خرید انواع شیره خرما ایران

آب خرما عمدتاً به عنوان ماده ای غنی از مواد مغذی مورد استفاده قرار می گیرد که غذایی ایده آل محسوب می شود و فواید زیادی برای سلامتی دارد. خرید انواع شیره خرما ایرانی یکی از بهترین مواد تشکیل دهنده زنجیره غذایی است. به خصوص در جنوب ایران، شیره خرما دارای ارزش های اجتماعی و فرهنگی بالایی است که می توانید در صورت خرید شیره خرما و اطلاع از قیمت شیره خرما، از وب سایت ما خریداری کنید.


خرید انواع شیره خرما ایران

مشخصات انواع شیره خرما ایران

مشخصات انواع شیره خرما ایران

  1. بنابراین شناسایی این محصول در بازار کار آسان نیست و نیاز به مهارت و تجربه دارد. یکی از ساده ترین راه ها برای تعیین شیره اصلی ، رنگ شیره است که معمولاً رنگ آن تیره است و اگر رنگ آن کم باشد ، آب جعلی است و سایر روش های تشخیصی چاشنی محسوب می شوند.
  2. در این آب میوه باید طعم خرما کاملاً حفظ شود. آب خرما ایرانی به عنوان جایگزین مناسبی برای شیرین کننده های تصفیه شده استفاده می شود و بنابراین از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است. آهن طبیعی موجود در آب خرما ایران تعداد گلبول های قرمز خون را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و بنابراین خطر کم خونی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
  3. از طرف دیگر، آهن و سدیم موجود در آب خرما مایعات بدن را متعادل می کند. این به نوبه خود به بهبود گردش خون کمک می کند ، که در کاهش وزن و بهبود سلامتی بسیار مهم است. بنابراین، می بینید که با استفاده از شیره خرما، نه تنها وزن کم می کنید، بلکه بدن خود را در برابر بیماری های مختلف محافظت می کنید.
  4. این بیان که محتوای جامد محلول در آب از آب خرما باید در محدوده 73-67٪ باشد، کیفیت آب را بالا می برد و مقدار خاکستر موجود در آب خرما حداکثر 1.5٪ است. برخی دیگر از ویژگی های آب خرما ایرانی حاوی قندهای کاهنده است، بنابراین میزان قندهای کاهش دهنده در آب خرما باید حداقل 58٪ باشد.
  5. شیره خرما یکی از محصولاتی است که به روش طبیعی و ارگانیک تولید می شود، یعنی بدون مواد افزودنی ممنوع یا شیمیایی ساخته می شود و استفاده از آن نه تنها ضعف کلی را افزایش می دهد، بلکه انرژی و کالری بیشتری را برای فعالیت فراهم می کند. نوشیدن آب خرما به همراه شیر گرم هنگام صبحانه سلول های عصبی را فعال می کند.
  6. آب خرما به راحتی قابل هضم است و می تواند دردهای روماتیسمی ، بیماری های شریانی و وریدی را تسکین دهد. مصرف آن همچنین اختلالات گوارشی را برطرف می کند و باعث تشکیل باکتری های مفید در روده می شود. این غذای خوشمزه حاوی فیبر است که به جلوگیری از یبوست کمک می کند. آب خرما برای تقویت استخوان ها و قلب بسیار مفید است زیرا سرشار از کلسیم است. استفاده از آن باعث تقویت بینایی، دفع سموم از کبد، درمان گلو درد، تب و سرماخوردگی می شود.

انواع مختلف شیره خرما ایران

انواع مختلف شیره خرما ایران
روزانه طعم و بوی آب خرما از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا آب خرما باید طعم و بوی طبیعی داشته و عاری از طعم و بوی ناشی از سوختگی، تخمیر، ترشی و کپک باشد. به عنوان مثال، برگها، ساقه ها، پوست میوه ها، همچنین آفات زنده و مرده یا آثاری از بقایای آنها، مانند تخم مرغ، لارو، شفیره و ذرات شن و ماسه. از طرف دیگر، محتوای ناخالصی های فلزی در آب خرما نباید بیش از حد معمول باشد.، نقض کنید.

یکی از بهترین آب میوه های خرما موجود در بازار ایران که یکی از کشورهای پیشرو در جهان است، آب خرما است که توسط شرکت ما تولید می شود، به همین دلیل ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان خرما است، بنابراین انواع مختلفی وجود دارد با کیفیت آب خرما تولید می کند عمده تولید انواع آب میوه خرما معمولاً در کارخانه ها و در مقیاس صنعتی انجام می شود.

نحوه تولید شیره خرما ایران

نحوه تولید شیره خرما ایران

تولید شیره خرما ایران در انواع مختلف از سوی شرکت تولیدی ما امکانپذیر می باشد و با قیمت خوبی هم به دست مشتری می رسد از این رو روشهای مختلفی برای تهیه انواع مختلف شیره خرما وجود دارد که در زیر به این روشها می پردازیم:

یکی از این روش های تهیه شیره خرما روش جوشاندن یا همان روش گرم کردن می باشد در این شیوه تولید، خرما را ابتدا در دیگ‌های سر باز قرار می دهند و به اندازه وزن میوه به آن آب اضافه می‌کنند سپس مخلوط آب و خرما حرارت داده می‌شوند تا شیره در آب به طور کامل حل شوند و حرارت را تا حدی که شیره به غلظت مورد نظر برسد ادامه می‌دهند.

در نهایت با قطع حرارت مخلوط را صاف کرده و در ظرف‌های پلاستیکی یا حلب‌های فلزی پر می کنند و تفاله باقی مانده آن را نیز به مصرف دام می‌رسانند دومین روش تهیه شیره در حوضچه‌های سیمانی یا همان روش سرد می باشد که ابتدا خرما را در حوضچه‌هایی بلندتر از سطح زمین قرار می دهند.

سپس خرماها در اثر نیروی وزن به هم فشار وارد می کنند و شیره از سوراخی که در ته حوضچه تعبیه شده است خارج و جمع آوری می‌شوند. این نوع شیره طبیعی می باشد و به آن شیره خرمای طبیعی نیز گفته می شود از طرفی دیگر این حوضچه‌های سیمانی را نیز در زبان محلی مدبسه نیز می‌نامند در سومین روش برای تولید شیره خرما از طریقه حصیر استفاده می کنند.

به گونه ای که در برخی نواحی جنوب کشور مانند میناب، به جای حوضچه‌های از جنس سیمانی، خرما را در محفظه‌ای که از برگ خرما به صورت سبد حصیری ساخته شده است می‌ریزند و در اثر فشار خرماها بر روی همدیگر شیره آن از منافذ حصیر خارج خواهند شد.از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره نحوه تولید شیره خرما ایران می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید.


قیمت خرید شیره خرما ایران

قیمت خرید شیره خرما ایران قیمت خرید شیره خرما ایران با نوسانات بسیاری همراه است از این رو شرکت تولیدی ما یکی از فروشنده شیره خرما در بازار می باشد این محصول را با قیمت مقرون به صرفه ای به دست مصرف کنندگان می رساند که کیفیت بالایی دارد و حتی به کشورهای اروپایی هم صادر می گردد.

از این رو با توجه به نوسانات موجود در بازار ارز که سبب شده بسیاری از محصولات با تغییر قیمت همراه باشند مجموعه ما قیمت خرید شیره خرما را با ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد از این رو شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت ما از قیمت خرید شیره خرما ایران مطلع شوید و با کارشناسان ما در این زمینه صحبت کنید و این محصول را خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما