خرید انواع شیره خرما اصفهان

در حال حاضر خرید شیره خرما اصفهان در انواع گوناگون با برندهای متفاوت و نیز بسته بندی های متنوع را می توان از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور انجام داد که از معتبر ترین مراکز شرکت های تولیدی معتبر و نیز نمایندگی های مجاز و عمده فروش می باشند.

همچنین بهترین، آسان ترین، سریع ترین و نیز ارزانترین راه کار خرید این محصول غذایی با ارزش از طریق مراجعه به شبکه های اینترنتی محصول به روش آنلاین و غیر حضوری است که خرید به این روش بسیار ارزان و مقرون به صرفه و دارای مشتریان متعددی می باشد.

خرید انواع شیره خرما اصفهان

مشخصات انواع شیره خرما اصفهان

مشخصات انواع شیره خرما اصفهان

امروزه اصفهان یکی از یزرگترین تولید کنندگان شیره خرما در دنیا به حساب می آید که توانسته در این راستا از جنبه صادراتی و اقتصادی بالایی برخوردار باشد.

لازم به یادآوری است از مشخصات شیره خرما اصفهان می توان به کیفیت بالای آن، غلظت بسیار بالا، شکل و رنگ ظاهری آن که به رنگ سیاه است، طعم و مزه عالی و بوی خاص خرما اشاره نمود که برای سلامت بدن بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین از دیگر خصوصیات بارز شیره خرما می توان به نحوه و روش بسته بندی آن اشاره نمود که بسته بندی های آن دارای درج نشان استاندارد جهانی، پروانه ساخت، سری ساخت، تاریخ تولید و انقضاء و پروانه بهداشتی می باشد که افراد می توانند با توجه به این علائم و نشانه ها با خیال راحت محصول خود را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

معمولا نمایندگی ها و مراکز بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارد که تمامی محصولات ارگانیک و خالص خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت مستقیم از شرکت های تولیدی معتبر و دارای پروانه و مجوزهای لازم بهداشتی و همچنین تحت نظارت سازمان غذا و دارو دریافت و به بازارهای جهانی عرضه می نمایند که عرضه مستقیم و بدون واسطه بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای خریدار می باشد.

کیفیت مطلوب شیره خرما اصفهان

کیفیت مطلوب شیره خرما اصفهان

همواره یکی از انواع فرآورده های غذایی با ارزش خرما، شیره آن می باشد که با توجه به خواص بی شماری که دارد به درمان انواع بیماری ها کمک شایانی می کند که امروزه مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

همچنین عوامل متعددی در کیفیت مطلوب شیره خرما اصفهان دخالت دارند که شامل: نوع بسته بندی، نحوه تولید و توزیع شیره خرما، استندارد و ارگانیک بودن محصول، نوع خرما در تولید آن، استفاده از دستگاه های صنعتی مدرن طی فرایند تولید آن، رعایت اصول و نکات بهداشتی و دیگر موارد می باشند که در صادرات آن به اکثر کشورهای دنیا از اهمیت اقتصادی زیادی برای کشور برخوردار می باشد.

ضمنا صادرات شیره خرما در حجم و تناژ بالا با کیفیت عالی به روش مستقیم باعث کوتاه شدن دست واسطه ها شده که تأثیر بسزایی در قیمت آن داشته و نیز سبب افزایش تولیدات بیشتر محصول، ایجاد بازارهای رقابتی بین انواع برندهای ایرنی با نوع خارجی آن و همچنین موجب توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور گردیده که امروزه از مشتری مداری و بازار پسندی زیادی برخوردار می باشد.

شایان ذکر است از شیره خرما به دلیل تنوع غذایی زیادی که دارد به عنوان میان وعده در صبحانه و عصرانه از خواص و کاربرد زیادی برخوردار است و نیز در تولید انواع دسرها، شیرینی ها، انواع کیک و کلوچه و غیره استفاده های زیادی می شود که با توجه به مزایای خاصی که دارد برای حفظ سلامت بدن از اهمیت گسترده ای برخوردار می باشد.

روش تهیه شیره خرما اصفهان

روش تهیه شیره خرما اصفهان

روش تهیه شیره خرما به دو صورت مکانیزه یا صنعتی یا به صورت سنتی و خانگی در ایران تولید می شود که به طور حتم نوع صنعتی آن از استانداردها و موارد بهداشتی و کاملا طبیعی برخوردار بوده که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

برای تهیه شیره خرما به مواد اولیه خالص و ارگانیک که خرما و آب است نیاز می باشد بدین صورت که در روش سنتی ابتدا خرماها را شسته و آن ها را در دیگ بزرگی ریخته و نیز به مقدار وزن خرما به آن آب اضافه می کنند و می گذارند تا با حرارت ملایم بجوش آید.

سپس وقتی که خرما در آب به خوبی حل شد محلول بدست آمده شیره خرما را با حرارت بالاتری می پزند تا غلظت و رنگ و شکل ظاهری خود را بدست آورد که با این وجود شیره خرما آمده شده و پس از سرد شدن آن را در بسته های بندی های متنوع به طور کاملا استاندارد و بهداشتی دارای سیب سلامت جهانی و نیز ظرف های شیشه ای و پلاستیکی مخصوص قرار می دهند و روانه بازار می کنند که امروزه از فروش و سود زیادی برخوردار می باشد.

همچنین در روش صنعتی توسط کارخانه تولید شیره خرما در اصفهان این محصول غذایی ارزشمند را با استفاده از انواع خرماهای مرغوب و تازه و نیز کاملا ارگانیک طی مراحل فرایند تولید توسط دستگاه های صنعتی مدرن و نیز بهره گیری از نیروی مهندس و متخصص انسانی با سابقه کاری بالا و تجربه زیاد در این عرصه توانسته محصولی با کیفیت عالی تولید و با قیمت مناسب روانه بازارهای جهانی نماید که با بسته بندی های متنوع در اوزان مختلف با برندهای متفاوت توانسته کام مشتریان زیادی را شیرین و از میزان متقاضیان زیادی از سراسر دنیا برخوردار باشد.

فروشگاه مرکزی شیره خرما اصفهان

فروشگاه مرکزی شیره خرما اصفهان

فروشگاه شیره خرما محصول خود را با درجه کیفی مطلوب با قیمت مناسب در برندهای متفاوت و نیز بسته بندی های شیک و استاندارد در بین مشتریان خود ارائه می کند که اغلب با توجه به ذائقه و سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود.

همچنین فروشگاه اینترنتی محصول یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های مرکزی و سراسری در کشور هستند که با ارائه خدمات به مشتریان خود به طور شبانه روز در حال انجام فعالیت هستند و توانسته اند این محصول غذایی عمده را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهند که از فروش و بهره زیادی برخوردار می باشند.

ناگفته نماند که فروش اینترنتی محصول از طریق این فروشگاه ها مزایای خاص خود را داشته و باعث صرفه جویی در وقت، انرژی و نیز هزینه های جانبی دیگر محصول مانند: انبار داری، حمل و نقل، نگهداری و همچنین صرفه اقتصادی شده که مشتریان اغلب ترجیح می دهند این روش را برای خرید محصول خود انتخاب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما