خرید فله ای شیره خرما با کیفیت ارگانیک

شیره خرما محصولی است که آن را هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی می توان تهیه و مصرف نمود. شیره خرما نیز همانند خود میوه خرما سرشار از انرژی و خاصیت بوده و مصرف آن هیچ گونه محدودیتی برای هیچ یک از بیماری ها حتی بیماران دیابتی ندارد. اگر شما هم به دنبال خرید شیره خرما با کیفیت و ارگانیک هستید بهتر است از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ما دیدن نمایید.

خرید فله ای شیره خرما با کیفیت ارگانیک

فواید شیره خرما با کیفیت برای تقویت بینایی

فواید شیره خرما با کیفیت برای تقویت بینایی شیره خرما ارگانیک و طبیعی دارای خواص و مزایای بسیار زیادی است. یکی از مزایای بی نظیر این محصول تقویت قوه بینایی و افزایش قدرت دیدن چشم ها به خصوص در تاریکی است. شیره خرما سرشار از انواع ویتامین هایی همچون ویتامین آ است که این ویتامین نقش بسیار موثری را در تقویت قدرت دید چشم ها ایفا می کند. شیره خرما خواص دیگری نیز دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ویتامین های گروه ب نیز به وفور در شیره خرما یافت می شوند که در رفع خستگی و ضعف عمومی بدن بسیار موثر و مفید عمل می کنند.
  • خرما به دلیل طبیعت گرمی که دارد برای افرادی که از سردی مزاج رنج می برند بسیار مفید است و به مرور باعث درمان سرد مزاجی آن ها می شود. به خصوص که شیره با ارده مخلوط شود و به صورت مرتب و روزانه مصرف شود.
  • شیره خرما همچنین برای زنان شیرده بسیار مفید است و علاوه بر افزایش حجم شیر موجب غلیظ تر شدن و مقوی تر شدن آن نیز می شود.
  • شیره خرما موجب درمان بیماری کم خونی و هم چنین عوارض ناشی از ان همچون ریزش موها نیز می شود.
  • شیره خرما همچنین خاصیت ملین دارد و برای کسانی که دچار یبوست هستند بسیار مفید است.

شیره خرما خانگی را چگونه درست کنیم؟

شیره خرما خانگی را چگونه درست کنیم؟ بسیاری از افرادی که در جنوب کشور زندگی می کنند ترجیحشان بر این است که خودشان شیره خرما خانگی تهیه و مصرف نمایند. برای تهیه شیره خانگی می بایست دستور العمل های خاصی را انجام داد تا شیره تهبه شده خالص و عالی باشد. شما نیز می توانید با پیمودن مراحل زیر یک شیره خانگی عالی تهیه نمایید؛

  1. ابتدا خرما ها را شسته و هسته آن ها را بگیرید.
  2. به نسبت خرماهایی که تهیه کرده اید دوبرابر آب در یک ظرف روی شعله گاز گذاشته و اجازه بدهید جوش بیاید.
  3. خرماهای هسته گرفته را داخل آب جوش ریخته و اجازه بدهید آنقدر بپزند که کاملا نرم شده و به اصطلاح از هم بپاشند.
  4. وقتی شعله گاز را خاموش کردید اجازه بدهید خرمای پخته شده در همان ظرف باقی بمانند تا سرد شوند.
  5. وقتی که سرد شدند آن ها را از یک صافی بسیار ریز عبور بدهید. دقت داشته باشید که اگر فشار پشت موادیکه از صافی می گذرند اعمال شود شیره بیشتری از خرما خواهید گرفت و تفاله و دور ریز شما در حد بسیار کمتری خواهد بود. به این منظور می توانید از یک گوشتکوب ساده استفاده کنید . مواد را به وسیله آن تحت فشار قرار بدهید.
  6. در نهایت بازهم شیره به دست آمده را بپزید تا به غلظت دلخواهتان برسد. پختن شیره علاوه بر غلیظ کردن آن موجب طعم بهتر ان و ماندگاری بیشتر آن نیز خواهد شد.

فروش شیره خرما با کیفیت در حجم بالا

فروش شیره خرما با کیفیت در حجم بالا ما به عنوان یکی از واحد های فروش شیره خرما اقدام به پخش و فروش انواع با کیفیت این محصول در حجم های متفاوت نموده ایم. یکی از فاکتور های مهم در قیمت گذاری شیره خرما خرید آن در حجم بالا بوده که می تواند در قیمت گذاری مناسب و تخفیف آن بسیار موثر باشد.

شما می توانید شیره خرما را در حجم بالا با قیمت بسسیار عالی و مناسب خریداری نمایید و آن را در مکان مورد نظر و انتخابی خود تحویل بگیرید.شیره های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ما از کیفیت بسیار عالی و مناسبی برخوردار هستند و قطعا تمام سلایق را راضی خواهند نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما