تولید کننده شیره خرما خوب در سال 99

شیره خرما محصولی بسیار با کیفیت و پر خاصیت است که دارای خواص درمانی بسیار زیادی نیز می باشد. این خوراکی خوشمزه از لحاظ ظاهری دارای رنگ قهوه ای بوده و طعم و مزه آن کاملا مشابه خود میوه خرما است. تولید شیره خرما در کارخانه ها و مراکز تولید کننده شیره خرما خوب در سال ۹۹ روندی افزایشی به خود گرفته بود. زیرا مردم روز به روز بیشتر به خواص آن‌ پی برده و بیشتر از قبل نسبت به مصرف آن رغبت نشان می دهند.‌

تولید کننده شیره خرما خوب در سال 99

جایگزینی شیره خرما به جای شکر در بستنی

جایگزینی شیره خرما به جای شکر در بستنی بستنی از جمله خوراکی های بسیار خوشمزه ای است که در تمام فصول سال استفاده می شود و طرفداران خود را همیشه و در هر شرایطی حفظ می کند. بستنی از ترکیب شیر و شکر ساخته می شود که به همین دلیل برای بسیاری از افراد دیابتی محدودیت استفاده دارد. شیره خرما می تواند جایگزین بسیار عالی و مناسبی برای شکر در تولید بستنی باشد.

استفاده از شیره به جای شکر علاوه بر سازگارتر کردن آن برای افراد دیابتی موجب مقوی تر شدن و پرانرژی تر شدن بستنی نیز می شود. اگر شما هم به روش خانگی بستنی درست می کنید به ترتیب زیر می توانید از شیره برای شیرین کردن آن استفاده نمایید؛

  • به منظور تولید این بستنی خانگی شما به جای شکر نیاز به شیره دارید. در مرحله اول دقیقا همانند مراحل تولید بستنی مواد را باهم مخلوط کنید و اگر از صعلب هم استفاده کنید بسیار کیفیت کارتان بالا می رود.
  • در گام دوم که می خواهید شیره را مخلوط کنید ابتدا مقداری کمتر از آن را با موادتان مخلوط کنید و مزه آن را بگیرید. شیره به دلیل وجود شیرینی زیاد ممکن است بیش از حد بستنی تان را شیرین کند. پس کم کم آن را استفاده کنید و در هر مرحله طعم آن را بچشید.
  • سپس بستنی اماده شده را در فریزر قرار بدهید و پس از آماده شدن نوش جان کنید. دقت داشته باشید که رنگ بستنی شما تقریبا کرم تیره و یا قهوه ای روشن خواهد بود و بخاطر وجود شیره بستنی با رنگ سفید نخواهید داشت. اما طعم و مزه ای بسیار عالی و دلچسب خواهد داشت.

خواص شیره خرما خوب برای فشار خون

خواص شیره خرما خوب برای فشار خون شیره خرما خواص درمانی بسیار زیادی برای بدن دارد. بسیاری مواقع افرادی که دچار قند خون یا فشار خون بالا هستند توان مصرف مواد شیرین را ندارند و به جای شیرینی جات دیگر از شیره خرما که دارای شیرینی طبیعی بوده و مصرف متعادل آن برای قند و فشارخون مضر نیست و مشکلی ایجاد نمی کند‌.

کسانی که از قند خون بالا رنج می برند و همچنین فسار خون پایین نیز دارند نمی توانند از مواد شیرین برای بالا بردن فشار خون خود استفاده کنند. به همین دلیل مصرف شیره خرما در این مورد بسیار موثر و سودمند است‌.

به این صورت که مصرف آن را در حد تعادل که موجب بالا رفتن قند خونتان نشود در سبد غذایی خود بگنجانید تا از افت زیاد از حد فشار خونتان جلوگیری به عمل بیاورد. این محصول بسیار عالی و بی ضرر برای افرادی با فشار خون بالا و همچنین موثر و سودمند برای افراد با فشار خون پایین واقع می شود‌.

فروشگاه عرضه شیره خرما خوب کیلویی

فروشگاه عرضه شیره خرما خوب کیلویی تولید و عرضه شیره خرما به صورت حضوری و غیر حضوری در وزن ها و بسته بندی های متنوعی انجام می شود. این محصول به صورت فله نیز توزیع می شود که عمدتا در دبه های ده الی بیست لیتری به فروش می رسد. فروش آن به صورت فله زیاد بهداشتی نیست و بهتر است به جای نوع فله آن شیره خرما کیلویی را خریداری کنید.

ما به عنوان فروشگاه عرضه شبره خرما کیلویی خوب اقدام به توزیع عمده نوع با کیفیت و عالی این محصول نموده ایم. شما می توانید با خیال راحت این محصول را با دریافت تضمین کیفیت از طرف ما خریداری نموده و آن را در محل مورد نظر خودتان از ما تحویل گرفته و از خوردن آن نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما