بازار توزیع شیره خرما کیلویی در آذرباییجان

شیره خرما عصاره ای است که از خود میوه خرما به دست می آید؛ به دلیل خواص زیادی که دارد و به درمان و بهبود بسیاری از بیماری ها کمک کرده و طعم و شیرینی دلپذیری داشته در بین مردم محبوبیت خاصی دارد. عمده فروشان شیره خرما در بازار توزیع شیره خرما کیلویی آذربایجان، عرضه کننده این محصول با مرغوبیت و کیفیت بالا می باشند.

بازار توزیع شیره خرما کیلویی در آذرباییجان

بهترین شرایط برای نگهداری طولانی مدت شیره خرما

بهترین شرایط برای نگهداری طولانی مدت شیره خرما نگهداری شیره خرما کار سختی نبوده و تنها کافی است که این محصول را در دمای سرد یخچال یا فریزر خود قرار دهید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که شیره خرما خالص و ارگانیک حاوی مواد نگهداری شیمیایی که اصولا کارخانه جات صنعتی مورد استفاده قرار می دهند را در محصولات خود استفاده نمی کند. لذا بهتر است شیره خرما را تا زمانی که تازگی آن وجود دارد مصرف کنید.

بهتر است این محصول را درون ظرف یا قوطی هایی که درب آنها کاملا محکم می شود نگهداری کنید تا از ورود هوای اضافی داخل محصول جلوگیری شود. همچنین کیسه های فریزر زیپ دار که ورود اکسیژن جلوگیری می کنند نیز برای نگهداری طولانی مدت از شیره خرما در فریزر مناسب می باشد. اگر شیره خرمای خود را در فریزر نگهداری می کنید تنها کافی است که دو الی سه ساعت پیش از مصرف آن را از فریزر خارج کنید تا یخ آن کاملا آب شود و سپس شیره خرما ارگاینک و خوشمزه شما آماده مصرف است.

انواع ویتامین های موجود در شیره خرما اصل

انواع ویتامین های موجود در شیره خرما اصل همانطور که می دانید شیره خرما تازه ارزش غذایی بالایی داشته و فواید بی شماری برای سلامت بدن دارد. می توانید شیره خرما در به عنوان وعده صبحانه مصرف کنید و این عصاره بی نظیر انرژی شما رو در تمام طول روز تامین خواهد کرد و همچنین ویتامین های زیادی را به بدن شما خواهند رساند.

از ویتامین های موجود در شیره خرما می توان به ویتامین B1, B2, B3 , B5 و همچنین ویتامین A1 و C اشاره کرد. همچنین شیره خرما مواد معدنی و املاح، پروتئین و قند طبیعی خرما را در خود دارد. شیره خرما به سلامت و شادی پوست کمک می کند.

همچنین برای سلامت دستگاه گوارش، سلامت چشم و بینایی، سلامت قلب و عروق، سلامت استخوان ها کمک می کند. شیره خرما تازه همچنین در درمان کم خونی و آنمی کمک شایانی می کند. شیره خرما سرشار از آهن و فولیک اسید است و این آهن طبیعی موجود در شیره خرما در بهبود کم خونی موثر است.

همانطور که می دانید بسیاری از کودکان در سن بلوغ، جوانان و نوجوانان خصوصا دختر ها و همچنین زنان باردار از بیماری کم خونی و یا آنمی رنج می برند؛ که استفاده از این محصول با مشورت با پزشک بسیار می تواند کمک کند.

همچنین در راستای بهبود کم خونی ریزش مو، ریزش سکه ای، خستگی و بیحالی، خواب زیاد، سرگیجه هنگام بلند شدن، ضعیف شدن حافظه نیز بهبود می یابند. و نکته اخر اینکه شیره خرما قند طبیعی زیادی داشته و انرژی زا بوده و کالری نسبتا بالایی دارد. پس در مصرف آن دقت کافی را به عمل بیاورید و توجه داشته باشید که در مصرف آن زیاده روی نکنید.

سفارش شیره خرما کیلویی با قیمت مناسب

سفارش شیره خرما کیلویی با قیمت مناسب قیمت جدید شیره خرما اصل کیلویی با توجه به قیمت روز خرما تازه در بازار تعیین می شود. خرما استفاده شده در انواع شیره های تولید شده در بازار درجه کیفیت متفاوتی داشته و قیمت خرما نوع درجه یک با انواع دیگر آن متفاوت است.

با این حال شرکت ما در فروش و توزیع شیره خرما علاوه بر اینکه کیفیت کار در تولید و تهیه این محصول و درجه کیفیت مواد اولیه این محصول را در بالاترین حد ممکن قرار داده و همچنین بهترین قیمت موجود در بازار را به شما عزیزان عرضه می کند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات ما و خرید شیره خرما طبیعی و انواع دیگر محصولات از طریق راه های ارتباطی با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما