تولید انواع شیره خرما جنوب

خرما میوه ی نواحی گرمسیر و جنوبی کشور می باشد که برای بیماری های بسیاری مفید است.از این میوه شیره ی خرما به دست می آید.

خرما پیارم تلفظ مرغوب و اصل را می‌ توان به راحتی از روی رنگ آن نیز تشخیص داد،تولید انواع شیره خرما در شهرهایی مانند بوشهر، خوزستان، زابل، زاهدان و بندر عباس صورت می گیرد. شیره خرما جنوب به صورت بسته بندی و فله توسط کارخانه های تولید کننده به شهرهای مختلف کشور فرستاده می شود. شیره خرمای جنوب جزو با کیفیت ترین شیره خرما محسوب می شود.

تولید انواع شیره خرما جنوب

بررسی کامل شیره خرما جنوب

بررسی کامل شیره خرما جنوب

شیره خرما یکی از پر خاصیت ترین مواد مفید برای بدن به شمار می آید. شیره خرما به دو روش صنعتی که به وسیله ی دستگاه و روش دیگر سنتی می باشد که با استفاده از دست انجام می پذیرد.

خرما پیارم اهواز غلیظ کاملاً خالص بوده و اصل می باشند بنابراین مصرف نمودن آنها نیز برای بدن ما بسیار مقوی خواهد بود.

شیره خرما دارای ویتامین های گروه B می باشد و علاوه بر آن ویتامین A و C نیز دارد.وجود ویتامین های مختلف در این شیره باعث درمان بیماری های گوناگونی مانند بیماری های مربوط به چشم و استخوان، مو و پوست می شود.

تهیه شیره خرما به روش دست ساز که به چند صورت انجام می شود. اولین روش استفاده از حوضچه های می باشد که با سیمان درست شده اند. به این روش روش سرد نیز گفته می شود.

استفاده از این روش به این صورت است که خرماها بعد از جمع آوری درون حوضی که از زمین فاصله دارد قرار می گیرد بر اثر فشاری که خرما بر روی هم می آورند شیره ی آن ها از سوراخی که در پایین حوض قرار گرفته خارج می گردد.

روش دیگری که به آن روش گرم نیز گفته می شود اینگونه می باشد که با استفاده از حرارت و گرما، خرماها را در آب حرارت می دهند تا شیره ی آن خارج گردد سپس آن را صاف می نمایند.ولی در روش صنعتی کار به گونه ی دیگر و بدون دخالت دست و با استفاده از دستگاه های مربوط به شیره گیری صورت می گیرد.

البته در روش تولید شیره خرما به روش های سنتی مشکلاتی از قبیل تولید پایین، امکان آلودگی بیشتر محصول و حرارت دادن بیش از اندازه که باعث کم شدن قند های طبیعی شیره خرما می شود نیز وجود دارد.

طعم بی نظیر شیره خرما جنوب باعث شده است که علاقمندان خاص خود را به دست آورد.از شیره خرما می توانید به عنوان داروی برای چاقی نیز استفاده نمایید. شیره ی خرمای شهرهای جنوبی کشور دارای کیفیت خوبی می باشد.

افرادی که قصد خرید شیره خرما را دارند می توانند با مراجعه با سایت خرید و فروش و از طریق اینترنتی اقدام به خریداری این محصول پر خاصیت نمایند.

خواص درمانی شیره خرما جنوب

خواص درمانی شیره خرما جنوب

از خواص درمانی شیره خرما جنوب می توان به داشتن ویتامین های مختلفی مانند B، C، A در آن اشاره کرد. افرادی که مشکل دفع مزاج (یبوست) دارند می توانند با مصرف شیره خرما که دارای فیبر می باشد خود را درمان نمایند.

از جمله خواص درمانی مهمی که می توان از آن نام برد تقویت حافظه و افزایش انرژی در بدن می باشد که این امر با مصرف شیره خرما امکان پذیر است. تقویت قوه ی بینایی و پیشگیری از خشکی چشم و رفع خستگی از خواص درمانی شیره خرما می باشد.

شیره خرما دارای مواد معدنی مفیدی از جمله کلسیم،منیزیم ، روی، مس، پتاسیم و فسفر می باشد که هر کدام از این مواد برای بدن ضروری است. وجود آهن در این ماده خوشمزه و شیرین به افرادی که دچار مشکل کم خونی هستند کمک می نماید. مصرف شیره خرما باعث خون‌سازی در بدن می شود.

اگر لاغر هستید و می خواهید کمی به وزن ‌تان اضافه کنید می توانید با خوردن شیره خرما به هدف خود دست یابید. شیره خرما دارای طبع گرمی می باشد بنابراین خوردن آن به افراد سرد مزاج توصیه می شود.

وجود ویتامین های مفید برای بدن در شیره خرما باعث شده است که با مصرف آن به پوستی زیبا و صاف دست پیدا کنید. مشکل بی میلی جنسی، افزایش رشد مو و مستحکم نمودن استخوان ها با مصرف شیره خرما رفع می گردد.

در برخی از شهرهای استفاده از شیره خرما در مصرف آن با برف، برنج و همچنین شیر صورت می گیرد. شهرهای جنوبی کشور که در تولید این محصول بسیار مفید مشغول به فعالیت هستند عبارتنداز خوزستان، بوشهر، زاهدان و بندر عباس .

فروش شیره خرما از طریق فروشگاه های ارائه دهنده ی محصول امکان پذیر می باشد. از روش های دیگری که می توان اقدام به فروش شیره خرما نمود بازار های مربوط به پخش این محصول است.

طعم بی نظیر شیره خرما جنوب

طعم بی نظیر شیره خرما جنوب

مزه ی شیره خرما جنوب بسیار خوشمزه و همچنین خوش طعم می باشد. این شیره طعم شیرینی دارد. مزه شیرین این خرما به دلیل داشتن قند های طبیعی مانند فروکتوز، ساکاروز و همچنین گلوکز می باشد. البته مصرف آن برای افرادی که از بیماری دیابت رنج می برند باید کم باشد.

استفاده از شیره هایی که دارای رنگ شفاف هستند توصیه می شود زیرا اصل و طبیعی بودن شیره را نشان می دهد. طعم شیره خرما نباید ترش باشد زیرا در این صورت شیره دچار ترشیدگی شده است و نا مناسب برای مصرف می باشد.

استفاده از شیره خرمایی که دچار کپک زدگی و همچنین سوختگی می باشد نیز توصیه نمی شود، زیرا محصولی که دارای کیفیت و خواص درمانی باشد این مشخصات را دارا نمی باشد.

طعم و بوی شیره خوب و سالم بدون مواردی که ذکر شد است. از انواع شیره خرما می توان به نوع فله و نوع بسته بندی آن اشاره نمود که به درخواست مشتری خریداری می شود.

فروش انواع شیره خرما جنوب

فروش انواع شیره خرما جنوب

فروش انواع شیره در بازارهای توزیع امکان پذیر می باشد. این بازار ها در شهرهای مختلف کشور وجود دارند تا نیاز مشتریان به این محصول را رفع نمایند. فروش انواع شیره به صورت بسته بندی و فله ای صورت می گیرد. خریداران بسته به نیاز خود نوع آن را انتخاب می نمایند.

خرید نوع فله ای شیره خرما می تواند مقرون به صرفه باشد. زیرا در این نوع خرید هزینه ی کمتری نسبت به خرید جزئی پرداخت می شود. بسته بندهایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است می تواند استفاده از شیشه و یا به شکل قوطی باشد.

فروشگاه شیره خرما می ت. آنند محصولات خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت های معتبر به فروش برسانند. در این روش فروشندگان با درج قیمت و نوع محصول به خریداران اطلاع رسانی می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما