سفارش شیره خرمای بهبهان با قیمت مناسب

یکی از بهترین فرآورده های خرما تولید شیره خرما می باشد. هم اکنون تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید شیره خرما در حال فعالیت هستند. با توجه به ارزش غذایی بسیار بالایی که شیره خرما دارد، در بین مردم از اهمیت خاصی برخوردار است. تولید کننده شیره خرمای بهبهان با استفاده از روش های خاص و نیروی کار مجرب اقدام به تولید شیره خرما می کند.

سفارش شیره خرمای بهبهان با قیمت مناسب

شیره خرمای بهبهان چه ویژگی هایی دارد؟

شیره خرمای بهبهان چه ویژگی هایی دارد؟ از ویژگیهایی بارز شیره خرمای بهبهان می توان استفاده خرمای کبکاب پر شیره که در بهبهان به دست می آید می توان یاد کرد که خرمای کبکاب نوعی از انواع خرماهای موجود در بازار است که یکی از اقتصادی ترین خرما ها به شمار می رود که رنگ قهوه ای تیره دارد و هسته بیضی شکل و کشیده آن در کنار میزان چسبندگی زیاد هسته به میوه از قابلیت های خرمای کبکاب به شمار می رود.

ویژگی بارز شیره خالص این است که رنگ تیره و بو و طمع خوبی دارد و کپک زدگی و شکرک ندارد و ترش مزه نیست، از خواص شیره خرما می توان به مصرف آن در وعده صبحانه همراه با ارده کنجد و همراه با شیر برای پر انرژی بودن و رفع خستگی در حین کار می توان از بیسکویت های حاوی شیره خرما استفاده کرد.

انتخاب خرمای مرغوب برای تهیه شیره عرضه شیره خرمای مرغوب را به مشتری تضمین می کند.

با توجه به طبع گرمی که این محصول دارد، خوردن آن در طب سنتی بسیار سفارش شده است. یکی از خواص درمانی شیره خرما برای درمان کم خونی می باشد. از آن جا که در شیره خرما مقدار زیادی آهن وجود دارد خوردن شیره خرما باعث می شود، که فرایند خون سازی در بدن سریع تر انجام گیرد و به بهبود گلبولهای قرمز خون کمک شود.

شیره خرمای تازه بهبهان بهترین تامین کننده میزان آهن برای زنان باردار است،کودکان نیز در روند رشد به ویتامین موجود در این وعده غذایی خوشمزه احتیاج دارند.

دارای ویتامین های A،C،D و …می باشد پس از خوردنش غافل نشوید. شیره خرما با توجه به مواد مغذی، فیبر و آنتی اکسیدان هایی که در آن وجود دارد جایگزین خوبی برای شکر می باشد.و در پختن حلوا و شیره با شیر و ارده در وعده صبحانه مورد مصرف قرار می گیرد.

خواص مصرف شیره خرما تازه برای سالمندان

خواص مصرف شیره خرما تازه برای سالمندان خرما و شیره خرما می‌تواند از مغز در برابر استرس اکسیداتیو و التهاب محافظت کنند، درواقع این میوه سرشار از فیبر است و در کل آنتی اکسیدان‌های طبیعی در آن به‌وفور یافت می‌شود، وجود این ترکیبات به بهبود بیماری آلزایمر و زوال عقل کمک می‌کند.

و کلسیم و املاح معدنی فراوان آن باعث جلوگیری از پوکی استخوان می شود.کودکان در حال رشد هستند و بدنشان به ویتامین های گروه BوCوAو kو فیبر احتیاج دارند.شیره خرما با همه خواصش برای رشد مو و با وجود آهن فراوان به شادابی پوست هم کمک می کند.

از مزایا شیره خرما برای سالمندان عبارتند از:

  • انرژی زا و فعال شدن سلول های عصبی
  • مانع ایجاد کم خونی
  • ناراحتی های گوارشی را بر طرف می کند.
  • مانع از یبوست می شود.
  • تقویت بینایی
  • سموم را از کبد دفع می کند.
  • تسکین دهنده ی دردهای رماتیسمی و امراض شریانی و وریدی

عرضه کنندگان شیره خرمای بهبهان در بازار

عرضه کنندگان شیره خرمای بهبهان در بازار تولید کنندگانی که در زمینه تولید شیره خرما در بهبهان در حال فعالیت هستند، برای عرضه مستقیم شیره خرما بهبهان از روش های خاصی استفاده می کنند.

برای عرضه مستقیم این محصول، یا از فروشگاه های معتبری که در شهر بهبهان وجود دارد استفاده می شود.

که البته این کار فقط برای کسانی که در بهبهان زندگی می کنند. مناسب است. اما از روش دیگری نیز می توان برای عرضه مستقیم شیره خرما استفاده شود. در این روش می توان حجم وسیعی از شیره تولید شده را در مدت زمان محدودی به فروش رساند.

برای عرضه مستقیم شیره خرما می توان از فروشگاه اینترنتی و آنلاین ما استفاده کنید. این فروشگاه انتخاب افراد زیادی برای عرضه مستقیم محصولات خود با بهترین قیمت می باشد.

شیره‌ی خرما به دو روش صنعتی و سنتی تهیه می‌شود که نوع شیره خرما محلی آن به شکل غیر بهداشتی و راندمان کاری پایین تهیه می شود.البته مزه مطلوبی ندارد و وجود املاح اضافه شده در حین تولید مانند گرد و غبار و ابزار کار غیر بهداشتی در رنگ و غلظت شیره خرما نیز تاثیر زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما