شرکت بازرگانی شیره خرما جهرم

در حال حاضر شرکت بازرگانی شیره خرما جهرم با ایجاد شعبه و نمایندگی های معتبر زیاد در سراسر کشور توانسته عرضه بهترین فرآورده غذایی خرما که شیره آن می باشد را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در برندهای متفاوت و نیز بسته بندی های متنوع غذایی به طور کاملا ارگانیک، استاندارد و بهداشتی به روش مستقیم به مشتریان خود ارائه دهد که امروزه با حذف واسطه و کاهش در قیمت محصول سبب شده میزان سود و فروش خود را به صورت چشمگیری افزایش دهد.

شرکت بازرگانی شیره خرما جهرم

اطلاعاتی درباره شیره خرما جهرم

اطلاعاتی درباره شیره خرما جهرم

امروزه جهرم یکی از شهرهای جنوبی استان فارس به حساب می آید که به دلیل شرایط اقلیمی خاص، شرایط منطقه ای و محیطی مناسب و نیز وجود درختان زیاد خرما توانسته در توسعه و تولید این محصول نقش بسزایی از لحاظ صادراتی و اقتصادی برای کشور برخوردار باشد که با تولید انواع خرماهای مرغوب خود در زمینه فراورده های غذایی از جمله تولید شیره خرما بسیار حائز اهمیت باشد و نیز مشتریان و خریداران زیادی را از آن سوی مرزهای ایران را متوجه خود سازد.

شایان ذکر است دو عامل مهم کیفیت شیره خرما جهرم و نیز نوع بسته بندی آن در امر صادرات محصول نقش بسزایی داشته که باعث شده سالانه با حجم انبوه با بالاترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت به روش مستقیم و بدون واسطه روانه این بازارها شود که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

همچنین شیره خرما جهرم از نوع بارز و مرغوب به صورت تازه و ارگانیک است که اغلب به دو روش سنتی و صنعتی تولید و روانه بازارهای هدف می گردد که در طعم های مختلف و بسته بندی های متنوع به صورت فله ای و کیلویی عرضه می شوند که بسته به ذائقه و سلیقه افراد متفاوت هستند.

لازم به ذکر است شیره خرما جهرم دارای طبیعتی گرم و سرشار از انواع ویتامین ها، پروتئین ها، مواد معدنی فراوان از قبیل: کلسیم، پتاسیم، منگنز، روی، آهن، فسفر، فیبر و غیره و همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی زیاد می باشد که می تواند جایگزین مناسبی به جای شکر در تهیه حلوا، انواع کیک و شیرینی ها، کلوچه، دسر، بستنی و غیره باشد که در سلامت بدن انسان بسیار نقش آفرین می باشد.

ارزش غذایی شیره خرما جهرم

ارزش غذایی شیره خرما جهرم

شیره خرما جهرم از انواع شیره های مرغوب تولید داخل است که از خواص منحصر به فرد و نیز فواید زیادی در حفظ سلامت انسان برخوردار می باشد که از لحاظ طعم و مزه، شیرینی، کیفیت، غنی بودن از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی فراوان زبانزد خاص و عام بوده که مشتریان زیادی را متوجه خود ساخته است.

این نوع شیره دارای ارزش غذایی و کالری فراوان است که این نشان از منبعی غنی از انواع مواد معدنی موجود در آن مانند: کلسیم، آهن، فسفر، فیبر، پتاسیم، منگنز، روی، مس و غیره میباشد که هر کدام از این عناصر نقش مهمی در حفظ ایمنی و سیستم دفاعی بدن داشته و توانسته خود را در زمره بهترین نوع فرآورده غذایی از لحاظ صادراتی قرار دهد که در اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

خصوصیات مختلف شیره خرما جهرم

خصوصیات مختلف شیره خرما جهرم

شیره خرما جهرم از انواع خوراکی های بسیار شیرین، خوشمزه و خوش طعم است دارای ویژگی ها و خصوصیات مختلف است که نیاز بدن را به خوبی تأمین می کند و همچنین به دلیل خواص فراوان از جمله خواص آنتی اکسیدانی که دارد به درمان انواع بیماری ها کمک شایانی می کند که شامل: درمان کم خونی، یبوست، ناراحتی های گوارشی، هضم غذا، ناراحتی های پوستی و عفونی و غیره بسیار مفید و موثر واقع شده است.

ناگفته نماند که شیره خرما بسته به نوع خرما متفاوت است که نوع اصل و خالص آن از بهترین رقم خرما در جهرم با کیفیت بالا به طور غلیظ، دارای رنگ طبیعی به رنگ سیاه، بدون هیچ گونه ناخالصی تولید و در بسته بندی های متنوع به صورت شکیل و زیبا در بازار عرضه می شوند که دارای طعم های متفاوت بوده و نیز بسته به سلیقه و ذائقه افراد متفاوت و برای سلامت بدن آن ها بسیار مفید و مقوی می باشد.

تولید شیره خرما جهرم به روش صنعتی و سنتی در کشور صورت می گیرد که نوع صنعتی آن بهتر و به طور یقین از استانداردهای خاص و کاملا بهداشتی و ارگانیک برخوردار است زیرا در تضمین سلامت بدن انسان بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین تولید این گونه شیره به روش صنعتی از طریق تجهیزات و دستگاههای صنعتی مدرن و مواد اولیه ارگانیک مانند: خرما تازه و بهداشتی مطابق با استانداردهای روز دنیا و استفاده از نیروی متخصص و نیروی انسانی با تجربه و فعال در این زمینه از رونق تولیدی زیادی برخوردار می باشد.

اما در روش سنتی از طریق دست بدین صورت است که ابتدا میوه خرما را شسته و به مقدار لازم آن را در دیگ های بزرگی قرار می دهند و نیز به میزان وزن خرما به آن آب اضافه می کنند بعد از این مرحله مخلوط آب و خرما را حرارت داده تا شیره خرما در آب حل شود سپس شیره خرما را آنقدر حرارت می هند تا به غلظت خود برسد و آماه بسته بندی شود که پس از سرد شدن آن را در ظرف های مخصوص در بسته قرار می هند تا از ورود هوا، حشرات و نیز از کپک زدگی، ترش شدن و خراب شدن جلوگیری به عمل آید.

فروشنده انواع شیره خرما جهرم

فروشنده انواع شیره خرما جهرم

فروشنده شیره خرما جهرم برای این که بتواند از میزان فروش و سود بیشتر محصول خود بهره زیادی ببرد تلاش می کند تا طوری محصول خود را بین خریداران و مشتریان جا بیندازد که از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار بوده و نیز امروزه عرضه آن به روش عمده و مستقیم توسط مراکز مختلفی در سراسر کشور صورت می گیرد که اغلب به صورت بسته بندی شده و نیز به روش کیلویی در ظرف های مخصوص به فروش می رسد که دارای طرفداران زیادی است.

شرکت شیره خرما این محصول را مطابق با استانداردهای بین المللی خاص به طور کاملا طبیعی، بهداشتی و دارای نشان سیب سلامت جهانی را با بهترین شکل ممکن و نیز درجه ممتاز و کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به روش های مختلفی به بازارهای جهانی عرضه می نماید که اغلب روش مستقیم و بدون واسطه و همچنین روش فله ای نسبت به نوع بسته بندی آن ارزان تر است زیرا هزینه های بسته بندی بسیار گران می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما