بازرگانی فروش شیره خرما بسته بندی جهرم

خرما خوراکی شیرین و گوشتی است که در شهر های جنوبی کشت می شود یکی از فراورده های خرمای جهرم شیره می باشد که بسیار پر خاصیت و مصرف آن در بین خانواده های ایرانی به شدت در حال افزایش است.شیره خرما جهرم در تولیدی های بهداشتی و سنتی پخت می شود و بسته بندی های مناسب و استانداردی دارد. پخش شیره خرما جهرم سنتی به صورت عمده در سراسر کشور انجام می شود که مشتری در هر کجای کشور می تواند آن را سفارش دهد.سه روش سنتی برای تولید این شیره شامل موارد زیر هست

میزان قندهای احیا کننده موجود در داخل خرمای پیارم سیاه، مورد توجه قرار می گیرد، که مقدار آن حدود پنجاه و هشت درصد می باشد و این میزان برای این محصول کاملا استاندارد و مطلوب است.

شیوه جوشاندن (روش گرم): خرما را در دیگ های سر باز می ریزند و به اندازه وزن آن آب اضافه می کنند. مخلوط آب و خرما را حرارت می دهند تا شیره در آب حل گردد. وقتی شیره به غلظت مورد نظر رسید، مخلوط را صاف نموده و شیره را در ظرف های پلاستیکی یا حلب های فلزی می ریزند.

تهیه شیره در حوضچه های سیمانی (روش سرد): در این روش خرماها را در حوضچه های سیمانی که برای این کار ساخته شده اند و از سطح زمین 1 الی 5/1 متر بلندتر هستند می ریزند .وقتی خرماها بر هم فشار وارد می آورند شیره از سوراخی که در ته حوضچه ها تعبیه شده است خارج و جمع آوری می شود. به این حوضچه ها در زبان محلی دبسه گفته می شودو به شیره جمع آوری شده نیز شیره خرمای طبیعی می گویند.تولید شیره خرما به طریقه حصیر: خرما را در سبد حصیری که از برگ خرما درست شده است می ریزند. شیره خرما در اثر فشار خرماها بر روی همدیگر از منافذ حصیر خارج می شود.

بازرگانی فروش شیره خرما بسته بندی جهرم

مزایای مصرف شیره خرما خانگی چیست؟

مزایای مصرف شیره خرما خانگی چیست؟ بطور کلی جدا از روش تهیه این فرآورده یکی از مواد غذایی بسیار مفید و خون ساز و مولتی ویتامین کامل است که حاوی پروتئین، قند طبیعی مواد معدنی و ویتامین هایی مانند B1، B2، B3 و B5 و همچنین A1 و C می باشد .از خصوصیات تهیه شیره خرما اصل شیوه پخت این محصول است که به صورت سنتی می باشد که توجه مخاطب را به خود جلب نموده است در روش تهیه شیره خرما خانگی خواص خرما به خوبی حفظ می شود و بهداشت به صورت اصولی رعایت میگردد.عدم استفاده از مواد افزودنی در این روش تولید یکی از مهمترین علت پرطرفدار بودن شیره خرمای جهرم میباشد.

خواص شیره خرما برای درمان شب کوری

خواص شیره خرما برای درمان شب کوری افرادی که دچار شب کوری می شوند معمولاً در شب یا در محیط های با نور کم دچار مشکلات بینایی شده و دید ضعیفی دارند. حتی نام بیماری «شب کوری» خودش بیانگر مشکل عدم توانایی و نداشتن دید در شب است. البته این معنی کم اغراق داشته و فرد به کلی توانایی دیداری خودش را در شب از دست نمی دهد فقط هنگام رانندگی یا راه رفتن در جاهای بسیار تاریک با مشکل روبرو خواهد شد.بالا رفتن قند خون ،قرار گرفتن در معرض نور شدید و کمبود ویتامین A از دلایل این بیماری هست.خوشبختانه شیره خرما به دلیل داشتن کاروتنوئید و ویتامین A از شب کوری جلوگیری و بینایی را تقویت می کند .

عرضه بدون واسطه شیره خرما اصل در جهرم

عرضه بدون واسطه شیره خرما اصل در جهرم مراکز و تولیدی های شیره در شهر جهرم فراوانند این مراکز زیر نظر ارگان های بهداشتی فعالی های خود را به صورت عمده آغاز نموده است و آنها را در بسته بندی های لوکس و با نام و برند های معتبر به فروش می رسانند. این مراکز می توانند محصول را به صورت عمده یا جزئی با قیمت مناسب به مشتریان به صورت اینترنتی ارسال نمایند.

یکی از بیشترین موادی که در خرمای پیارم شیراز وجود دارد، آهن است، که تاثیر خیلی زیادی در خون سازی داشته و بر روی سلامتی، سرزندگی و نشاط کلی افراد اثرات قابل توجهی می گذارد و از بروز ضعف، کسالت و بیحالی جلوگیری می کند. عرضه شیره خرما برای مشتریان به راحتی از این مرکز انجام می شود و در اسرع وقت برای آنان ارسال می گردد. با توجه به شیوع بیماری کرونا این مرکز به منظور دسترسی آسان مصرف کننده آن را از طریق سایت به فروش می رساند که در این صورت نیازی به مراجعه حضوری نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما