خرید کلی شیره خرما خوب با قیمت مناسب

شیره خرما خوب، طعم و مزه واقعی میوه را می دهد و همچنین غلیظ و پر انرژی است. می توانند به عنوان یک وعده غذایی منجمله صبحانه قرار گیرند.

به طور کلی برای خرید کلی شیره خرما سعی کنید از مراکز معتبر خرید کنید مثلا از درب کارخانه تولید کننده بخرید چرا که قیمت مناسبی برای شما محسوب خواهد بود.

خرید کلی شیره خرما خوب با قیمت مناسب

راهنمای انتخاب شیره خرما خوب طبیعی

راهنمای انتخاب شیره خرما خوب طبیعی بهتر است به هنگام انتخاب شیره خرما، بسته بندی های شیشه ای از یک محصول را انتخاب کنید چرا که این بسته بندی ها طول عمر نگهداری شیره ها را افزایش می دهد.

ظرف هایی با درب چوب پنبه ای که از نفوذ هوا به داخل ظرف جلوگیری می کند. همچنین برای انتخاب شیره خرما سنتی خوب طبیعی محل کشت خرمای شیره راا جویا شوید، محل کشت خرما در کیفیت شیره ی خرما تاثیر بسیار زیادی دارد.

بپرسید که شیره ها از چه نوع خرماهایی درست شدن، در صورتی که از خرمای شیره دار تولید شده باشند، از آن شیره ها خرید کنید. چرا که خرماهای خشک مناسب شیره نیستند.

حتما به رنگ شفاف شیره خرما دقت داشته باشید که کاملا شفاف و طبیعی باشد در غیراینصورت از خرید خود منصرف شوید.

به برچسب هک شده بر روی بسته بندیهای شیره خرما دقت داشته باشید که اسیدیته و خاکستر شیره ها به جا باشد چیزی در حدود ۵.۱ باشد.

طعم و بو بد نداشته باشد در واقع بوی کپک زدگی نداشته باشد.

همچنین به مواد نگهدارنده شیره های خرما اشراف داشته باشید چرا که به جز اسید سیتریک هیچ مواد نگهدارنده دیگری نباید داشته باشد.

می توانید از نوع بسیار شفاف شیره ها برای تقویت عضلات بدنی، هوشی استفاده کنید چرا که شیره شفاف نشان از تازگی شیره ها خواهد بود پس دقت داشته باشید.

طرز تهیه شیره خرما خوب سنتی

طرز تهیه شیره خرما خوب سنتی جهت تهیه شیره ی خرما با روش سنتی و یا خانگی ابتدا خرماها را تمیز کنید سپس چند روزی آنها را در جایی نگهدارید، چند روز پس از ماندن خرما‌ها آنها را بشویید و هسته آنها را بردارید و با آب جوش بجوشانید به مدت نیم ساعت در آب جوش نگهدارید. تا خرما کاملا نرم شود.

نکته مورد توجه این است که خرماها تا زمان نرم شدن باید در آب جوش بمانند. بعد حرارت را خاموش کنید. حتی بعد از خاموشی حرارت زیر قابلمه خرما باز هم نیم ساعت مجددا صبر کنید. تا محصول مد نظر حاصل یابد.

حالا نوبت رد کردن خرمای نرم از صافی است که این عمل با دست هم امکان پذیر است. اما لازم است این را بدانید که پوست و گوشت خرما نباید از صافی رد شود‌.

رسیدیم به مرحله آخر حالا دوباره شیره صاف شده خرما را بر روی حرارت قرار دهید تا شیره خرما غلیظ شود تا شیره مورد نظر بدست آید. البته توجه داشته باشید که دائما آن را هم بزنید تا ظرف شما ته نگیرد.

صادرات شیره خرما خوب 5 کیلویی به روسیه

صادرات شیره خرما خوب 5 کیلویی به روسیه معمولا برای صادرات مرغوب ترین کالاها انتخاب می شوند. شیره خرمای اصل که به صورتهای گوناگون و به روشهای متفاوت تولید می شود. مثلا ممکن است صادرات به صورت فله ای یا کلی صورت بگیرد و یا اینکه به صورت بسته بندی های کوچک شکل بگیرد.

از آن جهت صادرات شیره خرما به کشور روسیه صورت می گیرد که این شیره ها طبیعتی گرم دارند و در مقابل در روسیه هوا سرد است که این دو به صورت مکمل هستند و بسیار مناسب اعلام شده اند.

برای کمک به وضعیت اقتصادی واردکنندگان و صادر کنندگان سعی در صادرات فله ای صورت می گیرد.

دلیلی که سبب صادرات شیره خرما طبیعی به کشورهای خارجی منجمله شده فراوانی این محصول در کشور عزیزمان ایران است که یکی از نعمت های بزرگ محسوب خواهد شد.

در کنار فراوانی این محصول قیمت مناسب و نسبتا پایین شیره ها هم مزید بر علت شده است. صادرات هر محصولی دلیل مخصوص به خودش را دارد شیره ها به دلیل ماندگاری بالا و نزدن شکرک و داشتن ظاهری شفاف از محصولات انتخابی برای صادرت اعلام شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما