خرید شیره خرما تازه 500 گرمی

شیره خرما تازه فواید بسیاری برای بدن دارد.این ماده غذایی در تقویت قلب و عروق، استحکام استخوان ها، رشد طبیعی و نمو جنین در شکم مادر، تامین املاح معدنی مورد نیاز بدن، رفع کمبود آهن ناشی از کم خونی و بسیاری موارد دیگر نقش بسیار مهمی دارد.

شیره خرما طبیعی یکی از بهترین منابع تامین پتاسیم و منگنز است. این ماده جایگزین بسیار خوبی برای شکر سفید است و می توان در تهیه انواع دسر ها، بستنی و حلوا و … از آن استفاده کرد.

خرید خرما پیارم الماس نشان هم به صورت عمده امکان پذیر است و هم به شکل تکی و به اصطلاح خرده فروشی؛ زیرا تمایل مردم به این سمت غالبا بیشتر خواهد بود.

این محصول سرشار از ویتامین هاست اما در عین حال مهم است که این محصول را از مراکز معتبر تهیه کنید.

خرید شیره خرما تازه 500 گرمی

نکات مهم برای تهیه شیره خرما طبیعی تازه

نکات مهم برای تهیه شیره خرما طبیعی تازه شیره خرما در ایران به دو روش تهیه می شود:

  • روش سنتی
  • روش صنعتی (کارخانه ای )

روش سنتی خود به سه دسته تقسیم می شود:

  1. جوشاندن خرما: در این روش خرما و آب را به میزان مساوی در دیگ های بزرگ می ریزند و آنقدر آن ها حرارت می دهند و هم می زنند تا خرما در آب حل شود. پس از آن که آب مخلوط تبخیر شد و غلیظ شد، آن را از صافی رد می کنند. این روش به روش گرم نیز معروف است.
  2. استفاده از حوضچه های سیمانی: در این روش خرماها را در حوضچه های مخصوصی می ریزند و به آن ها فشار وارد می کنند. در اثر فشار وارد شده، شیره خرما از آن خارج می شود.
  3. استفاده از حصیر برای تولید شیره خرما: در این روش خرما ها را به تعداد بسیار زیاد در سبد های حصیری می ریزند. فشار حاصل از وزن خرما ها باعث خارج شدن شیره خرما از زیر سبد حصیری می شود.

برای تهیه شیره ی خرما باید از خرماهای مرغوب استفاده شود. خرماهای کرم خورده و شکرک زده باعث پایین آمدن کیفیت شیره خرمای تولیدی می شوند. خرمای مورد استفاده در این فرایند باید گوشتی و تر باشد. خرماهای خشک گزینه ی مناسبی برای تولید شیره خرما نیستند.

در حین تهیه شیره حتما باید توجه داشت که همراه خرما نباید مواد اضافی باشد. در حین پخت و بسته بندی باید رعایت موارد بهداشتی الزامی است. شیره خرما نباید هیچگونه طعم و بوی سوختگی داشته باشد.

شیره خرمای سنتی رنگ تیره تری از نوع کارخانه ای دارد.

خواص مصرف شیره خرما تازه تقویت استخوان ها

خواص مصرف شیره خرما تازه تقویت استخوان ها شاید شما هم فقط تاثیر شیره خرما در بهبود و درمان کم خونی و کمبود آهن را شنیده باشید. اما باید بدانید که این ماده خواص بسیاری برای بدن دارد.

شیره خرما سرشار از ویتامین است. ویتامین های B1, B2, B3, B5, A و C در این ماده غذایی به وفور یافت می شود. علاوه بر این ها، قند موجود در شیره خرما، فروکتوز است که همان قند میوه است. این یعنی مصرف آن در مقادیر کنترل شده برای افراد دیابتی مشکلی ایجاد نمی کند.

شیره خرما و خرما شکلاتی پارسان به شدت انرژی زا است و مصرف آن در وعده صبحانه به رفع بیحالی و خستگی های مزمن کمک می کند.

یکی از خواص بسیار مفید این ماده برای تقویت استخوان ها و مفاصل است.

به دلیل وجود کلسیم بالا، نقش بسیار خوبی در تقویت استخوان دارد. منیزیم موجود در شیره خرما نیز برای درمان التهاب ها مفید است.

مصرف شیره خرمای طبیعی برای کسانی که آرتروز دارند، مفید است.

طبع این ماده گرم و خشک است و از ایجاد رماتیسم و بیماری های ناشی از سردی جلوگیری می کند. همچنین در تسکین درد های التهاب مفاصل نیز موثر است.

مصرف شیره در زنان باردار از پوکی استخوان جلوگیری کرده و به استحکام و رشد بهتر استخوان های جنین کمک می کند.

فروش کلی شیره خرما تازه به قیمت تولید

فروش کلی شیره خرما تازه به قیمت تولید فروش شیره تازه خرما به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است. این محصول در بسته بندی های مختلفی ارائه می شود که یکی از آن ها شیره 500 گرمی است.

کیفیت این محصول بسیار بالاست و در تولید آن از خرمای درجه یک استفاده شده است.

شما می توانید بدون نگرانی و در هر زمان سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما