تولید انواع شیره ی خرما خالص

شیره ی خرما خالص یکی از بهترین مواد غذایی می باشد که شما می توانید در همه میان وعده ها و حتی وعده های اصلی غذایی خود از آن لذت ببرید؛ زیرا انواع شیره خرما مقوی، لذیذ و مناسب تمامی افراد است. با ما همراه شوید، قصد داریم خواص و روش تهیه شیره خرمای خالص را شرح داده، و تولیدکننده انواع شیره خرما خالص را به شما عزیزان معرفی کنیم.

تولید انواع شیره ی خرما خالص

توضیحاتی درباره شیره ی خرما خالص

توضیحاتی درباره شیره ی خرما خالص خرما پیارم تلفظ مرغوب و اصل را می‌ توان به راحتی از روی رنگ آن نیز تشخیص داد، شیره خرما یکی از سالم ترین و خوشمزه ترین خوراکی های دنیا است؛ زیرا مقدار بسیار بالایی انرژی داشته و به دلیل طبع گرمی که دارد مناسب تمامی مزاج هاست.

شیره خرما ویتامین b۱، b۲، b۳ و b۵ را داشته و علاوه بر آن مقادیر بسیار بالایی ویتامین a۱ و ویتامین c دارد که این می تواند شما را از مصرف مولتی ویتامین معاف کرده و بهترین و بالاترین سطح سلامتی را برایتان به ارمغان آورد.

شیره خرما بیشتر به عنوان صبحانه و یا یک میان وعده خوشمزه شناخته می‌شود، اما بهتر است بدانید که بسیاری از هم وطنان جنوبی ما از این ماده مغذی جهت طعم دار کردن غذاهای دریایی که طبع سردی دارند بهره می برند؛ شیره خرما خود مواد اصلی بسیاری از غذاهای ایرانی بوده و طعم دهنده حلواها و شیرینی‌های لذیذ بسیاری از نقاط کشورمان است.

شیره خرما به دلیل خواص بی نظیری که دارد، می تواند بهترین جایگزین شیرینی‌جات و مواد غذایی مصنوعی نظیر مرباجات باشد؛ زیرا خرما حاوی انواع قندهای گلوکز، ساکارز و فروکتوز بوده و ماده غذایی کاملاً طبیعی و خالص است؛ پس به شما عزیزان توصیه می‌کنیم با مصرف این ماده مغذی و با ارزش خود را در برابر بیماری دیابت بیمه کنید.

روش تهیه شیره ی خرما خالص

روش تهیه شیره ی خرما خالص شما برای تهیه شیره خرمای خالص و خوشمزه به چند چند چیز کوچک نیاز دارید؛ خرمای سالم و شیره دار آب یک قابلمه که خرما مناسب حجم خرمای شما باشد یک شعله مناسب جهت جوش آوردن خرما و آب و در نهایت یک پارچه تمیز نخی برای صاف کردن شیره.

در ابتدا شما باید خرما های شیردار را تهیه کنید و آنها را به دقت شسته و هسته آنها را جدا کنید. سپس آنها را به همراه مقداری آب داخل یک قابلمه بزرگ ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید؛ آب باید به اندازه‌ای باشد که خرما ها را کاملاً پوشانده و خرما در آن کاملاً غوطه ور شود.

سپس تا جوش آمدن کامل آب صبر کنید؛ حال خرماها خود به خود له شده و در این مرحله شما باید محلول درون قابلمه را رها کنید و تا جوش آمدن آب کمی صبور باشید.

خرما پیارم اهواز غلیظ کاملاً خالص بوده و اصل می باشند بنابراین مصرف نمودن آنها نیز برای بدن ما بسیار مقوی خواهد بود.

حرارت باید بسیار کم باشد و شما کف روی قابلمه را به خوبی بگیرید؛ سپس درب قابلمه را ببندید و حدود ۴۵ دقیقه طول می کشد تا آب و خرما به خوبی جوشیده و له شوند. سپس شما باید شعله را خاموش کرده و صبر کنید تا محلول آب و خرما که به یک شیره بسیار غلیظ و یکدست تبدیل شده است سرد شود.

حال خرما ها را داخل یک کیسه یا پارچه نخی قرار داده و با دست آن را به خوبی تحت فشار قرار دهید تا شیره از پارچه خارج شود؛ دقت کنید که نباید این پارچه نخی خیلی نازک باشد زیرا ممکن است گوشت خرما از پارچه رد شده و شیره را از حالت یکدست خارج کند. حال مجددا شیره خارج شده از پارچه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا به آهستگی جوشیده و به غلظت مناسب برسد.

خواص انواع شیره ی خرما خالص

خواص انواع شیره ی خرما خالص شیره خرما بسیار خوش خوراک و پرخاصیت است، زیرا طبع گرم و خشکی دارند به همین دلیل می تواند برای تمامی افراد مناسب باشد؛ این مطلب را تا پایان دنبال کنید، به شما این اطمینان را می‌دهیم که حداقل یکی از خواص این اکسیر سلامتی نظرتان را به شدت جلب خواهد کرد.

شیره خرما علاوه بر مزه فوق العاده ای که دارد پر کالری بوده و می تواند انرژی مورد نیاز شما را جهت فعالیت‌های روزانه تامین کرده و همچنین قدرت یادگیری فرزندانتان را افزایش دهد؛ شیره خرما فاقد هرگونه زیانی برای شما و فرزندانتان بوده و می‌تواند یک داروی تضمینی جهت افت انرژی شما باشد.

اگر از خستگی و کسالت همیشگی رنج می برید شیره خرما خالص می تواند بهترین گزینه جهت درمان این عارضه باشد، زیرا شیره خرما دارای ویتامین های حیاتی گروه B، منیزیم و فسفر می باشد که می تواند خستگی و کسالت را برای همیشه از شما دور نگه دارد.

شیره خرما می‌تواند سرزندگی و شادابی را به شما هدیه کند زیرا حاوی مقدار بسیار بالایی اسید فولات و آهن می‌باشد؛ این بهترین میان وعده برای مادران باردار است، زیرا علاوه بر مبارزه با کم خونی و فقر شدید آهن می تواند با افزایش انرژی به زایمان آسان آنها کمک کرده و همچنین سطح انرژی و اکسیژن رسانی به آنان را افزایش دهد.

یبوست و انواع بیماریهای دستگاه گوارشی امروزه یکی از معضلات نیمی از هموطنانمان است؛ زیرا عدم رعایت رژیم مناسب غذایی بر اساس هرم انرژی توسط ورزشکاران، کارمندان، دانشجویان و حتی کودکان، آمار بیماری‌های دستگاه گوارشی را در کشورمان به بالاترین حد ممکن رسانده است؛ شیره خرما با حضور پررنگ خود بر سر سفره های ایرانی میتواند این معضل بزرگ را به سرعت حل کند.

شیره خرما فیبر فراوانی دارد و خاصیت ملین آن می تواند یبوست را برای همیشه از شما دور نگه دارد؛ علاوه بر فیبر می‌توان به فعالیت بالای باکتری های موجود در دستگاه گوارش اشاره کرد که در حضور شیره خرما اتفاق می افتد و این می تواند هضم و جذب غذا را در درون روده بزرگ افزایش داده و کمک شایانی به رشد کودکان و حفظ انرژی بزرگسالان باشد.

معجزات فراوان شیره خرما به دستگاه گوارش و گردش خون شما ختم نمی شود، بلکه شما می توانید شفافیت چشم و بینایی خارق العاده خود را از این اکسیر با ارزش جوانی طلب کنید؛ زیرا بتاکاروتن موجود در شیره خرما می‌تواند از خشکی و عفونت چشمان شما جلوگیری کرده و کمک شایانی در تقویت بینایی شما باشد.

فروش انواع شیره ی خرما خالص

فروش انواع شیره ی خرما خالص به بررسی شیوه تهیه شیره خرما خالص پرداخته و خواص بی شمار آن را مورد تحلیل قرار دادیم؛ اما آیا می دانید چگونه می توان بهترین کیفیت شیره خرمای خالص را تهیه کرده و از خواص و طعم بی نظیر آن لذت برد؟!

شهدینا با سالها تجربه در زمینه فروش و تولید شیره خرما، انجیر، انگور، توت، سه شیره و چهار شیره اقدام به فروش شیره خرما اصل و درجه یک نموده است و شما هم وطنان می توانید با خیال آسوده از بهداشت صددرصدی محصولات و قیمت واقعی آنها اقدام به خرید شیره خرما نمایید.

شهدینا با حذف واسطه ها علاوه بر کاهش قیمت محصولات، اقدام به حفظ محصولات از انواع آلودگی های محیطی نموده و بهداشت صددرصدی محصولات را تضمین می نماید؛ ما به سلامت شما اهمیت می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما