خرید انواع شیره خرمای پیارم

خرید شیره خرمای پیارم با کیفیت عالی از این مجموعه انجام می گیرد. خرما جزو میوه های مقوی و پرخاصیت بوده که علاوه بر گوشتی بودن دارای شیره فراوان و طعمی شیرین است که برای گرفتن شیره گزینه مناسبی می باشد. شیره خرمای پیارم جز بهترین ها بوده که به روش سنتی و صنعتی قابل تولید می باشد. مزه شیرین این ماده با هر ذائقه ای سازگار بوده و افراد می توانند از آن استفاده کنند.‌ در این فروشگاه شیره های با کیفیتی به فروش می رسند که عطر و طعم خوبی دارند.

خرید انواع شیره خرمای پیارم

معرفی انواع شیره خرمای پیارم

معرفی انواع شیره خرمای پیارم شیره خرما پیارم بر اساس کیفیت و مرغوبیتش درجه بندی می شود که در انواع مختلف هستند که عبارتند از:

  • شیره خرما پیارم درجه یک صادراتی
  • شیره خرما درجه دو
  • شیره خرما درجه سه

از بارزترین مشخصات شیره خرما با کیفیت می توان به عطر و طعم بی نظیر آن اشاره کرد که مزه ای طبیعی و ارگانیک دارد و شیرینی آن به اندازه می باشد و فرد را دلزده نمی کند.

رنگ این ماده به رنگ طبیعی میوه بستگی دارد اما به دلیل اینکه رطوبت آن به صورت کامل گرفته می شود بیشتر رنگی تیره و غلظتی بالا پیدا می کند که تنها یک قاشق از آن به عنوان طعم دهنده مصرف می شود. از دیگر مشخصات می توان به شکرک نزدن اشاره کرد که نشان از طبیعی بودن قند محصول است‌.

این مواد شیرین مصارف زیادی را به خود اختصاص می دهند. نمونه های سنتی اصولا دارای غلظت بیشتر و همچنین رنگ تیره تری هستند چون بیشتر روی حرارت ملایم می مانند. محصولات با کیفیت دارای ماندگاری بالایی هستند و شما می توانید با نگهداری از آن در محیطی خنک تا مدت ها از آن استفاده کنید.

مشخصات کلی شیره خرمای پیارم

مشخصات کلی شیره خرمای پیارم شیره خرما، کشت خرما های کیفیت پایین حدود ۶۰ درصد از کل گیاهان را به خود اختصاص می دهد. این خرماها در اندازه و طعم ضعیف بوده و برای مصرف مناسب نیستند و معمولا به عنوان خوراک حیوانات به قیمت های پایین فروخته می شود. وجود مقدار قند بالا در این گونه های با کیفیت پایین باعث می شود آنها را برای استفاده صنعتی مناسب سازند، بنابراین از این خرماها می توان محصولات متنوعی تولید کرد.

شیره خرما احتمالا شایع ترین محصول خرما است. به دو روش مختلف تولید می شود: یا در سطح داخلی و روستایی با استخراج و جوشاندن شیره، یا در مقیاس صنعتی یا نیمه کامل، فرآیند متشکل از استخراج، روشن شدن و غلظت شیره خرما است.

شفاف سازی تنها فرآیند آزاد سازی شیره خالص از مواد غیر حلال را پوشش نمی دهد بلکه با حذف برخی از مواد محلول و مواد نیمه جامد را نیز شامل می شود. توجه شده است که روش های شفاف سازی، به عنوان کاربردی برای کشت گونه های کم کیفیت، مشکلات کیفیت را به همراه دارند.

هدف از این مطالعه، استفاده از یکی از گونه های خرما با کیفیت پایین برای تولید شیره با کیفیت خرما توسط بهبود فرآیند شفاف سازی است. تولید این نوع محصول از خرما می تواند درآمد بیشتری برای کشاورزان ایجاد کند، امنیت غذایی و خودکفایی را تامین کند، واردات این محصول را کاهش دهد و منجر به انعطاف بیشتر محصولات می شود و در نتیجه اقتصاد ملی را خرمااز بازار محلی ایران به دست آمدند.

از یک ظرف خرد کننده برای خرد کردن خرما به ضخامت ۰.۵-۱ سانتی متر استفاده شد و سپس خرما با مخلوط برابر از آب با استفاده از فن پوشش دهنده مخلوط شد. سپس مخلوط به مدت ۲۰ دقیقه در ۶۰ درجه سانتی گراد، آب استخراج شده از طریق پارچه مشلین و پالپ باقی مانده با آب مخلوط شد و دوباره استخراج شد.

مهمترین خواص شیره خرمای پیارم

مهمترین خواص شیره خرمای پیارم شیره خرما بسیار پر خاصیت و مقوی است و به تامین انرژی بدن کمک کرده و برای درمان دیابت بسیار مفید است. همچنین دارای مقادیر زیادی فیبر است و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و از یبوست و بواسیر تا حد بالایی پیشگیری می کند.

به دلیل داشتن کاروتنوئید و ویتامین A برای تقویت بینایی چشم بسیار مفید است و از شب کوری تا حد بالایی پیشگیری می کند. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • خاوی مقادیر زیادی آهن و اسید فولیک بوده و برای درمان کم خونی و بیماریهای خونی مفید است. و به دلیل داشتن فولات بالا به افزایش گلبول های قرمز خون کمک بالایی می کند.
  • به درمان خستگی و ضعف بدن کمک کرده و به دلیل داشتن ویتامین B برای تقویت سلول های عصبی مغز مفید است.
  • چاق کننده بوده و باعث چاقی صورت می شود.
  • حاوی مقادیر زیادی ویتامین Cو E بوده و با کلاژن سازی پوست از پیری پوست جلوگیری می کند.
  • تقویت کننده قوای جنسی بدن است و به باعث افزایش سطح باروری زنان و مردان می شود.
  • تقویت کننده پوست و مو بوده و از ریزش و سفیدی مو پیشگیری می کند.
  • حاوی مقادیر زیادی کلسیم و پتاسیم است و برای درمان پوکی استخوان مفید است و به استحکام استخوان ها کمک بالایی می کند.

فروش انواع شیره خرمای پیارم

فروش انواع شیره خرمای پیارم فروش شیره خرما پیارم در فروشگاه شیره خرما در سراسر کشور انجام می شود. این مرکز بزرگترین ارائه کننده شیره خرمای پیارم در کشور به شمار می رود که توانسته با ارائه محصولی با کیفیت پاسخگوی نیاز بازار باشد و رضایت مصرف کنندگان را جلب کند. تنوع در محصولاتی که به فروش می رسد بالا است و مشتری می تواند متناسب با نیاز و مصرف خود خرید را به صورت عمده و جزیی انجام دهد.

مناسب بودن نرخ عمده باعث گرایش مصرف کنندگان به عمده فروشی شده است. روش های فروش متفاوت است و در هر کدام خدمات گسترده ای به مصرف کنندگان ارائه می شود. یکی از این خدمات امکان خرید و فروش اینترنتی است که سودآوری زیادی برای تولید کننده و مصرف کننده به همراه دارد. در این روش تمامی محصولات به همراه قیمت در این سایت به نمایش گذاشته می شود.

بدین ترتیب مشتری می تواند با مشاهده و مقایسه آنها در اسرع وقت و تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت کرده و پس از پرداخت هزینه به صورت الکترونیکی آن را درب منزل تحویل بگیرد. در این صورت در زمان و هزینه های رفت و آمد صرفه جویی کند. لازم به ذکر است فروشنده شیره خرما در این راستا با ارائه محصولی ارگانیک توانسته سود خوبی عاید خود کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما