خرید مستقیم شیره خرما از کارخانه اصفهان

در حال حاضر خرید شیره خرما اصفهان به صورت مستقیم از درب کارخانه این محصول امکان پذیر است که علاوه بر کیفیت بسیار بالا ،به دلیل حذف واسطه ها از قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد.

شیره خرما کارخانه ای امروزه از طرفداران بسیاری در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد چرا که از کیفیتی بسیار ممتاز و بسته‌ بندی کاملاً بهداشتی بهره مند است و توانسته تا حدود زیادی اعتماد و رضایت مشتریان عمده این محصول را به خود جلب نماید.

خرید مستقیم شیره خرما از کارخانه اصفهان

تهیه شیره خرما به روش گرم چگونه است؟

تهیه شیره خرما به روش گرم چگونه است؟

امروزه با افزایش حجم درخواست انواع شیره خرما در بازار مصرف داخلی و خارجی تولید کنندگان به دنبال تامین نیاز آن برآمده اند و برای این منظور پس از تهیه خرمای با کیفیت و مناسب اقدام به تولید این محصول به دو شیوه سنتی و صنعتی نموده اند که روش های مختلفی را برای آن مد نظر می گیرند که یکی از این روش ها نوع گرم است.

برای تهیه شیر خرما به روش گرم ابتدا خرما به همراه آب به اندازه مساوی در ظروف مسی یا روحی بزرگ جوشانده و آنها را به غلظت مناسبی رسانده سپس با تفاله گیری و صاف نمودن آن را درون پت های پلاستیکی یا حلبی بسته بندی نموده و در انبار هوایی که خنک و تاریک هستند انبار نموده تا برای عرضه به بازار های هدف ذخیره سازی گشته و در موقع مناسب ارسال شوند.

البته ناگفته نماند که سطح کیفیت این نوع تولید بسته به شیوه تولید آن متفاوت است که هر کدام از مزایا و معایب قابل توجه ای برخوردار می باشند که افراد می توانند بر اساس ذائقه و سلیقه

خواص مصرف شیره خرما تازه برای تقویت قلب

خواص مصرف شیره خرما تازه برای تقویت قلب

همواره اطبای طب سنتی برای شیره خرما تازه خواص درمانی و غذایی منحصر به فرد را بر شمرده اند که به دلیل سرشار بودن از مواد مغذی و معدنی فراوان در ساختار آن می باشد که یکی از این خاصیت ها بهبود عملکرد قلب و تقویت آن است که امروزه جز مشکلات بسیاری از افراد در سلامت این ارگان حیاتی محسوب می شود.

این محصول به دلیل دارا بودن پتاسیم، آهن و غیره باعث شده تا رگ شریانی متصل به قلب از رسوب و گرفتگی به دور باشد و از بروز سکته های قلبی در افراد با وضعیت های جسمانی مختلف و هم چنین رده های سنی گوناگون جلوگیری به عمل می آورد.

هم چنین است که وجود فسفر مانع از افزایش فشار خون و نیز افزایش عملکرد دستگاه قلب گشته که این عمل خود از بروز این گونه مشکلات جلوگیری می کند.

ناگفته نماند که اطبای طب سنتی مصرف حداکثر دوبار در هفته را توصیه نمی کنند چرا که منجر به عوارض جانبی برای افراد گرم مزاج خواهد شد.

عرضه کنندگان عمده شیره خرما در بازار اصفهان

عرضه کنندگان عمده شیره خرما در بازار اصفهان

امروز عرضه شیره خرما از سوی عرضه کنندگان این محصول در بازار های اصفهان به صورت عمده انجام می‌شود تا با بهره مندی از مزایای این فروش، عرضه کنندگان هرچه زود تر به منافع مالی و اعتباری بسیاری دست یافته و از آن در جهت دایر نمودن متداوم مرکز خود و نیز افزایش سطح تولیدات و هم چنین عرضه و تقاضای این محصول استفاده نمایند.

باید متذکر و خاطر نشان شد که این عرضه کنندگان با به کارگیری شیوه های نوین عرضه به دنبال جذب مشتریان و مصرف کنندگان متعدد می باشند که یکی از این شیوه های صحیح فروش و عرضه اینترنتی آن از طریق سایت اینترنتی منحصر به فرد آن می‌باشد که در آن مشتریان با توجه به نوع نیاز و توان مالی و اعتباری خود آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون متحمل شدن زحمت و هزینه ثبت سفارش نموده و این عرضه کنندگان طبق تعهدات خود آن را با همان کیفیت منتخب شده در محل تعیین شده تحویل می دهند که به طور یقین منافع هر دو طرف معامله به خوبی در آن حفظ گردیده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما