بازار خرید شیره خرمای طبیعی خانگی در بهبهان

شیره خرما یک ماده غذایی خوشمزه و پر خاصیت است که مصرف مداوم آن می تواند برای افرادی که دچار کمخونی هستند بسیار مناسب است. شیره خرما یک انرژی رای طبیعی است که افراد معمولا آن را با ارده مصرف می کنند. به دلیل کیفیت بالای خرمای شهر بهبهان، شیره خرمای بهبهان نیز کیفیت بالایی دارد و برای خرید مناسب است. بازار خرید شیره خرمای طبیعی خانگی در بهبهان بسیار مناسب است و از سرتاسر ایران مشتری دارد. مشتریان همیشه خرمای خانگی بهبهان را سفارش می دهند و در کمترین زمان تحویل می گیرند.

بازار خرید شیره خرمای طبیعی خانگی در بهبهان

تفاوت شیره خرمای خانگی با کارخانه ای چیست؟

تفاوت شیره خرمای خانگی با کارخانه ای چیست؟

شیره خرمای خانگی در اثر ترکیب آب و خرما و جوشاندن آن به دست می آید. پس از جوشاندن تفاله خرما جدا می شود و شیره خرما جوشانده می شود تا غلیظ شود.

میزان قندهای احیا کننده موجود در داخل خرمای پیارم سیاه، مورد توجه قرار می گیرد، که مقدار آن حدود پنجاه و هشت درصد می باشد و این میزان برای این محصول کاملا استاندارد و مطلوب است.

فرآیند تولید شیره خرما صنعتی نیز مشابه تولید شیره خرما خانگی است با این تفاوت که در همه مراحل تولید این ماده غذایی اصول بهداشتی کاملا رعایت می شود. قبل از آماده سازی شیره، دستگاه ها به خوبی شسته و ضد عفونی می شود. نکته مهم دیگر در تولید به روش کارخانه ای این است سرعت تولید در این روش بالاتر است و می توان شیره خرما اصل را در حجم بالایی تولید کرد.

شیره خرمای کارخانه ای معمولا دارای تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و پروانه بهداشتی و کلیه اطلاعات مورد نیاز مشتری بر روی قوطی محصول آورده شده است.

شیره خرمای کارخانه ای نسبت به نوع خانگی رنگ روشن تری دارد و این رنگ روشن نباید این ذهنیت را به افراد بدهد که نوع کارخانه ای کیفیت پایین تری دارد.

شیره خرمای خانگی نیز ممکن است مزایای ویژه ای داشته باشد و آن این است که کلیه فرآیند تولید این ماده غذایی مشخص است و از سالم ترین خرماهای موجود در بازار برای تهیه بازار استفاده می شود. نوع خانگی این ماده غذایی به نسبت نوع کارخانه ای رنگ تیره تری دارد.

شیره خرمای خانگی چون در حجم کمی نسبت به نوع کارخانه ای تهیه می شود مزه ی بهتری دارد و افراد زیادی در هنگام خرید از آن استقبال می کنند.

علت محبوبیت شیره خرمای اصل بهبهان

علت محبوبیت شیره خرمای اصل بهبهان

بهبهان از جمله شهرهای استان خوزستان است که سالانه مقدار زیادی خرما تولید می کند خرمای بهبهان در سر تا سر ایران طرفدار دارد و بسیار خوشمزه است. برای گرفتن شیره خرما از خرماهای درشت و آبدار بهبهان استفاده می شود و علت محبوبیت شیره خرمای بهبهان نیز همین موضوع است.

شیره خرمای بهبهان ماندگاری بالایی دارد و می توان برای مدت طولانی آن را نگهداری کرد. قند این شیره طبیعی است و برای سلامتی افراد هیچ زیانی ندارد. افراد دیابتی می توانند بدون نگرانی شیره خرمای بهبهان را در برنامه غذایی خود جای دهند.

شیره خرمای بهبهان برای عملکرد بهتر دستگاه گوارشی افراد و کمک به تصفیه خون افراد کمک زیادی می کند. شیره خرمای اصل بهبهان می تواند جایگزین مناسبی برای شکر در سفره های ما باشد.

عرضه مستقیم شیره خرمای بهبهان از کارخانه

عرضه مستقیم شیره خرمای بهبهان از کارخانه

برای تولید شیره خرمای بهبهان در کارخانه ها بهترین خرماها از کشاورزان خریداری می شود و پس از جداسازی و پاکسازی بهترین آن ها را وارد فرآیند تولید شیره خرما می کنند. استفاده از خرمای مناسب و تولید آن با شعله ملایم می تواند به خوشمزه شدن این ماده غذایی کمک زیادی کند.

عمده فروشان شیره خرما می توانند به صورت مستقیم این محصول را از ما خریداری کنند. خرید این محصول به صورت عمده می تواند تا حد زیادی در هزینه های آن ها صرفه جویی کند. خرید عمده این محصول باعث می شود تا شیره خرما با هزینه ی کمتری به دست مشتریان نهایی برسد.

یکی از بیشترین موادی که در خرمای پیارم شیراز وجود دارد، آهن است، که تاثیر خیلی زیادی در خون سازی داشته و بر روی سلامتی، سرزندگی و نشاط کلی افراد اثرات قابل توجهی می گذارد و از بروز ضعف، کسالت و بیحالی جلوگیری می کند.

محصولاتی که ما از کارخانه ی تولید شیره خرما بهبهان تهیه می کنیم دارای علامت بهداشتی است و در بهداشتی ترین حالت تولید شده است. ما با عرضه مستقیم آمادگی ارسال این ماده غذایی را به سر تا سر ایران داریم. شما با پرداخت کمترین هزینه می‌توانید شیره خرمای اصل بهبهان را از ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما