توان رنگ محصول را در نظر گرفت. رنگ شیره خرما می تواند کیفیت محصول را مشخص کند.

بدون توجه به این که در تهیه شیره خرما از چه نوع خرمایی استفاده شده است، معمولا شیره خرما با کیفیت دارای رنگ قهوه ای سوخته می باشد. در مرحله بعد باید از غلیظ بودن محصول هم مطمئن شویم. شیره خرمای با کیفیت غلظت و قوامی مانند عسل دارد. همجنین نوع خرما استفاده شده هم می تواند بر کیفیت محصول نهایی تاثیر بسزایی داشته باشد.

خاصیت مهم شیره خرما فارس

خاصیت مهم شیره خرما فارس در فرایند تولید و آماده سازی شیره خرما با کیفیت، تنها باید از میوه خرما استفاده شود و نباید هیچ نوع ماده افزودنی به آن اضافه شود. به همین خاطر است که شیره خرما درجه یک و با کیفیت یک انتخاب سالم و مفید است و می توان از آن به جای سایر شیرین کننده ها استفاده نمود. با توجه به اینکه در تهیه شیره خرما فقط از میوه تازه خرما استفاده شده بنابراین تمام مزیت ها و خواص خرما در این محصول وجود خواهد داشت.

اگر می خواهید با خوردن یک ماده غذایی تمام آنچه را که بدن نیاز دارد دریافت نمایید، خرما همان چیزی است که به دنبالش می گردید. در همین راستا شیره خرما که در واقع عصاره خرما می باشد و نسبت به آن دارای انرژی بیشتری است. مطالعات نشان داده که 100 گرم از میوه خرما 277 کالری انرژی دارد در حالی که مقدار انرژی دریافتی با مصرف همین مقدار شیره خرما 377 کالری است.

از مهمترین ویتامین هایی که در شیره خرما وجود دارند، می توان به ویتامین های A و K اشاره کرد. ویتامین A برای سلامتی چشم بسیار مفید است و یه همین دلیل است که می گویند اگر شخصی به صورت روزانه یک خرما مصرف کند، هیچ وقت دچار ضعف در بینایی نخواهد شد. ویتامین مهم بعدی همانطور که بالاتر ذکر شد ویتامین K است که در انعقاد خون کاربرد دارد و کمبود آن اثرات جبران ناپذیری خواهد داشت.

شیره خرما حاوی بسیاری از مواد معدنی ضروری برای بدن است که می توان به کلسیم به عنوان یکی از مهمترین مواد معدنی موجود در آن اشاره کرد. کلسیم باعث رشد استخوان ها شده و به همین خاطر به مادران باردار توصیه می شود تا از خرما و شیره خرما استفاده کنند. همچنین باید به آهن هم که به مقدار بسیار زیاد در خرما وجود دارد اشاره کنیم. مقدار آهن خرما به حدی زیاد است که متخصصان خرما را به عنوان یک ماده خون ساز دانسته و مصرف آن را به همه توصیه می کنند.

فروشنده انواع شیره خرما فارس

فروشنده انواع شیره خرما فارس با توجه به افزایش تقاضا برای خرید شیره خرما، تعداد مراکز فروش این محصول در کشور رو به افزایش است. فروش شیره خرما به دو طریق صورت می گیرد. اولین راه همان روش مرسوم مراجعه به نمایندگی ها و مراکز فروش است. اما راه دوم که امروزه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته خرید آنلاین می باشد.

با توجه به این که هر روز بر تقاضای موجود برای تهیه شیره خرما افزوده می شود، شرکت ما تصمیم گرفته تا فروش ویژه انواع شیره خرما اعلا را به صورت آنلاین انجام دهد. ما برای خریداران شرایط فوق العاده و تخفیف های هیجان انگیزی را فراهم نموده ایم، تا بیشترین رضایت ممکن را ایجاد کنیم. شرکت ما به عنوان با سابقه ترین فروشنده شیره خرما، سامانه فروش اینترنتی خود را راه اندازی نموده است و مشتریان محترم می توانند به راحت ترین شکل ممکن خرید خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما