خرید مستقیم شیره خرما 100 گرمی از کارخانه

شیره خرما 100 گرمی معمولا در کارگاه ها و کارخانه ها تولید می شوند و به بازار عرضه می‌گردند.امروزه به دلیل اینکه تعداد اعضا در خانواده نسبت به گذشته کمتر شده است و فضا نگهداری کوچک تر شده بهتر است از مواد خوراکی با حجم کمتر خریداری شود تا همیشه تازه و با کیفیت استفاده گردد.

در مورد خرید شیره خرما نیز همین مسئله صادق است. اما همین بسته ها را اگر بتوانیم به طور مستقیم از کارخانه های تولیدی و فروشگاه های آنلاین این کارخانه هاخریداری کنیم هزینه های کمتری متحمل خواهیم شد.

خرید مستقیم شیره خرما 100 گرمی از کارخانه

تاثیر رنگ شیره خرما بر کیفیت آن

تاثیر رنگ شیره خرما بر کیفیت آن

رنگ شیره خرما بستگی به این دارد که از چه نوع خرمایی تهیه شده است. اگر از خرمای رطب گرفته باشد که خودش سیاه است قطعا شیره با رنگ تیره تری بدست می آید . اما اگر خرما ها قهوه ای تر باشند شیره آن ها نیز به رنگ قهوه خواهد بود. رنگ شیره خرما به نوع خرما بر می گردد نه کیفیت آن . بهترین نوع این محصول در بندرعباس تولید می شود که هم از لحاظ مرغوبیت و هم از لحاظ فراوانی و قیمت از مناطق دیگر بهتر و به صرفه تر است.‌

برخی فکر می کنند اگر شیره خرما صنعتی آن کیفیت و ارگانیک بودن نوع سنتی و محل را ندارد . اما همیشه اینطور نیست و بسیاری از کارخانه ها شیره خرما را به صورت صنعتی و با دستگاه های استریل شده بدون دخالت دست تولید می کنند . میزان آلودگی و میکروب آن تا حد قابل توجهی از تولید سنتی کمتر است. خرما ها با دقت بیشتر شسته و در درجه حرارت مناسب پخت می شوند تا کیفیت طعم و رنگ مناسبی داشته باشند.

خواص مصرف شیره خرما برای کمبود آهن

خواص مصرف شیره خرما برای کمبود آهن

طبع شیره خرما گرمی است و برای افرادی که طبعشان سرد است بسیار مفید است اما وقتی آن را با سرکه مخلوط می کنیم برای همه مزاج ها قابل استفاده و مفید است. این محصول که ساکارز بسیار کمی دارد و از قند سالم فروکتوز تشکیل شده برای افراد که دچار بیماری دیابت هستند مضر نمی باشد.

همچنین افرادی که دچار بیماری فقر آهن هستند.توصیه می شود که از آن برای صبحانه استفاده کنند .خصوصا زنان در دوران قاعدگی و دوره پس از زایمان. کودکان دچار سوء تغذیه و افراد سالخورده نیز با مصرف شیره خرما می توانند نیروی از دست رفته خود را بازیافت کنند.

در روزهای گرم تابستان یکی از نوشیدنی های بسیار گوارای مردم شربت شیره خرما است که فوق العاده مقوی است .حتی بانوان در دوره قاعدگی با نوشیدن شربت شیره خرما به کاهش دردهای این دوره کمک می کنند. برای پخت حلوا و شیرینی های محلی نیز از این محصول ارزشمند و سرشار از ویتامین استفاده می شود.

صادرات عمده شیره خرما 100 گرمی صنعتی

صادرات عمده شیره خرما 100 گرمی صنعتی

امروز تولید کنندگان ماعلاوه بر تامین بخش قابل توجهی از نیازهای داخلی کشور و جلب رضایت مشتریان داخلی صادرات این محصول را نیز با جدیت دنبال می‌کنند و به دنبال ارتقاء جایگاه خود در سطح منطقه و چه بسا در سطح جهان هستند و سعی دارند از اعتبار و نام محصولات ایرانی در خارج از مرزهای کشور نیز دفاع کنند.

صادرات عمده شیره خرما ۱۰۰ گرمی صنعتی به علت حجم کم و بسته بندی های شکیل در کشور های سرد سیر مشتریان فراوانی دارد.اما به دلیل وجود محصولات بی کیفیت در بازار ایران توصیه ما به شما این است که برای خرید این محصول به دنبال تولید کننده ها و عرضه کنندگان قابل اعتماد باشید و از آنها به صورت غیرحضوری و به صورت خرید آنلاین تهیه کنید. تا دچار خسارت و ضرر و زیان نشوید.

خرید آنلاین از طریق سایت های معتبر می توانند هزینه رفت و آمد و همچنین هزینه صرف وقت و خطرات احتمالی در مسیر را کاهش دهد. با سفارش محصول در کمترین زمان و با قیمت بسیار مناسب می توانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما